Nieuwe verkiezingen

Gebruikersavatar
ChristenConservatief
Berichten: 224
Lid geworden op: 14 jan 2010, 23:34

Re: Nieuwe verkiezingen

Bericht door ChristenConservatief »

Luther schreef:
ChristenConservatief schreef:
Luther schreef: Jus: Ernst Hirsch Ballin (CDA)
Liever niet! Alsof ons land niet genoeg geterorriseerd werd door tuig onder het bewind van de luie, slappe en bureaucratische Ernst Hirsch Ballin, die als maatregel bij de bedreigingen van ziekenhuis door Marokkanen alleen een brief heeft gestuurd naar de werkgevers met het advies om bedreigingen altijd te melden.

Wat mij betreft komt op Justitie Fred Teeven van de VVD of een PVV'er (Wilders,Brinkman of Agema).
Hirsch Ballin is de minister met de minste incidenten op Justitie. En dat zegt heel wat...
Het is één van de beste Justitieministers die NL gehad heeft.
Ik heb er niets van gemerkt: er bleef genoeg berichtgeving over straatterroristen van Marokkaanse afkomst. Denk aan de bedreigingen van ziekenhuispersoneel en het beroven en stenigen van Nederlanders (hier in Gouda). Er wordt nauwelijks tegen opgetreden. Hier te Gouda maakte men het helemaal bont: het tuig mocht een feestje bouwen op gemeenschapskosten.

Voorts hadden we nog de strandrellen bij Hoek van Holland (waar de politie werd afgestraft i.p.v. het tuig), de ontsnapping van Saban B. (een teken aan de wand dat Justitie verlof moet afschaffen voor gedetineerden, zeker van zware misdrijven), het verhaal van Koos H. en Peter R. de Vries (Justitie koos weer de kant van de misdadiger), enzovoorts.

We hebben al jaren te maken met een falende Justitie, een falende rechtspraak en feitelijk een falende regering. Hirsch Ballin veranderde daar echt niets aan.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Nieuwe verkiezingen

Bericht door Tiberius »


Beste mensen,

Ik teken bezwaar aan tegen de wijze waarop hier over mensen gesproken wordt, in het bijzonder over hen die over ons gesteld zijn. Blijft met respect spreken over mensen.

Met vriendelijke groet,
Tiberius

Gebruikersavatar
ChristenConservatief
Berichten: 224
Lid geworden op: 14 jan 2010, 23:34

Re: Nieuwe verkiezingen

Bericht door ChristenConservatief »

Tiberius schreef:
Beste mensen,

Ik teken bezwaar aan tegen de wijze waarop hier over mensen gesproken wordt, in het bijzonder over hen die over ons gesteld zijn. Blijft met respect spreken over mensen.

Met vriendelijke groet,
Tiberius

Ik heb respect voor ieder mens. Ook heb ik kritiek op de handelswijze of het gedrag van sommige mensen. Mag ik dat uitspreken of niet ?
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: Nieuwe verkiezingen

Bericht door freek »

Luther schreef:
freek schreef:Mark Rutte zou wel '...gek' zijn als hij een paars+ kabinet gaat leiden. Notabene de grootste partij geworden en dan met 3 linkse partijen (een linkse meerderheid in de coalitie dus) regeren. Ik geloof er niks van.
Inderdaad!
A.s. maandag wordt er even formeel afgekaart dat Paars+ nu niet aan de orde is; een dag later wordt hetzelfde afgeconcludeerd over een nationaal kabinet van VVD-PvdA-CDA, eventueel met D66 erbij.

En dan is de koningin weer aan zet, want dan zijn alle mogelijke meerderheidscoalities van de baan en heeft ze twee opties:
1. Rosental opnieuw de eerste opdracht geven: of er toch VVD-PVV-CDA mogelijk is, eventueel in een gedoogsteun-variant.
2. Rosental ontheffen van zijn taak en een oudgediende informateur maken met de opdracht om met enkele anderen oud-gedienden een regeerprogramma in elkaar zetten, met de hoofdlijnen van datgene wat dringend nodig is voor het land in de economische crisis die we nu meemaken. Uitkomst daarvan kan zijn dat er een extra-parlementair kabinet komt van eminant-grises, zonder binding aan een meerderheid in het parlement, maar wel met gedoogsteun van vrijwel alle midden-partijen, werkend met wisselende meerderheden.
Ministers zouden kunnen zijn:
AZ: Hans Wiegel (VVD) (premier)
BiZa: Ronald Bandell (PvdA)
Jus: Ernst Hirsch Ballin (CDA)
BuZa: Henk Kamp (VVD)
Def: Uri Rosental (VVD)
OS: Hans van den Broek (CDA)
Fin: Willem Vermeend (PvdA)
EZ: Neelie Kroes (VVD)
SZW: Kees Vendrik (GL)
OCW: Alexander Rinooij Kan (D66)
VWS: Rogier van Boxtel (D66)
VROM: Herman Wijffels (CDA)
V&W:Saskia Stuiveling (PvdA )
LNV: Gerd Leers (CDA)
Dat afkaarten van paarsplus, afgelopen maandag, was iets te optimistisch gepland. Ze prutsen vandaag nog wat verder.

Volgens mij is Bandell lid van D66. Of heb jij het níet over de oud-burgemeester van Dordrecht?
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Nieuwe verkiezingen

Bericht door eilander »

ChristenConservatief schreef:
Tiberius schreef:
Beste mensen,

Ik teken bezwaar aan tegen de wijze waarop hier over mensen gesproken wordt, in het bijzonder over hen die over ons gesteld zijn. Blijft met respect spreken over mensen.

Met vriendelijke groet,
Tiberius

Ik heb respect voor ieder mens. Ook heb ik kritiek op de handelswijze of het gedrag van sommige mensen. Mag ik dat uitspreken of niet ?
Hoe kun je respect hebben voor mensen die je als "tuig" betitelt? Hoe afkeurenswaardig hun gedrag ook is, dit vind ik niet kunnen.
Gebruikersavatar
Josephus
Berichten: 2935
Lid geworden op: 04 dec 2006, 16:28
Locatie: Randstad

Re: Nieuwe verkiezingen

Bericht door Josephus »

freek schreef:Volgens mij is Bandell lid van D66.
Voor zover ik weet is Ronald Bandell (inderdaad oud-burgemeester van Dordrecht) nog steeds lid van de PvdA.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Nieuwe verkiezingen

Bericht door refo »

Toen hij in Moordrecht burgemeester was was hij volgens mij van D'66.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Nieuwe verkiezingen

Bericht door Joannah »

eilander schreef:
ChristenConservatief schreef:
Tiberius schreef:
Beste mensen,

Ik teken bezwaar aan tegen de wijze waarop hier over mensen gesproken wordt, in het bijzonder over hen die over ons gesteld zijn. Blijft met respect spreken over mensen.

Met vriendelijke groet,
Tiberius

Ik heb respect voor ieder mens. Ook heb ik kritiek op de handelswijze of het gedrag van sommige mensen. Mag ik dat uitspreken of niet ?
Hoe kun je respect hebben voor mensen die je als "tuig" betitelt? Hoe afkeurenswaardig hun gedrag ook is, dit vind ik niet kunnen.
De meeste mensen in Nederland denken daar volgens mij toch anders over.Hoe noem jij dan een familie zoals deze?:http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... m?rss=true
Ik mag toch hopelijk nog wel zeggen dat ik geen respect kan opbrengen voor lieden die bv ziekenhuis-, ambulance- en brandweerpersoneel belemmeren hun goede werk te doen?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Nieuwe verkiezingen

Bericht door eilander »

Joannah schreef:
eilander schreef:
ChristenConservatief schreef:
Tiberius schreef:
Beste mensen,

Ik teken bezwaar aan tegen de wijze waarop hier over mensen gesproken wordt, in het bijzonder over hen die over ons gesteld zijn. Blijft met respect spreken over mensen.

Met vriendelijke groet,
Tiberius

Ik heb respect voor ieder mens. Ook heb ik kritiek op de handelswijze of het gedrag van sommige mensen. Mag ik dat uitspreken of niet ?
Hoe kun je respect hebben voor mensen die je als "tuig" betitelt? Hoe afkeurenswaardig hun gedrag ook is, dit vind ik niet kunnen.
De meeste mensen in Nederland denken daar volgens mij toch anders over.Hoe noem jij dan een familie zoals deze?:http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... m?rss=true
Ik mag toch hopelijk nog wel zeggen dat ik geen respect kan opbrengen voor lieden die bv ziekenhuis-, ambulance- en brandweerpersoneel belemmeren hun goede werk te doen?
Hoe ik die familie noem? Familie El G.
En wat ik van hun gedrag vind? Ronduit schandalig. Hard aanpakken wat mij betreft.
Gebruikersavatar
ChristenConservatief
Berichten: 224
Lid geworden op: 14 jan 2010, 23:34

Re: Nieuwe verkiezingen

Bericht door ChristenConservatief »

Hoe ik die familie noem? Familie El G.
En wat ik van hun gedrag vind? Ronduit schandalig. Hard aanpakken wat mij betreft.
Dat vraagt ze niet. Ze vraagt of je nog respect moet hebben voor (ja sorry ik blijf het zeggen) Marokkaans tuig dat ons land terroriseert. Jij vindt dus van wel ?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Nieuwe verkiezingen

Bericht door Tiberius »

Dit soort populistisch gescheld staan we hier niet toe.
Daarom: :lock + :banni
Gesloten