Orchidee schreef:Op dit moment: een heerlijke kop koffie
een zak kingsize pinda's, licht gezouten........mmmmmmmmmmm
Een hele zak??? Gaat goed met stoppen met roken????
het lukt nog stééds, zónder pleisters oid.........kán niet anders dan goed gaan, want aan het einde van m'n geld was er nog een stuk maand over.......als je snapt wat ik bedoel.............
Orchidee schreef:Op dit moment: een heerlijke kop koffie
een zak kingsize pinda's, licht gezouten........mmmmmmmmmmm
Een hele zak??? Gaat goed met stoppen met roken????
het lukt nog stééds, zónder pleisters oid.........kán niet anders dan goed gaan, want aan het einde van m'n geld was er nog een stuk maand over.......als je snapt wat ik bedoel.............
Met pleisters blijf je verslaafd. Dat werkt niet zozeer. Ga ervan uit dat het alleen maar makkelijker gaat worden al gaat het heel langzaam, en dat je vooral op je hoede moet blijven voor de moeilijke momenten. Zorg dat je juist op zo'n moment iets leuks of een andere bezigheid voor handen hebt. Hoe beter je jezelf door de moeilijke momenten worstelt, hoe sneller ze minder vaak en hevig worden. Trek er iig iets van een half jaar voor uit, want pas na een jaar gestopt te zijn, is het stoppen gelukt. Sterkte!
Aldus een ervaren stopper
Laatst gewijzigd door Gian op 12 jan 2010, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.
Zita schreef:geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.
oh vervelend!!
het is ook echt superglad overal; griezelig!!!
Zita schreef:geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.
Het is mogelijk om dit alsnog op het publicatiebord te publiceren...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)