PDA en bijbelsoftware

Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: PDA en bijbelsoftware

Bericht door Marnix »

Wel mee uitkijken trouwens.... Ik heb dus ook de Bijbel op mijn iPhone. Laatst waren mijn schoonouders op Bijbelkring, vertelde een vrouw tegen mijn schoonmoeder:

Ik zat laatst in de kerk en wat schetst mijn verbazing? Midden onder het Bijbellezen dat zo'n jongeman gewoon lekker met zijn mobieltje te spelen. Dat is toch belachelijk? Kunnen ze nooit meer zonder telefoon, zelfs in de kerkdienst niet? Het moet niet veel gekker worden.... Zoiets... Dus mijn schoonmoeder moest heel hard lachen... wat is er zo grappig? Toen heeft ze maar ff uitgelegd dat ze "die jongeman" wel kent en dat zijn Bijbel op zijn telefoon staat. Toen snapte ze het en was het weer in orde :)

En een keer was het in eigen kerk heel druk, dus Joanne en ik konden niet naast elkaar zitten. Zij ging 2 rijen achter me zitten.... en bij haar in de bank zaten mensen die hoofdschuddend naar mij keken en tegen elkaar zeiden: Die jeugd van tegenwoordig (hoor ik daar dan nog bij?), zo ongeinteresseerd.

:D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Plaats reactie