Beterschap hoor!
Goede nacht
- Wilma van den Berg
Re: Goede nacht
ik ga naar bed, al veel te laat eigenlijk....
weltrusten mensen
weltrusten mensen

ik moet ook nodig ja.. blijf te lang hangen voor de woe avond, maar ja..helma schreef:ik ga naar bed, al veel te laat eigenlijk....
weltrusten mensen
allen een goede nachtrust en het Goede!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Trusten hoor.henriët schreef:ik moet ook nodig ja.. blijf te lang hangen voor de woe avond, maar ja..helma schreef:ik ga naar bed, al veel te laat eigenlijk....
weltrusten mensen
allen een goede nachtrust en het Goede!
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Dank je!henriët schreef: beterschap en sterkte, verstandig dat je zo op tijd gaat!
't valt alles mee, vanmorgen weer zo fit als een hoentje. Wel twee kuikentjes met wat verhoging maar die liggen nu lekker te slapen met een paracetamolletje. Hopelijk zijn zij morgen ook weer opgeknapt...............
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
- Wilma van den Berg
Een hartelijke (beterschaps)groet voor een ieder in het kippenhok!Kippetje schreef:Dank je!henriët schreef: beterschap en sterkte, verstandig dat je zo op tijd gaat!
't valt alles mee, vanmorgen weer zo fit als een hoentje. Wel twee kuikentjes met wat verhoging maar die liggen nu lekker te slapen met een paracetamolletje. Hopelijk zijn zij morgen ook weer opgeknapt...............
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Of vrouwen die 's morgens nooit gewekt worden met een natte zoen, een schuchter gedichte, twee stralende oogjes en kadootje....Gijs83 schreef:Kippetje schreef:Voor iedereen een fijne nachtrust gewenst en voor DV morgen een goede zondag.
Ik wil hierbij ook iedereen een hart onder de riem steken in de vorm van een bloemetje voor wie 'Moederdag' een beladen en moeilijke dag kan zijn (om welke reden dan ook).
Nog niet eens bij nagedacht, maar er zijn er natuurlijk ook die geen moeder meer hebben en dan is moederdag niet zo fijne dag.
Gelukt!mathilde schreef:Welterusten!!

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Katharina van Bora
Mij nietLuther schreef:Gelukt!mathilde schreef:Welterusten!!

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
- Wilma van den Berg
....en allen een gezegende zondag gewenst en goed begin van nieuwe werkweek (als de Heere ons die geeft)mathilde schreef:Welterusten!!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- JolandaOudshoorn
Iedereen een goede nacht en een gezegende zondag. Ga met verwachting morgen op. God is zo rijk en zo mild in het geven.
Ga biddend de weg op, draag de dienaren van het Woord op voor Gods troon. Hij zal geven, maar wil er om gebeden worden!
Ga biddend de weg op, draag de dienaren van het Woord op voor Gods troon. Hij zal geven, maar wil er om gebeden worden!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik sluit me hier van harte bij aan.JolandaOudshoorn schreef:Iedereen een goede nacht en een gezegende zondag. Ga met verwachting morgen op. God is zo rijk en zo mild in het geven.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)