wat is je lievelings sport?
Re: wat is je lievelings sport?
Hmmm ik heb ooit veel geskeelerd, moet er binnenkort maar weer 's mee beginnen! Zal wel wat spierpijn opleveren 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Als het in of rond Veenendaal is, of een tikkie noordelijker, dan zou het zomaar kunnen dat ik dan ook kom.....ik kom dan met Valys, het bovenregionaal aangepast vervoer.Erasmiaan schreef:Vanaf mei een meeting organiseren, dan schijnt Marnix ook te kunnen....Marnix schreef:Vanaf mei kan dat op zich ook wel weer maar goed, we komen er wel uit
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Waarom moet dat altijd zo ver weg zijn???Rens schreef:Als het in of rond Veenendaal is, of een tikkie noordelijker, dan zou het zomaar kunnen dat ik dan ook kom.....ik kom dan met Valys, het bovenregionaal aangepast vervoer.Erasmiaan schreef:Vanaf mei een meeting organiseren, dan schijnt Marnix ook te kunnen....Marnix schreef:Vanaf mei kan dat op zich ook wel weer maar goed, we komen er wel uit

Geliefde zuster,
Leuk dat je meeverandert van onderwerp, maar ik heb nog niks over het squashen gehoord.

Leuk dat je meeverandert van onderwerp, maar ik heb nog niks over het squashen gehoord.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Volgens mij is dat laatste je grootste probleemMarnix schreef:Tenzij ik op die dag alweer andere dingen heb, zoals een squash-afspraakje, weekend naar schoonouders ben etc. Of ik kan en het prioriteit geef blijft afwachtenErasmiaan schreef:Vanaf mei een meeting organiseren, dan schijnt Marnix ook te kunnen....Marnix schreef:Vanaf mei kan dat op zich ook wel weer maar goed, we komen er wel uit

Klopt, ik heb hele drukke weken en weekenden en soms ben ik ook blij als ik even niks heb en samen met mijn verloofde wat ontspannends kan doen
Als er dan tussen 4 drukke weekenden in een vrij weekend is, of ik kan direct uit mijn werk ver naar het westen met het OV voor een meeting en dan laat weer terug, dan bestaat de kans dat ik niet kom. Dat heeft inderdaad ook met prioriteiten te maken, zo eerlijk wil ik wel zijn.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
doen we Rens, mijn achtertuin is bijna klaar en kan veel mensen bergen.....Rens schreef:Als het in of rond Veenendaal is, of een tikkie noordelijker, dan zou het zomaar kunnen dat ik dan ook kom.....ik kom dan met Valys, het bovenregionaal aangepast vervoer.Erasmiaan schreef:Vanaf mei een meeting organiseren, dan schijnt Marnix ook te kunnen....Marnix schreef:Vanaf mei kan dat op zich ook wel weer maar goed, we komen er wel uit
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Op de RF-hyves had ik al voorgesteld om een openluchtmeeting in de Biesbos te doen. Maar dat wordt dus weer niksMarthaMartha schreef:doen we Rens, mijn achtertuin is bijna klaar en kan veel mensen bergen.....Rens schreef:Als het in of rond Veenendaal is, of een tikkie noordelijker, dan zou het zomaar kunnen dat ik dan ook kom.....ik kom dan met Valys, het bovenregionaal aangepast vervoer.Erasmiaan schreef:Vanaf mei een meeting organiseren, dan schijnt Marnix ook te kunnen....Marnix schreef:Vanaf mei kan dat op zich ook wel weer maar goed, we komen er wel uit

- MarthaMartha
openluchtmeeting in tuin van bos lijkt er op.................freek schreef:Op de RF-hyves had ik al voorgesteld om een openluchtmeeting in de Biesbos te doen. Maar dat wordt dus weer niksMarthaMartha schreef:doen we Rens, mijn achtertuin is bijna klaar en kan veel mensen bergen.....Rens schreef:
Als het in of rond Veenendaal is, of een tikkie noordelijker, dan zou het zomaar kunnen dat ik dan ook kom.....ik kom dan met Valys, het bovenregionaal aangepast vervoer.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Openluchtmeeting in het openluchtmuseum, dat lijkt me wel wat 
Droelie, waarom het altijd zo ver weg is, vraag je je af... terwijl je "woonplaats: Kreta" in je profiel hebt staan

Droelie, waarom het altijd zo ver weg is, vraag je je af... terwijl je "woonplaats: Kreta" in je profiel hebt staan

Tja, dan is elke locatie voor een meeting in Nederland (te) ver weg.Marnix schreef:Openluchtmeeting in het openluchtmuseum, dat lijkt me wel wat
shoppen!!!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dit is toch wel mijn favoriete sport. Ik neem elke wedstrijd op van TV en ga in juni voor de 4e achtereenvolgende keer naar de TT in Assen! Dit keer met de auto omdat er nu twee kids meegaan.

Tja ik neem aan dat men hier wel zo snugger is dat ik jullie een btje voor het lapje houdt...Marnix schreef:Openluchtmeeting in het openluchtmuseum, dat lijkt me wel wat

Overigens vreemd dat je in deze poll maar kunt kiezen uit 3 sporten en overige....
Een veel beoefende sport in onze kringen is de denksport.
Die sport mis ik in deze poll.
Een veel beoefende sport in onze kringen is de denksport.
Die sport mis ik in deze poll.