JolandaOudshoorn schreef:Nou, vooruit dan maarMarthaMartha schreef: en na voorlezen van jullie reacties geef ik zijn oproep even door:
Ieder die ons een warm hart toedraagt wordt verzocht te gaan scheppen

JolandaOudshoorn schreef:Nou, vooruit dan maarMarthaMartha schreef: en na voorlezen van jullie reacties geef ik zijn oproep even door:
Ieder die ons een warm hart toedraagt wordt verzocht te gaan scheppen
Droelie schreef:Omdat ze....Lassie schreef:omdat-ie?Gijs83 schreef:...ik de 'verslavingsthermometer' weer heb bijgewerkt.
1.MarthaMartha
2.Rens
3.jvdg
4.Tiberius
5.Droelie(omdat-ie nieuw is!)
6.Henriet
7.Albion
8.Marnix
9.Afgewezen
10.Gijs83
Wilhelm schreef:Droelie schreef:Omdat ze....Lassie schreef:omdat-ie?Gijs83 schreef:...ik de 'verslavingsthermometer' weer heb bijgewerkt.
1.MarthaMartha
2.Rens
3.jvdg
4.Tiberius
5.Droelie(omdat-ie nieuw is!)
6.Henriet
7.Albion
8.Marnix
9.Afgewezen
10.Gijs83
Ja, dat kan Gijs niet weten , moet je ook maar geen man als avatar nemen.
Het lijkt erop dat er man op de avatar staat. De kleding en haardracht duidt daar niet echt op vrouwelijkheid. Daar spreekt de Bijbel toch wel anders over. Ik bedoelde met 'ie' niet speciaal een man, maar ging er wel vanuit dat Droele een (jonge)man was.JolandaOudshoorn schreef:Wilhelm schreef:
Fantastisch!JolandaOudshoorn schreef:mijn dochter vandaag haar eerste stapjes los heeft gezetNu is het baby-zijn echt voorbij
Geweldig.JolandaOudshoorn schreef:mijn dochter vandaag haar eerste stapjes los heeft gezetNu is het baby-zijn echt voorbij
denk je nu aan je eigen puberjaren ?????jvdg schreef:
En het blijft geweldig tot ......de pubertijd aanbreekt.
Tot mijn spijt moet ik je meedelen nimmer gepuberd te hebben.Rens schreef:denk je nu aan je eigen puberjaren ?????jvdg schreef:
En het blijft geweldig tot ......de pubertijd aanbreekt.
Bij deze dan het bewijs in rok en met los haar:Gijs83 schreef:Het lijkt erop dat er man op de avatar staat. De kleding en haardracht duidt daar niet echt op vrouwelijkheid. Daar spreekt de Bijbel toch wel anders over. Ik bedoelde met 'ie' niet speciaal een man, maar ging er wel vanuit dat Droele een (jonge)man was.JolandaOudshoorn schreef:Wilhelm schreef:
Nou, Gijs, alle twijfel is nu toch wel weggenomen, lijkt mij.......Droelie schreef:Bij deze dan het bewijs in rok en met los haar:Gijs83 schreef:Het lijkt erop dat er man op de avatar staat. De kleding en haardracht duidt daar niet echt op vrouwelijkheid. Daar spreekt de Bijbel toch wel anders over. Ik bedoelde met 'ie' niet speciaal een man, maar ging er wel vanuit dat Droele een (jonge)man was.JolandaOudshoorn schreef:Wilhelm schreef:
en eerlijk is eerlijk, deze foto spreekt mij meer aan dan die van je avatar!jvdg schreef:Nou, Gijs, alle twijfel is nu toch wel weggenomen, lijkt mij.......Droelie schreef:Bij deze dan het bewijs in rok en met los haar:Gijs83 schreef:Het lijkt erop dat er man op de avatar staat. De kleding en haardracht duidt daar niet echt op vrouwelijkheid. Daar spreekt de Bijbel toch wel anders over. Ik bedoelde met 'ie' niet speciaal een man, maar ging er wel vanuit dat Droele een (jonge)man was.JolandaOudshoorn schreef: