Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
bankhangen. Ik heb me ziek gemeld.
En er zullen toch wat boodschappen in huis moeten komen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
beterschap joh.fluitje schreef:bankhangen. Ik heb me ziek gemeld.
enne, ah.nl..
albert bezorgd hoor...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wat verkeerds gegeten op de bruiloft?henriët schreef:@rens: sterkte
@lassie: fijne dag, geniet ervan. wat leuk op de maandag al uit!!
ik ga s ff heel hard aan de slag hier in huis, met 2 'zieken'
IK had vanmorgen lekker

Een bezorgde albert, dus.henriët schreef:albert bezorgd hoor...
nee ik denk dat ze gewoon ff wat kou gepakt hebben met de foto sGijs83 schreef:Wat verkeerds gegeten op de bruiloft?henriët schreef:@rens: sterkte
@lassie: fijne dag, geniet ervan. wat leuk op de maandag al uit!!
ik ga s ff heel hard aan de slag hier in huis, met 2 'zieken'
IK had vanmorgen lekkervrij, vanmiddag mijn maandagmiddagwijk en de rest van de dag ook heerlijk
vrij!
overigens is jetje weer naar school, heeft uitgeslapen en is weer helemaal gezond
en prinsje, die loopt ook heerlijk te sjouwen na uren uitgeslapen te hebben vanmorgen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef: overigens is jetje weer naar school, heeft uitgeslapen en is weer helemaal gezond
en prinsje, die loopt ook heerlijk te sjouwen na uren uitgeslapen te hebben vanmorgen

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
En dat moet nou lesgeven....henriët schreef:beterschap joh.fluitje schreef:bankhangen. Ik heb me ziek gemeld.
enne, ah.nl..
albert bezorgd hoor...

OOOOOOOOOOOOPSAfgewezen schreef:En dat moet nou lesgeven....henriët schreef:beterschap joh.fluitje schreef:bankhangen. Ik heb me ziek gemeld.
enne, ah.nl..
albert bezorgd hoor...
tja,
fijn dat jullie inderdaad nog zien dat ik t fout doe!!!
was ff een test..

- JolandaOudshoorn
geloof ik eigenlijk niks van!!!henriët schreef:was ff een test..Afgewezen schreef: En dat moet nou lesgeven....
Gijs83 schreef:geloof ik eigenlijk niks van!!!henriët schreef:was ff een test..Afgewezen schreef: En dat moet nou lesgeven....

Leuk. Die van ons vond dat altijd erg leuk.JolandaOudshoorn schreef:Straks met mijn dochter naar peutergym
vanochtend werken en vanmiddag babbelen met de domino. 

Ik heb zojuist een heerlijk wittebrood gebakken, staat nu even af te koelen.......maar straks heerlijk een paar sneden met boter en honing....
en verder heb ik de piepers en de rest al klaarstaan, dus de rest van de middag doe ik heel weinig.....
en verder heb ik de piepers en de rest al klaarstaan, dus de rest van de middag doe ik heel weinig.....
Moderatorbericht:
- zusterelly
Ik heb de hele dag gewerkt. Net als gister was er weer tekort aan personeel. We hebben het net gered dat de bewoners allemaal om 12 uur gewassen waren. Een aantal kon pas na het middageten uit bed geholpen worden. Dit is niet leuk meer
Mijn hele lichaam doet gewoon pijn. Hoe kunnen we nu nog kwaliteit leveren??

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.