Het fijnste uurtje van de week, wanneer en waar?

Adorote

Bericht door Adorote »

JolandaOudshoorn schreef::( :? :( :? :( :? kinderen achter het behang plakken? Waarschijnlijk heb ik dan uitzonderlijk lieve kinderen, want ik kan geen dag zonder hen. Echt niet. Op vakantie gaan zonder onze kinderen, ook al is het maar een weekend komt bij ons gewoon niet in de picture. Maar, zoals velen tegen ons zeggen: jullie kinderen zijn wel heel erg lief en rustig. (tja goede opvoeding en goed voorbeeld :wink: ) Bij de bruiloft van mijn broer zijn kinderen niet uitgenodigd, behalve de onze :mrgreen: Want die zijn tenminste lief :lol:

Zo te lezen , die kinderen zijn goed af met zo Pa en Ma-------------HULDE voor jullie :!: :!: :!:
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Adorote schreef:
JolandaOudshoorn schreef::( :? :( :? :( :? kinderen achter het behang plakken? Waarschijnlijk heb ik dan uitzonderlijk lieve kinderen, want ik kan geen dag zonder hen. Echt niet. Op vakantie gaan zonder onze kinderen, ook al is het maar een weekend komt bij ons gewoon niet in de picture. Maar, zoals velen tegen ons zeggen: jullie kinderen zijn wel heel erg lief en rustig. (tja goede opvoeding en goed voorbeeld :wink: ) Bij de bruiloft van mijn broer zijn kinderen niet uitgenodigd, behalve de onze :mrgreen: Want die zijn tenminste lief :lol:

Zo te lezen , die kinderen zijn goed af met zo Pa en Ma-------------HULDE voor jullie :!: :!: :!:
Nee, wij zijn gezegend met onze kinderen. En dat meen ik echt!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11425
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Bericht door Mister »

Eppie schreef:
Mister schreef:Zaterdagavond na het douchen, huis aan kant, met een krantje/kerkbode/etc. uurtje in bed lezen...
Met fris gewassen haartjes en een schone neus [of luier] lekker ingestopt?
Zo te horen een ervaringsdeskundige :mrgreen:
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Bericht door Mariavt »

Het moment dat mijn zoon op bezoek komt om evt te logeren........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Mariavt schreef:Het moment dat mijn zoon op bezoek komt om evt te logeren........
en de rest (van de week) kan d'r niet bommen............ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Bericht door Mariavt »

Rens schreef:
Mariavt schreef:Het moment dat mijn zoon op bezoek komt om evt te logeren........
en de rest (van de week) kan d'r niet bommen............ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:roll: :roll: :roll: :roll: :( :( :( :(
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Mariavt schreef:
Rens schreef:
Mariavt schreef:Het moment dat mijn zoon op bezoek komt om evt te logeren........
en de rest (van de week) kan d'r niet bommen............ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:roll: :roll: :roll: :roll: :( :( :( :(
Oei rens, zo te zien heb je wat goed te maken .... :)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

vlinder schreef:
Mariavt schreef:
Rens schreef:
Mariavt schreef:Het moment dat mijn zoon op bezoek komt om evt te logeren........
en de rest (van de week) kan d'r niet bommen............ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:roll: :roll: :roll: :roll: :( :( :( :(
Oei rens, zo te zien heb je wat goed te maken .... :)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: komt wel goed hoor......................... :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
judith
Berichten: 3809
Lid geworden op: 21 jul 2007, 11:29
Locatie: Geboren in Wageningen;)

Re: Het fijnste uurtje van de week, wanneer en waar?

Bericht door judith »

een uurtje tekenen, als ik niks anders meer te doen heb
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Plaats reactie