SCHAATSEN IN BREDA

schaatsen in Breda?

Peiling eindigde op 06 feb 2008, 15:15

ja natuurlijk!
7
21%
nee liever niet
26
79%
 
Totaal aantal stemmen: 33

Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

jan03 schreef:Ach Rens, Ze zijn bang dat R. Paping ook mee gaat schaatsen... dan blijven ze helemaal nergens.
vooral als ik in de ijzers ga hangen......met krukken en al..... :mrgreen: :mrgreen:

of met de scoot op het ijs.................... :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Esther schreef:
In zo'n reactie kan ik beter komen. Het is niet mijn bedoeling om hoog van de toren te blazen zoals u het benoemt maar ik probeer mijn mening zo goed mogelijk te verwoorden. Ik hou nu eenmaal van dúídelijke taal.
En wat betreft wat u schrijft over die lokatie en zo... volgens is het gewoon héél moeilijk om iets te organiseren met mensen op deze site. Zo kan je óveral wel wat van hebben. Ik weet niet of iedereen hier zó moeilijk is. Zulke reacties werken iig demotiverens op het spontaan voostellen van iets.
als je meteen met U gaat smijten.........dan ga ik me dus écht OUD voelen........ok, ik mag dan tot de opa's gerekend worden hier (ook in real life) maar dat wil nog niet zeggen dat je hier nu ook maar meteen moet beginnen met dat vermaledijde U.........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:
Esther schreef:
In zo'n reactie kan ik beter komen. Het is niet mijn bedoeling om hoog van de toren te blazen zoals u het benoemt maar ik probeer mijn mening zo goed mogelijk te verwoorden. Ik hou nu eenmaal van dúídelijke taal.
En wat betreft wat u schrijft over die lokatie en zo... volgens is het gewoon héél moeilijk om iets te organiseren met mensen op deze site. Zo kan je óveral wel wat van hebben. Ik weet niet of iedereen hier zó moeilijk is. Zulke reacties werken iig demotiverens op het spontaan voostellen van iets.
als je meteen met U gaat smijten.........dan ga ik me dus écht OUD voelen........ok, ik mag dan tot de opa's gerekend worden hier (ook in real life) maar dat wil nog niet zeggen dat je hier nu ook maar meteen moet beginnen met dat vermaledijde U.........
Sorry meneer vd Linden, maar u bent eenmaal op leeftijd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dies
Berichten: 100
Lid geworden op: 21 nov 2006, 21:37
Locatie: Breukelen

Bericht door Dies »

Esther schreef:Als je zelf al een jaar of 30 bent dan heb je er toch geen zin in om met een stel pubers van een jaar of 16/17 of pruimtabaketende opa's van 50 op stap te gaan!!!!!
:? Elk jaar hebben we een gezellig mannenuitje. Als opa van 55, die overigens niet eens weet hoe pruimtabak proeft vind ik toch elk jaar weer het avondje stappen in Amsterdam met broer, zoons en schoonzoon hartstikke tof om te doen.
En als ik het beleef zou ik het nog steeds leuk vinden als mijn kleinzoons mee gaan doen, al moet ik dan op mijn tachtigste meesjokken achter een rollator. :lol: We lopen er soms al over te dollen!
Maar afijn. Het is dan ook een mannenuitje! Esther zou niet eens mee mogen! gna gna gna! :mrgreen:
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:
Rens schreef:
Esther schreef:
In zo'n reactie kan ik beter komen. Het is niet mijn bedoeling om hoog van de toren te blazen zoals u het benoemt maar ik probeer mijn mening zo goed mogelijk te verwoorden. Ik hou nu eenmaal van dúídelijke taal.
En wat betreft wat u schrijft over die lokatie en zo... volgens is het gewoon héél moeilijk om iets te organiseren met mensen op deze site. Zo kan je óveral wel wat van hebben. Ik weet niet of iedereen hier zó moeilijk is. Zulke reacties werken iig demotiverens op het spontaan voostellen van iets.
als je meteen met U gaat smijten.........dan ga ik me dus écht OUD voelen........ok, ik mag dan tot de opa's gerekend worden hier (ook in real life) maar dat wil nog niet zeggen dat je hier nu ook maar meteen moet beginnen met dat vermaledijde U.........
Sorry meneer vd Linden, maar u bent eenmaal op leeftijd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
de vinkeveertjes voor je.........je bent zo oud als je je voelt, en niet naar de kalenderleeftijd......zo zie ik er niet naar uit en zo voel ik me ook niet..................gelúkkig niet zeg......een ouwe bab....brrrrrr, moet er niet aan denken!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Ehm mag ik hieraan toevoegen dat wij niet gevraagd hebben aan haar om iest voor ons te organiseren? :?
maar welkom op dit forum hoor!
ps...belangenverstrengeling? :wink:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

vlinder schreef:Ehm mag ik hieraan toevoegen dat wij niet gevraagd hebben aan haar om iest voor ons te organiseren? :?
maar welkom op dit forum hoor!
ps...belangenverstrengeling? :wink:
Vlinder, we weten heus wel dat jullie niet om de actie gevraagd hebben.............Esther komt hier ineens plompverloren binnenvallen met die schaatsactie...............van mij mág ze, maar dat jullie van het team er niets mee uitstaande hebben is tevens duidelijk................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Rens schreef:
vlinder schreef:Ehm mag ik hieraan toevoegen dat wij niet gevraagd hebben aan haar om iest voor ons te organiseren? :?
maar welkom op dit forum hoor!
ps...belangenverstrengeling? :wink:
Vlinder, we weten heus wel dat jullie niet om de actie gevraagd hebben.............Esther komt hier ineens plompverloren binnenvallen met die schaatsactie...............van mij mág ze, maar dat jullie van het team er niets mee uitstaande hebben is tevens duidelijk................
Het was Wieneke, die dit topic startte, niet Esther.
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Tiberius schreef:
Rens schreef:
vlinder schreef:Ehm mag ik hieraan toevoegen dat wij niet gevraagd hebben aan haar om iest voor ons te organiseren? :?
maar welkom op dit forum hoor!
ps...belangenverstrengeling? :wink:
Vlinder, we weten heus wel dat jullie niet om de actie gevraagd hebben.............Esther komt hier ineens plompverloren binnenvallen met die schaatsactie...............van mij mág ze, maar dat jullie van het team er niets mee uitstaande hebben is tevens duidelijk................
Het was Wieneke, die dit topic startte, niet Esther.
Sorry zie nu pas dat ik het fout had gedaan. Ik had alleen de posts op de derde bladzijde gelezen en reageerde op de eerste heftige post van Esther. Zij zegt:
Nou, ik vind het wel logisch dat er voor iets een leeftijdsgrens hebt. Dat heb je toch ook met groepsreizen, jongerenavonden, sommige dingen die vanuit de kerk worden georganiseerd enz??? Dan wordt er toch ook geen woord over gerept??
Als je zelf al een jaar of 30 bent dan heb je er toch geen zin in om met een stel pubers van een jaar of 16/17 of pruimtabaketende opa's van 50 op stap te gaan!!!!! Dan is het leeftijdsverschil gewoon té groot. Ik snap het probleem niet. Als jullie er zo'n moeite mee hebben organiseer dan zelf iets en zeur verder niet
En dan de laatste zin. Wieneke meld zich aan om even wat te organiseren. Ze was nog niet eens actief poster ofzo. Esther zegt: als jullie er moeite mee hebben, organiseer dan zelf iets en neemt het op voor wieneke en reageert heel heftig. Daarom zei ik: we hebben haar toch niet gevraagd omdat er zo nodig iets georganiseerd moet worden? Ze komt er zelf mee! Daarnaast stuit het mij tegen de borst om -20ers buiten te sluiten. Die arme mentos en judith en anderen.....maar goed dat was dus een foute en verder ben ik het eens met Rens: iedereen of niemand! Aan de andere kant Rens: wat kun jij een post negatief uitleggen :wink: Jongere jij studeert toch? Heb je ook nog discriminatie op basis van leeftijd :)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

vlinder schreef: Aan de andere kant Rens: wat kun jij een post negatief uitleggen
excuses aan degenen die zich gegriefd voelen. ik was idd nogal heel erg fel. té fel.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Rens schreef:
vlinder schreef: Aan de andere kant Rens: wat kun jij een post negatief uitleggen
excuses aan degenen die zich gegriefd voelen. ik was idd nogal heel erg fel. té fel.
Excuses aanvaard. Maar je hebt mijn quote niet helemaal overgenomen. Er stond nog een knipoog bij :wink:.
Ik ben niet boos hoor. Ik zou graag met je schaatsen hoor opa Rens :mrgreen:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

vlinder schreef:Jongere jij studeert toch? Heb je ook nog discriminatie op basis van leeftijd :)
Je wilt niet weten met wat voor rare groepen mensen ik soms tentamen zit te doen. Tot en met opa's van 60 toe. :wink: Al vallen de oma's (die er ook tussen zitten) wel meer op.
Plaats reactie