Welke wekelijkse kerkbladen lezen jullie?

Welke kerkbladen lezen jullie?

Peiling eindigde op 24 dec 2007, 12:18

Saambinder
5
26%
Wachter Sions
3
16%
Kerkblad van de Oud. Ger. Gem. in Ned.
0
Geen stemmen
Bewaar het pand
3
16%
Kerkblad van de Hersteld Hervormde Kerk
4
21%
Om Sions wil
0
Geen stemmen
Kerkbladen van plaatselijke gemeenten
1
5%
Kerkblad van de PKN
3
16%
Overige kerkbladen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 19

Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Bericht door caprice »

Ik blader ze meestal op zondag door tussen de koffie uit de kerk, en het eten tussen de middag, en lees dan datgene wat mij het meest nuttig lijkt. Dus niet alles. Alleen het kerkblad van de OGGiN lees ik bijna helemaal. Dat vind ik nog altijd het meest waardevolle blad.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Bericht door Erasmiaan »

caprice schreef:Ik blader ze meestal op zondag door tussen de koffie uit de kerk, en het eten tussen de middag, en lees dan datgene wat mij het meest nuttig lijkt. Dus niet alles. Alleen het kerkblad van de OGGiN lees ik bijna helemaal. Dat vind ik nog altijd het meest waardevolle blad.
Ik lees weer liever een boek op zondag, dan wat hapsnap artikeltjes.
Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Bericht door caprice »

Erasmiaan schreef:
caprice schreef:Ik blader ze meestal op zondag door tussen de koffie uit de kerk, en het eten tussen de middag, en lees dan datgene wat mij het meest nuttig lijkt. Dus niet alles. Alleen het kerkblad van de OGGiN lees ik bijna helemaal. Dat vind ik nog altijd het meest waardevolle blad.
Ik lees weer liever een boek op zondag, dan wat hapsnap artikeltjes.
Ik ook. De tijd waarin ik de krantjes echter lees, is echter maar 3 kwartier ongeveer, terwijl ik de hele middag en een deel van de avond over heb voor de boeken.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8976
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Bericht door J.C. Philpot »

Ik mis de mogelijkheid om op de Waarheidsvriend te stemmen (uitgaande van de Gereformeerde Bond).
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Gelet op het feit dat dit topic niet tot een (überhaupt) vruchtbare discussie kan leiden, aangezien er geen representatief beeld van het lezen van kerkbladen door de forummers kan worden verkregen, sluit ik dit topic.
Gesloten