Genoeg is genoeg: verbied de Koran

Gebruikersavatar
ndonselaar
Berichten: 3105
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Genoeg is genoeg: verbied de Koran

Bericht door ndonselaar »

De Koran is een fascistisch boek dat oproept tot geweld, schrijft Geert Wilders. Daarom moet dat boek, net als Mein Kampf, worden verboden.


Ik roep het al jaren: een gematigde islam bestaat niet. Voor wie mij niet wil geloven: lees de speech die de helaas vorig jaar overleden Italiaanse schrijfster Oriana Fallaci op 28 november 2005 hield in New York, toen zij een prijs in ontvangst nam ter ere van haar heldhaftig verzet tegen het islamofascisme en haar strijd voor vrijheid: ‘Een gematigde islam bestaat niet. Het bestaat niet, omdat er geen onderscheid is tussen Goede islam en Slechte islam. Er is islam, en daar houdt het mee op. En islam is de Koran, en niets dan de Koran. En de Koran is het Mein Kampf van een religie die beoogt anderen te elimineren, die die anderen – niet-moslims – ongelovige honden noemt, inferieure wezens. Lees de Koran, dat Mein Kampf, nog eens. In welke versie dan ook, je zult zien dat al het kwade dat de zoons van Allah tegen ons en henzelf begaan, uit dat boek afkomstig is (Oriana Fallaci, The Force of Reason, post-script, pag. 305, februari 2006).’

Ehsan Jami is zo’n ongelovige hond, een afvallige moslim die het lef had de profeet Mohammed een crimineel en sommige bepalingen uit de Koran achterlijk te noemen. En die het ook nog in zijn hoofd heeft gehaald op te komen voor andere afvallige honden en daar zelfs een comité voor heeft opgericht. Allah vindt voor afvalligheid de doodstraf gepast. Afgelopen zaterdag werd dat bijna realiteit: de ongelovige Jami werd door twee Marokkanen en een Somaliër tot bloedens toe in elkaar geramd.

Genoeg is genoeg. Laten we ophouden met politiek correct gedraai en gekonkel. Het is goed dat Jami nu beveiligd wordt en een schande dat dit niet eerder is gebeurd, maar het lost de kern van het probleem niet op. De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed zoals neergelegd in de islamitische Mein Kampf: de Koran. De teksten uit de Koran laten weinig aan de verbeelding over.

In verschillende soera’s worden moslims opgeroepen joden, christenen, andersgelovigen en niet-gelovigen te onderdrukken, vervolgen of vermoorden, vrouwen te slaan en te verkrachten en met geweld een wereldwijde islamitische staat te vestigen. Soera’s te over die moslims oproepen en aanzetten tot dood en verderf.

Verbied dat ellendige boek zoals ook Mein Kampf verboden is! Geef zo een signaal aan de overvallers van Jami en andere islamisten dat de Koran in ons land nooit en te nimmer als inspiratie of excuus voor geweld mag worden gebruikt.

Wat schaam ik me voor de Nederlandse politici. Hun naïviteit en ziekelijke streven naar de utopische gematigde islam, die ons land alleen maar hel en verdoemenis brengt. Wat schaam ik me voor al diegenen in en buiten kabinet en Tweede Kamer die de islamitische invasie van Nederland weigeren te stoppen. Wat schaam ik me voor de Nederlandse politiek die dag in dag uit de oververtegenwoordiging van allochtonen in de criminaliteit en misdaad accepteert en er geen antwoord op heeft.

Den Haag zit vol met laffe lieden. Bange mensen die laf zijn geboren en laf zullen sterven. Die vinden en bevorderen dat de Nederlandse cultuur gestoeld zal zijn op een joods-christelijke-islamitische traditie. Die een generaal pardon verlenen aan leugenaars en criminelen. Die de andere kant op kijken als homoseksuelen inmiddels bijna dagelijks in elkaar worden geramd. Die sharia-hypotheken willen invoeren.

Die met vertegenwoordigers van de terroristische Hamas in gesprek gaan. Die werkzaamheden verrichten voor de dictatoriale Marokkaanse koning. Die extremisten van de Moslimbroederschap als gesprekspartner zien. Die toestaan dat moslimmannen weigeren hun zieke vrouw te laten behandelen door mannelijke artsen. Die lak hebben aan de belangen van de Nederlandse burger en meewerken aan de transformatie van Nederland in Nederabië als provincie van de islamitische superstaat Eurabië.

Ik heb genoeg van de islam in Nederland: geen moslimimmigrant er meer bij. Ik heb genoeg van de aanbidding van Allah en Mohammed in Nederland: geen moskee er meer bij. Ik heb genoeg van de Koran in Nederland: verbied dat fascistische boek.

Genoeg is genoeg.

Geert Wilders is fractievoorzitter van de Partij voor de Vrijheid
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Het spijt me, maar ik denk dat Wilders hiermee te ver gaat. Ik ken genoeg moslims die helemaal niet extremistisch zijn.
The Groom's still waiting at the altar
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Bonny schreef:Het spijt me, maar ik denk dat Wilders hiermee te ver gaat. Ik ken genoeg moslims die helemaal niet extremistisch zijn.
Zijn dan vast moslims die de koran niet lezen, of niet serieus nemen...
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Bericht door Bonny »

memento schreef: Zijn dan vast moslims die de koran niet lezen, of niet serieus nemen...
Zij geven een andere uitleg aan sommige soera's. Ze nemen de koran wel serieus, maar op een eigen manier.
The Groom's still waiting at the altar
elbert
Berichten: 1340
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:04
Contacteer:

Bericht door elbert »

Om mijn reactie kort samen te vatten: een gematigde Wilders bestaat niet. ;)
Gebruikersavatar
Christiaan
Berichten: 2057
Lid geworden op: 01 sep 2006, 10:03
Locatie: Zeeland

Bericht door Christiaan »

elbert schreef:Om mijn reactie kort samen te vatten: een gematigde Wilders bestaat niet. ;)
Toch heeft tie meestal wel een punt, wat best aandacht mag verdienen. Zij het niet op zijn wijze en in zijn extremisme.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
elbert
Berichten: 1340
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:04
Contacteer:

Bericht door elbert »

Christiaan schreef:
elbert schreef:Om mijn reactie kort samen te vatten: een gematigde Wilders bestaat niet. ;)
Toch heeft tie meestal wel een punt, wat best aandacht mag verdienen. Zij het niet op zijn wijze en in zijn extremisme.
O zeker wel: het punt wat hij maakt over het besprekingen houden met extremistische groeperingen en het vergoeilijken van hun daden is zeker terecht. Wat dat betreft hebben sommige linkse partijen boter op hun hoofd.
Maar zijn polariserende opmerkingen beginnen gewoon lachwekkende vormen aan te nemen, ware het niet dat hij en zijn medestanders dit nog gewoon menen ook. En dan wordt het eng, want dit is gewoon brallerig rechts-extremisme.

Wie bijvoorbeeld de reacties op de site van de Telegraaf of het AD bekijkt, ziet daar vaak de redenering voorbijkomen: "de koran verbieden? Goed idee. Laten we de Bijbel ook meteen verbieden".

Ik bedoel maar. :roll:
Gebruikersavatar
Christiaan
Berichten: 2057
Lid geworden op: 01 sep 2006, 10:03
Locatie: Zeeland

Bericht door Christiaan »

elbert schreef:
Christiaan schreef:
elbert schreef:Om mijn reactie kort samen te vatten: een gematigde Wilders bestaat niet. ;)
Toch heeft tie meestal wel een punt, wat best aandacht mag verdienen. Zij het niet op zijn wijze en in zijn extremisme.
O zeker wel: het punt wat hij maakt over het besprekingen houden met extremistische groeperingen en het vergoeilijken van hun daden is zeker terecht. Wat dat betreft hebben sommige linkse partijen boter op hun hoofd.
Maar zijn polariserende opmerkingen beginnen gewoon lachwekkende vormen aan te nemen, ware het niet dat sommige mensen dit nog gewoon menen ook. En dan wordt het eng, want dit is gewoon brallerig rechts-extremisme.

Wie bijvoorbeeld de reacties op de site van de Telegraaf of het AD bekijkt, ziet daar vaak de redenering voorbijkomen: "de koran verbieden? Goed idee. Laten we de Bijbel ook meteen verbieden".

Ik bedoel maar. :roll:
Zeker laten we als Christenen goed opletten. Maar ook getuigen en laten zien dat Christenen, geen Islamieten/ Mohamedanen zijn.
Dat de bijbel iets anders is dan de Koran. Dat wij iets anders geloven. Dat er maar één God iets, en één Christus waardoor wij alleen moeten zalig worden.

Wat betreft Wilders die durft veel te zeggen en dat spreekt sommigen aan. Maar laten we oplettend zijn dat de chistenen niet zijn volgende doel zijn.

Wat betreft de Koran, verbieden lost niets op.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
David J
Berichten: 863
Lid geworden op: 21 jun 2004, 18:18

Bericht door David J »

Partij voor de Vrijheid. What's in a name... :|
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9193
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

Als je nu nog volhoudt dat Wilders geen populist is dan is er iets mis. Nu vind ik populisme in de politiek sowieso eng (of het nu van Halsema of van Wilders is), maar als daarbij ook nog eens de vrijheid van Godsdienst wordt aangevallen is het wel heel ernstig.

Wat is het volgende: In de Bijbel staat dat je homoseksuelen moet stenigen. Het is al een paar eeuwen niet meer gebeurd. Maar dat komt omdat die domme Christenen de Bijbel niet serieus nemen. Dat zijn dan ook geen echte Christenen. Laten we daarom de bijbel maar verbieden.

Even voor de duidelijkheid, zelfs zonder deze stok die tegen Christenen gebruikt kan worden vind ik het al verwerpelijk om een godsdienst te verbieden, ook al is het een valse godsdienst. Door het verbieden van het heilige boek van een godsdienst verbied je indirect ook de godsdienst.

En tja partij voor de vrijheid betekent eigenlijk partij voor de vrijheid van niet islamistiche blanke mannen die het met Wilders eens zijn.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Vincent
Berichten: 966
Lid geworden op: 19 apr 2006, 15:06

Bericht door Vincent »

parsifal schreef:
.... vind ik het al verwerpelijk om een godsdienst te verbieden, ook al is het een valse godsdienst. Door het verbieden van het heilige boek van een godsdienst verbied je indirect ook de godsdienst.
Dat is zeker niet verwerpelijk. Had men dat in het Duitsland van de dertiger jaren maar goed begrepen. Sterker, als we voor Vrijheid zijn, kunnen we niets anders dan iedere levensbeschouwing, geloof, etc. die er op uit is deze Vrijheid te ondermijnen, te verbieden.

Waarbij ik niet direct wil beweren dat de Koran een "fascistisch boek" is. Wat dat betreft is de reactie van Wilders onvoldoende onderbouwd.

Wel is zeker van belang dat IEDEREEN hier in Nl., instemt met de basiswaarden -en normen zoals wij die hier kennen in een Joods-Christelijke samenleving die door de Verlichting is heengegaan. Laten we deze fundamenten verdedigen.

We kunnen simpelweg niet toestaan dat bepaalde groepen misbruik maken van de Vrijheid die wij hier kennen, om vervolgens deze zelfde Vrijheid te ondermijnen.

Dus ja, ALS Koran=fascistisch boek: VERBIEDEN!
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Wij zijn toch van de SGP? Dan zijn we toch voor het verbieden van de koran? Of willen we niet alle valsche godsdienst uitroeien?
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Kaw schreef:Wij zijn toch van de SGP? Dan zijn we toch voor het verbieden van de koran? Of willen we niet alle valsche godsdienst uitroeien?
Maar wat is dan "valsche godsdienst"? Islam, Hindoeisme etc. dat is niet zo moeilijk. Maar vallen de Katholieke Kerken daar ook onder, de oudvaders vonden van wel.
Remonstrantse, Lutherse, evangelische gemeentes, PKN, GKV, NGK, vGKN - zijn dat ook valse godsdiensten?
Centrale vraag: wie bepaalt hier op aarde wat de valse godsdienst is? Ik ben bang dat dit mensenwerk wordt, en dat de uitkomst zal zijn dat allerlei kerkgenootschappen verboden worden.
De overheid moet zich m.i. niet met theologie bemoeien, stel je eens voor als de politie mensen komt verwijderen uit een synodevergadering, of bij de kerkdeur staat en mensen tegenhoudt!
The Groom's still waiting at the altar
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Maar de Islam is lekker duidelijk, dus waarom zouden we daar niet beginnen? Afbeelding
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Bericht door J.C. Philpot »

Kaw schreef:Maar de Islam is lekker duidelijk, dus waarom zouden we daar niet beginnen?
Omdat de bijbel ook duidelijk is: niet door kracht, nog door geweld, maar door Mijn Geest zal het geschieden. We zouden dankbaar moeten zijn dat we niet meer naar een gevaarlijk land hoeven om zending onder Moslims te bedrijven.
Plaats reactie