Maar dan wel onder pseudoniem
https://kerkliedwiki.nl/Klaas_Heeroma
Wat vind je van dit boek?huisman schreef:Henry Law.- Het Evangelie in Genesis (Inmiddels uit)
Positief. Origineel, separerend en appellerend. Soms kon ik niet helemaal mee met de uitleg maar met de toepassing wel.FlyingEagle schreef: ↑22 aug 2026, 12:12Wat vind je van dit boek?huisman schreef:Henry Law.- Het Evangelie in Genesis (Inmiddels uit)
Dank, zet ik op m’n lijstjehuisman schreef:Positief. Origineel, separerend en appellerend. Soms kon ik niet helemaal mee met de uitleg maar met de toepassing wel.FlyingEagle schreef: ↑22 aug 2026, 12:12Wat vind je van dit boek?huisman schreef:Henry Law.- Het Evangelie in Genesis (Inmiddels uit)
Terugbrengen naar de verkoper. Lijkt me niet helemaal de bedoeling bij een nieuw boek.Arja schreef:Ik heb een nieuwe boek en het is mooi.
Maar bij het lezen vallen de bladzijdes los.
Wat zouden jullie doen????
Terug en een nieuwe vragen. Deze is ten onrechte door de kwaliteitskeuring gekomen. Een vriend van mij heeft in een boekbinderij gewerkt, daar werden boeken om minder weggegooid.Arja schreef: ↑24 aug 2026, 15:42Neee, ik heb geen e-reader. En ik wil papier voelen.
Het is bij Den Hertog. Ik voel me een zeur als ik commentaar heb op een paar losse bladzijdes (5).
Maar tis gewoon niet fijn lezen... moet heel voorzichtig doen
Dank! Ik ga t doen... gedaanFlyingEagle schreef: ↑24 aug 2026, 15:54Terug en een nieuwe vragen. Deze is ten onrechte door de kwaliteitskeuring gekomen. Een vriend van mij heeft in een boekbinderij gewerkt, daar werden boeken om minder weggegooid.