De reden waarom ik je 'slimmerd' noemde is, dat het niet zozeer een mening van Wim Kranendonk betreft, maar een boek dat door deskundigen is geschreven. Daaruit komt naar voren hoe de besluitvorming tot stand is gekomen.
Situatie Iran
Re: Situatie Iran
"Waar zitten we mee?", vraagt zich Huisman af.
Vandaag in het nieuws: voedselzekerheid wereldwijd.
Vandaag in het nieuws: voedselzekerheid wereldwijd.
De VS heeft Iran in de tang met hun afsluiting van de straat van Hormuz. De VS kan dat veel langer volhouden dan dat Iran de straat afsluit.
Iran sputtert wel maar zal nu snel bakzeil halen en aan de eisen van de VS tegemoetkomen.
Iran sputtert wel maar zal nu snel bakzeil halen en aan de eisen van de VS tegemoetkomen.
Ik vraag het me af. Ik vraag me ook af of die eisen ervoor zorgen dat bevolking het beter krijgt, en of het inhoudt dat de controle op Iran's kernprogramma beter wordt dan voor Trump de vorige afspraken met Iran over boord gooide.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Die afsluiting door de VS zet Iran behoorlijk schaakmat. NYT meldt dat Iran morgen toch naar Pakistan gaat. Goed nieuws dus.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Vanuit het perspectief van Iran bezien zijn de door de VS gestelde eisen onhaalbaar. Daarmee instemmen betekend het einde van het huidige regime in Iran.huisman schreef: ↑Gisteren, 18:32Die afsluiting door de VS zet Iran behoorlijk schaakmat. NYT meldt dat Iran morgen toch naar Pakistan gaat. Goed nieuws dus.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Maar de blokkade zorgt er bv voor dat Iran binnen zeer korte tijd zonder brandstof zit. Dus ja, ms wel regime change in de maak.pierre27 schreef: ↑Gisteren, 19:15Vanuit het perspectief van Iran bezien zijn de door de VS gestelde eisen onhaalbaar. Daarmee instemmen betekend het einde van het huidige regime in Iran.huisman schreef: ↑Gisteren, 18:32Die afsluiting door de VS zet Iran behoorlijk schaakmat. NYT meldt dat Iran morgen toch naar Pakistan gaat. Goed nieuws dus.
Of ze zonder brandstof komen weet ik niet. Wel dat ze het economisch nog moeilijker krijgen.Wim Anker schreef: ↑Gisteren, 19:20Maar de blokkade zorgt er bv voor dat Iran binnen zeer korte tijd zonder brandstof zit. Dus ja, ms wel regime change in de maak.pierre27 schreef: ↑Gisteren, 19:15Vanuit het perspectief van Iran bezien zijn de door de VS gestelde eisen onhaalbaar. Daarmee instemmen betekend het einde van het huidige regime in Iran.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Ik ben benieuwd of degenen die voor Iran aan de onderhandelingstafel plaatsnemen, ook degenen zijn die het in het land voor het zeggen hebben.