Erdee

DDD

Re: Erdee

Bericht door DDD »

Ik denk eerder dat het een individuele medewerker is die dat niet aanstaat. Het bericht was ook al binnen een halve dag uit de digitale krant verdwenen.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Ik zou als krant een overlijdensbericht ook weghalen, als personen op fora gaan speculeren over waarom de foto zwart-wit is. Om nabestaanden dit te besparen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
huisman

Bericht door huisman »

J.C. Philpot schreef: 14 mei 2025, 09:52 Ik zou als krant een overlijdensbericht ook weghalen, als personen op fora gaan speculeren over waarom de foto zwart-wit is. Om nabestaanden dit te besparen.
Precies, je moet wel een frustratie hebben om je druk te maken over een foto bij een overlijdensbericht. Het was eerst kleur en nu zwart wit. Huilie huilie :cry (Terwijl daaronder gewoon nog de kleurenfoto stond). Zou mij in ieder geval niet eens zijn opgevallen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
vriend-en-metgezel

Bericht door vriend-en-metgezel »

Dit is dan wel weer mooi:
https://www.rd.nl/artikel/1107201-losge ... ehartiging

Een vereniging voor losgemaakte predikanten.
En wie is de secretaris?
Dominee Los! :super
Lilian1975

Bericht door Lilian1975 »

https://www.rd.nl/artikel/1108018-k ... rocedure

Het salaris van ds Latzel wordt een aantal jaren 5 procent gekort als tuchtmaatregel op.zijn eerdere uitspraken. Het geld gaat naar organisaties die opkomen voor de groepen die zich aangevallen voelen.
Plaats reactie