O wat naar! Sterkte!helma schreef: ↑05 jul 2024, 12:58 Inmiddels definitief na een 'pauze':
Het verlies van iemand in ons gezin na bijna 3 jaar verkering.
Dat vind ik altijd weer ingewikkeld, we hebben dat eerder na 3 jaar verkering meegemaakt. Zo iemand heeft zich al zo 'ingeburgerd'. En dan ineens 'weg'.
Gewoon een rouwproces.
Wat is/zijn je laatste verlies(zen)?? 2
Re: Wat is/zijn je laatste verlies(zen)?? 2
Insgelijks.
O wat ontzettend naar is dat altijd, sterkte! @Helma
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dank voor het meeleven. Gister kreeg ik een lief afscheidsberichtje..dan moet je wel even een traantje wegpinken.
Mijn laatste verlies is 'vrije' tijd, daarom wat minder actief hier.
Fides Quaerens Intellectum
Weer een mooi merk dat verdwijnt. Nederlands merk Kyra (voorheen Kyra & Ko) stopt ermee. Het nieuws wordt bevestigd aan FashionUnited door mede-eigenaar Nicole Groeneveld. Er is geen sprake van een faillissement. Het merk stopt per eind september 2025. “Na een grondige evaluatie van de marktomstandigheden en de financiële haalbaarheid is besloten dat het stopzetten van de onderneming de beste keuze was”, zo deelt het merk mee. Een duurzame voortzetting was niet meer mogelijk, onder andere door stijgende kosten, daling van marges en operationele uitdagingen. Kyra heeft de afgelopen tijd geprobeerd nieuwe markten aan te boren en klanten te behouden, maar dit is niet genoeg gelukt. https://fashionunited.nl/nieuws/busines ... 5041564427
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!