Voor mij nietVagari schreef:Das te ver uit the hoodrefo schreef:Op 11 april is er in Gouda een rommelmarkt t.b.v. de zending. Daar zijn meestal veel dagboeken te koop in de tweedehandsboekenkraam. Voor haast niets.

Voor mij nietVagari schreef:Das te ver uit the hoodrefo schreef:Op 11 april is er in Gouda een rommelmarkt t.b.v. de zending. Daar zijn meestal veel dagboeken te koop in de tweedehandsboekenkraam. Voor haast niets.
Bljft in Mij, door ds. F. Bakker.BloominGrace schreef: ↑19 jun 2023, 22:26 Inmiddels zijn we al weer een aantal jaar verder. Ik heb de tips in dit topic opgezocht maar veel titels zijn alleen nog tweedehands verkrijgbaar. Welke dagboeken zijn een aanrader om te lezen? Helaas mis ik in veel dagboeken de diepgang. Wat zijn jullie tips?
Die tips heb je net gelezen.BloominGrace schreef: ↑19 jun 2023, 22:26 Inmiddels zijn we al weer een aantal jaar verder. Ik heb de tips in dit topic opgezocht maar veel titels zijn alleen nog tweedehands verkrijgbaar. Welke dagboeken zijn een aanrader om te lezen? Helaas mis ik in veel dagboeken de diepgang. Wat zijn jullie tips?
Omdat je een Engelse naam gekozen hebt een Engelstalig dagboek: Spurgeons Morning and Evening: A New Edition of the Classic Devotional. Deze heb ik vorig jaar gekocht en ik vind hem erg mooi. Het is wat toegankelijker dan het oude omdat Alistair Begg deze zorgvuldig gemoderniseerd heeft.BloominGrace schreef: ↑19 jun 2023, 22:26 Inmiddels zijn we al weer een aantal jaar verder. Ik heb de tips in dit topic opgezocht maar veel titels zijn alleen nog tweedehands verkrijgbaar. Welke dagboeken zijn een aanrader om te lezen? Helaas mis ik in veel dagboeken de diepgang. Wat zijn jullie tips?
Ken je de dagboeken van ds van Reenen? Volgens mij in 4 jaar/4 boeken de bijbel door.