We hebben aan het begin van deze eeuw gezien wat er mogelijk is met paarse kabinetten. Ik huiver daar zeer van.MarJT schreef: ↑13 jun 2024, 22:52Je schreef:GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 22:25Nee. Hij is een gekozen volksvertegenwoordiger. Dat is heel wat anders. Bovendien heb ik me nergens respectloos uitgelaten, maar alleen gezegd dat ik blij ben dat iemand die de vrijheid van onderwijs wil afschaffen en allerlei genderidelogische verplichtingen wil opleggen aan scholen e.d., niet in het kabinet komt.Iemand zonder enige onderbouwing deze misdaad toeschrijven zonder enige onderbouwing vind ik zeer respectloos. En het is nu duidelijk aangetoond dat je insinuatie nergens op gebaseerd is.GerefGemeente-lid schreef:En met Timmermans aan het roer, wordt de christenvervolging in Nederland geboren. Daar blijf ik liever nog veel verder bij vandaan.
Een kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB
-
- Verbannen
Re: Komt er een kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB?
-
Wat deden paarse kabinetten aan christenvervolging?GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 22:56We hebben aan het begin van deze eeuw gezien wat er mogelijk is met paarse kabinetten. Ik huiver daar zeer van.MarJT schreef: ↑13 jun 2024, 22:52Je schreef:GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 22:25Nee. Hij is een gekozen volksvertegenwoordiger. Dat is heel wat anders. Bovendien heb ik me nergens respectloos uitgelaten, maar alleen gezegd dat ik blij ben dat iemand die de vrijheid van onderwijs wil afschaffen en allerlei genderidelogische verplichtingen wil opleggen aan scholen e.d., niet in het kabinet komt.Iemand zonder enige onderbouwing deze misdaad toeschrijven zonder enige onderbouwing vind ik zeer respectloos. En het is nu duidelijk aangetoond dat je insinuatie nergens op gebaseerd is.GerefGemeente-lid schreef:En met Timmermans aan het roer, wordt de christenvervolging in Nederland geboren. Daar blijf ik liever nog veel verder bij vandaan.
Hahaha, als ik zie wat jij schrijft over links en progressief, geef ik geen stuiver voor hoe respectvol jij zou zijn.GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 22:22 Dat schreef ik. Je moet niet @MGG verwijten maken.
En verder ga je nergens inhoudelijk op in, maar ventileer je vooral je eigen mening over degenen die ons land gaan besturen. We leven in een vrije democratie en we dienen onze overheid met respect te eren, volgens het vijfde gebod. Dus iets minder veroordelend zou je wel mogen zijn. En dat zeg ik ook tegen @Profesto.
Jullie toon komt aanmatigend en laatdunkend over en is bovendien erg polariserend. Wees respectvol richting anderen.
Volgens mij wil jij vooral respect voor je eigen overtuiging en wat daar bij past.
Ik denk dat ik gewoon vrij ben om te zeggen wat ik denk en zolang ik niet beledig, vind ik dat ik binnen de grenzen van het redelijke blijf.
Verder kreeg ik zojuist een screenshot onder ogen waarin stond dat Marjolein Faber graag elke dag Karbonade wil.
Daaruit blijkt dat het kabinet Karbonade 1, zoals PvdD spottend pleegt te zeggen, er toch van komt.

Laatst gewijzigd door Profesto op 13 jun 2024, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wat vrij vaag bleef en nooit tot een vervolging kwam. Dus Markuszower is onschuldig, want het tegendeel is niet bewezen.
-
- Verbannen
Euthanasie en het homohuwelijk werden toegestaan. Daar doelde ik op.Geytenbeekje schreef: ↑13 jun 2024, 22:57Wat deden paarse kabinetten aan christenvervolging?GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 22:56We hebben aan het begin van deze eeuw gezien wat er mogelijk is met paarse kabinetten. Ik huiver daar zeer van.MarJT schreef: ↑13 jun 2024, 22:52Je schreef:GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 22:25 Nee. Hij is een gekozen volksvertegenwoordiger. Dat is heel wat anders. Bovendien heb ik me nergens respectloos uitgelaten, maar alleen gezegd dat ik blij ben dat iemand die de vrijheid van onderwijs wil afschaffen en allerlei genderidelogische verplichtingen wil opleggen aan scholen e.d., niet in het kabinet komt.Iemand zonder enige onderbouwing deze misdaad toeschrijven zonder enige onderbouwing vind ik zeer respectloos. En het is nu duidelijk aangetoond dat je insinuatie nergens op gebaseerd is.GerefGemeente-lid schreef:En met Timmermans aan het roer, wordt de christenvervolging in Nederland geboren. Daar blijf ik liever nog veel verder bij vandaan.
En ja, de plannen over onderwijsvrijheid en de verplichtingen van genderidelogische zaken in de samenleving, dus dat je niet meer publiekelijk mag zeggen dat je het homohuwelijk afkeurt en ter discussie stelt, vind ik een aantasting van de godsdienstvrijheid. Denk bijvoorbeeld aan de Finse politica. Ik ben van mening dat deze zaken onder een regering van linkse partijen alleen maar verder toeneemt, en dat er alleen maar meer inperking komt. En dat is het begin van een vervolging. Weliswaar op een hele andere manier dan in het Midden-Oosten of Azië, maar het gaat wel door en op een hele geleidelijke manier, zelfs soms tot in de kerken aan toe. De grote afval is aanstaande.
-
Kerel lees even terug wie wat zegt. Ik mag hopen dat je niet bewust verkeerd quote!! Je zet mijn naam boven de tekst van andere!! Als dit bewust is, dan vind ik dit een ontzettend lage streek.MarJT schreef: ↑13 jun 2024, 22:14Ook het RD meldt dat Markuszower niet door de screening van de AIVD is gekomen.MGG schreef: ↑13 jun 2024, 22:0020 minuten gelden schreef het NRC 'Welke belastende feiten de AIVD over Markuszower boven water kreeg, is onbekend.'
Je zei 'we allang wisten' dus het leek alsof je iets had van jaren terug.Vind je het nog steeds zo'n geweldige vent? En kom je nog op je schreden terug van het verkondigen van de onwaarheden over TImmermans en de Godsdienstvrijheid van het onderwijs? Je vindt mijn toon aanmatigend maar ondertussen schrijf je in het ene naar het andere bericht aantoonbare onzin.MGG schreef: Ik vind het helemaal prima dat Markuszower minister wordt van Asiel en Migratie.
-
- Verbannen
Ik heb er al wat van gezegd.
Dat kan allemaal wel zo zijn maar dat het voordragen deze beoogde vice-premier een enorme misstap is van Wilders is nu duidelijk. Dit gaat WIlders flink veel gezichtsverlies opleveren.
-
- Verbannen
Dus jij eet geen vlees, begrijp ik?Profesto schreef: ↑13 jun 2024, 23:04Hahaha, als ik zie wat jij schrijft over links en progressief, geef ik geen stuiver voor hoe respectvol jij zou zijn.GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 22:22 Dat schreef ik. Je moet niet @MGG verwijten maken.
En verder ga je nergens inhoudelijk op in, maar ventileer je vooral je eigen mening over degenen die ons land gaan besturen. We leven in een vrije democratie en we dienen onze overheid met respect te eren, volgens het vijfde gebod. Dus iets minder veroordelend zou je wel mogen zijn. En dat zeg ik ook tegen @Profesto.
Jullie toon komt aanmatigend en laatdunkend over en is bovendien erg polariserend. Wees respectvol richting anderen.
Volgens mij wil jij vooral respect voor je eigen overtuiging en wat daar bij past.
Ik denk dat ik gewoon vrij ben om te zeggen wat ik denk en zolang ik niet beledig, vind ik dat ik binnen de grenzen van het redelijke blijf.
Verder kreeg ik zojuist een screenshot onder ogen waarin stond dat Marjolein Faber graag elke dag Karbonade wil.
Daaruit blijkt dat het kabinet Karbonade 1, zoals PvdD spottend pleegt te zeggen, er toch van komt.![]()
Ik heb liever elke dag karbonade dan dat ik elke dag vegetarisch moet eten. Dus ik vind het geen probleem. Ik zie het eerder als een geuzennaam.
Stop nou eens met deze overtrokken reacties. Laat je niet zo ophitsen, niemand gaat je verbieden om homofoob te zijn, zolang je het maar niet praktiseert.GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 23:06Euthanasie en het homohuwelijk werden toegestaan. Daar doelde ik op.Geytenbeekje schreef: ↑13 jun 2024, 22:57Wat deden paarse kabinetten aan christenvervolging?GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 22:56We hebben aan het begin van deze eeuw gezien wat er mogelijk is met paarse kabinetten. Ik huiver daar zeer van.
En ja, de plannen over onderwijsvrijheid en de verplichtingen van genderidelogische zaken in de samenleving, dus dat je niet meer publiekelijk mag zeggen dat je het homohuwelijk afkeurt en ter discussie stelt, vind ik een aantasting van de godsdienstvrijheid. Denk bijvoorbeeld aan de Finse politica. Ik ben van mening dat deze zaken onder een regering van linkse partijen alleen maar verder toeneemt, en dat er alleen maar meer inperking komt. En dat is het begin van een vervolging. Weliswaar op een hele andere manier dan in het Midden-Oosten of Azië, maar het gaat wel door en op een hele geleidelijke manier, zelfs soms tot in de kerken aan toe. De grote afval is aanstaande.

-
Dankje. Ik had even tot 10 moeten tellen en alle berichten lezen. Reageerde uit frustratie.
Laatst gewijzigd door MGG op 13 jun 2024, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- ik ben geen kerel.MGG schreef: ↑13 jun 2024, 23:07Kerel lees even terug wie wat zegt. Ik mag hopen dat je niet bewust verkeerd quote!! Je zet mijn naam boven de tekst van andere!! Als dit bewust is, dan vind ik dit een ontzettend lage streek.MarJT schreef: ↑13 jun 2024, 22:14Ook het RD meldt dat Markuszower niet door de screening van de AIVD is gekomen.Vind je het nog steeds zo'n geweldige vent? En kom je nog op je schreden terug van het verkondigen van de onwaarheden over TImmermans en de Godsdienstvrijheid van het onderwijs? Je vindt mijn toon aanmatigend maar ondertussen schrijf je in het ene naar het andere bericht aantoonbare onzin.MGG schreef: Ik vind het helemaal prima dat Markuszower minister wordt van Asiel en Migratie.
- Ik had mijn excuses aangeboden in mijn bericht op een later moment. Maar alsnog; mijn excuses voor het verkeerd citeren.
-
- Verbannen
Welnee. Zijn achterban geeft daar helemaal niets om. Ze zien er eerder nog een aanleiding in om juist wel op hem te stemmen. We weten tenslotte ook de politieke kleur immers niet van degenen die deze al dan niet belastende stukken over Markuszower hebben verzameld.MarJT schreef: ↑13 jun 2024, 23:09Dat kan allemaal wel zo zijn maar dat het voordragen deze beoogde vice-premier een enorme misstap is van Wilders is nu duidelijk. Dit gaat WIlders flink veel gezichtsverlies opleveren.
Het was Mossad.GerefGemeente-lid schreef: ↑13 jun 2024, 23:14Welnee. Zijn achterban geeft daar helemaal niets om. Ze zien er eerder nog een aanleiding in om juist wel op hem te stemmen. We weten tenslotte ook de politieke kleur immers niet van degenen die deze al dan niet belastende stukken over Markuszower hebben verzameld.MarJT schreef: ↑13 jun 2024, 23:09Dat kan allemaal wel zo zijn maar dat het voordragen deze beoogde vice-premier een enorme misstap is van Wilders is nu duidelijk. Dit gaat WIlders flink veel gezichtsverlies opleveren.
-
Mevrouw dan. Ik zou het waarderen als je ook het oorspronkelijke bericht aanpast. En excuses voor mijn wat te felle reactie. Ik zal voortaan proberen mijn irritaties voor mij te houden of heel correct te verwoorden.MarJT schreef: ↑13 jun 2024, 23:12- ik ben geen kerel.MGG schreef: ↑13 jun 2024, 23:07Kerel lees even terug wie wat zegt. Ik mag hopen dat je niet bewust verkeerd quote!! Je zet mijn naam boven de tekst van andere!! Als dit bewust is, dan vind ik dit een ontzettend lage streek.MarJT schreef: ↑13 jun 2024, 22:14Ook het RD meldt dat Markuszower niet door de screening van de AIVD is gekomen.Vind je het nog steeds zo'n geweldige vent? En kom je nog op je schreden terug van het verkondigen van de onwaarheden over TImmermans en de Godsdienstvrijheid van het onderwijs? Je vindt mijn toon aanmatigend maar ondertussen schrijf je in het ene naar het andere bericht aantoonbare onzin.MGG schreef: Ik vind het helemaal prima dat Markuszower minister wordt van Asiel en Migratie.
- Ik had mijn excuses aangeboden in mijn bericht op een later moment. Maar alsnog; mijn excuses voor het verkeerd citeren.
Laatst gewijzigd door MGG op 13 jun 2024, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.