Abonnement buitenlandse krant

Plaats reactie
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8995
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Abonnement buitenlandse krant

Bericht door J.C. Philpot »

Het valt me op dat buitenlandse kranten veel goedkoper zijn qua abonnementen. Een digitaal abonnement kost vaak slechts een habbekrats.

Zijn er hier die digitaal een buitenlandse krant lezen? Zo ja, welke krant(en), en hoe bevalt dat?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9231
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Abonnement buitenlandse krant

Bericht door parsifal »

J.C. Philpot schreef: 20 apr 2024, 14:59 Het valt me op dat buitenlandse kranten veel goedkoper zijn qua abonnementen. Een digitaal abonnement kost vaak slechts een habbekrats.

Zijn er hier die digitaal een buitenlandse krant lezen? Zo ja, welke krant(en), en hoe bevalt dat?
Veel grotere markt. Ik las Guardian en New York Times, nu even niets
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Ambtenaar
Berichten: 9262
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Abonnement buitenlandse krant

Bericht door Ambtenaar »

Jarenlang een abonnement gehad op Der Spiegel.
CvdW
Berichten: 2958
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Abonnement buitenlandse krant

Bericht door CvdW »

J.C. Philpot schreef: 20 apr 2024, 14:59 Het valt me op dat buitenlandse kranten veel goedkoper zijn qua abonnementen. Een digitaal abonnement kost vaak slechts een habbekrats.

Zijn er hier die digitaal een buitenlandse krant lezen? Zo ja, welke krant(en), en hoe bevalt dat?
Gazet van Antwerpen. Ik ben al jaren meer op Antwerpen georiënteerd dan op Nederland.
Plaats reactie