Grote vreugden

Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10440
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Grote vreugden

Bericht door Orchidee »

Heidebloem schreef:Grote blijdschap dat onze peuter een goede nacht in het ziekenhuis gehad heeft en wonderlijk gespaard is na een auto-ongeluk! Alle dank aan onze Heer Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B2 met Tapatalk
Owww wat een schrik zal dat geweest zijn!
Sterkte en herstel toegewenst Afbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Grote vreugden

Bericht door Mannetje »

Wat ik mooi vind is dat dit bij grote vreugden staat. Want tegelijk is een auto-ongeluk in zichzelf een schokkende gebeurtenis, evenals een ziekenhuisopname.

Hopelijk knapt hij(?) gauw weer helemaal op!
-
Gebruikersavatar
Heidebloem
Berichten: 68
Lid geworden op: 04 jan 2024, 13:22

Re: Grote vreugden

Bericht door Heidebloem »

Bedankt voor jullie medeleven! Ze is alweer weer thuis 🩷
Mannetje schreef:Wat ik mooi vind is dat dit bij grote vreugden staat. Want tegelijk is een auto-ongeluk in zichzelf een schokkende gebeurtenis, evenals een ziekenhuisopname.

Hopelijk knapt hij(?) gauw weer helemaal op!
Ja dat klopt! Het was heel heftig want ze is ook nog onder mijn auto gekomen. Dus een hoop te verwerken, ook schuldgevoelens.
Maar doordat ze bijzonder gespaard is en op wat schrammetjes en bulten na niets heeft, overheerst de vreugde en dankbaarheid!

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B2 met Tapatalk

merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Grote vreugden

Bericht door merel »

Wat schrikken! Fijn dat het meevalt.
Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Grote vreugden

Bericht door Zeeuw »

Heidebloem schreef: 16 feb 2024, 11:54 Bedankt voor jullie medeleven! Ze is alweer weer thuis 🩷
Mannetje schreef:Wat ik mooi vind is dat dit bij grote vreugden staat. Want tegelijk is een auto-ongeluk in zichzelf een schokkende gebeurtenis, evenals een ziekenhuisopname.

Hopelijk knapt hij(?) gauw weer helemaal op!
Ja dat klopt! Het was heel heftig want ze is ook nog onder mijn auto gekomen. Dus een hoop te verwerken, ook schuldgevoelens.
Maar doordat ze bijzonder gespaard is en op wat schrammetjes en bulten na niets heeft, overheerst de vreugde en dankbaarheid!

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B2 met Tapatalk
Tsjonge, dat zijn veel emoties in hele korte tijd. Veel sterkte met de verwerking, maar ook heel fijn dat het zo mocht aflopen.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9203
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Grote vreugden

Bericht door parsifal »

Voor ons een grote vreugde en verrassing is dat we aan het eind van de zomer weer een kleine verwachten. Ook voor de dokter was dit een verrassing zo relatief snel na de chemo van mijn vrouw. Tot nu toe lijkt alles helemaal goed.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Bertiel
Berichten: 4621
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Grote vreugden

Bericht door Bertiel »

wat ontzettend leuk en mooi Parsifal! Een gezonde zwangerschap toegewenst!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1500
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Grote vreugden

Bericht door Bourdon16 »

Van harte gefeliciteerd!
Hopelijk gaat het goed met je vrouw.
Gebruikersavatar
Anselmus
Berichten: 1157
Lid geworden op: 27 aug 2019, 19:18

Re: Grote vreugden

Bericht door Anselmus »

parsifal schreef: 19 apr 2024, 13:51 Voor ons een grote vreugde en verrassing is dat we aan het eind van de zomer weer een kleine verwachten. Ook voor de dokter was dit een verrassing zo relatief snel na de chemo van mijn vrouw. Tot nu toe lijkt alles helemaal goed.
Prachtig nieuws voor jullie! Een goede zwangerschap gewenst!
Fides Quaerens Intellectum
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Grote vreugden

Bericht door merel »

parsifal schreef: 19 apr 2024, 13:51 Voor ons een grote vreugde en verrassing is dat we aan het eind van de zomer weer een kleine verwachten. Ook voor de dokter was dit een verrassing zo relatief snel na de chemo van mijn vrouw. Tot nu toe lijkt alles helemaal goed.
Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd! Hoe voelt jouw vrouw zich? Ik kan mij voorstellen dat het een zwangerschap relatief kort na de chemo best pittig is.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9203
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Grote vreugden

Bericht door parsifal »

merel schreef: 19 apr 2024, 14:36
parsifal schreef: 19 apr 2024, 13:51 Voor ons een grote vreugde en verrassing is dat we aan het eind van de zomer weer een kleine verwachten. Ook voor de dokter was dit een verrassing zo relatief snel na de chemo van mijn vrouw. Tot nu toe lijkt alles helemaal goed.
Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd! Hoe voelt jouw vrouw zich? Ik kan mij voorstellen dat het een zwangerschap relatief kort na de chemo best pittig is.
Is het inderdaad. Ze is meer moe en heeft meer slaap nodig dan bij de andere kinderen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2883
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Grote vreugden

Bericht door FlyingEagle »

Van harte gefeliciteerd! Goede tijd gewenst samen!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18728
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Grote vreugden

Bericht door helma »

Gefeliciteerd! En ook sterkte! Gods zegen toegewenst.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9203
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Grote vreugden

Bericht door parsifal »

Dank allemaal
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Grote vreugden

Bericht door Mannetje »

Wat een mooi nieuws!
-
Plaats reactie