Vakantie

Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3057
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Vakantie

Bericht door Lilian1975 »

DDD schreef: 16 jan 2024, 19:19 Wat vervelend nou. En dat zo snel. Dan zal het wel een heel populaire camping zijn.
Nou ik vermoed eerder dat er heel wat vaste gasten waren die voorrang kregen.(gezien de reviews van mensen die hier vaker komen. En ik te netjes was om niet voor de 15e te reserveren :OO3. Maar zag mezelf inderdaad wel al voor de tent met een boek zitten. Lopen in de bergen en het stadje Verona bezoeken :haha
DDD
Berichten: 28738
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vakantie

Bericht door DDD »

Vervelend. Je zou haast vragen of je voor volgend jaar alvast mag reserveren. Al weet ik dat er mensen zijn die dat principieel niet willen.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3057
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Vakantie

Bericht door Lilian1975 »

DDD schreef: 16 jan 2024, 19:57 Vervelend. Je zou haast vragen of je voor volgend jaar alvast mag reserveren. Al weet ik dat er mensen zijn die dat principieel niet willen.
Inderdaad. :super
CvdW
Berichten: 2953
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Vakantie

Bericht door CvdW »

Vroeger heb ik nooit gereserveerd voor een plaats. We kozen een camping uit, reden er naar toe en vroegen of er een plekje was. Nog nooit meegemaakt dat er plaatsje was, maar dit was in de 70/80er jaren.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23858
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vakantie

Bericht door refo »

CvdW schreef: 17 jan 2024, 06:32 Vroeger heb ik nooit gereserveerd voor een plaats. We kozen een camping uit, reden er naar toe en vroegen of er een plekje was. Nog nooit meegemaakt dat er plaatsje was, maar dit was in de 70/80er jaren.
Waar sliepen jullie dan? Langs de weg?
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23858
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vakantie

Bericht door refo »

DDD schreef: 16 jan 2024, 19:57 Vervelend. Je zou haast vragen of je voor volgend jaar alvast mag reserveren. Al weet ik dat er mensen zijn die dat principieel niet willen.
Principieel is er geen verschil tussen zes maanden of achttien maanden van te voren reserveren.
Bovendien: het is altijd 'zo de Heere wil en wij leven zullen'.
CvdW
Berichten: 2953
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Vakantie

Bericht door CvdW »

refo schreef: 17 jan 2024, 07:01
CvdW schreef: 17 jan 2024, 06:32 Vroeger heb ik nooit gereserveerd voor een plaats. We kozen een camping uit, reden er naar toe en vroegen of er een plekje was. Nog nooit meegemaakt dat er plaatsje was, maar dit was in de 70/80er jaren.
Waar sliepen jullie dan? Langs de weg?
Op parkeerplaats langs de snelweg, een hazenslaapje in de auto.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3984
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Vakantie

Bericht door Terri »

CvdW schreef: 17 jan 2024, 06:32 Vroeger heb ik nooit gereserveerd voor een plaats. We kozen een camping uit, reden er naar toe en vroegen of er een plekje was. Nog nooit meegemaakt dat er plaatsje was, maar dit was in de 70/80er jaren.
Hahaha, ik denk dat Refo reageerde op deze zin; "nog nooit meegemaakt dat er plaatsje was".... dus bij geen plaats reed je dan verder, zocht je verder of ging je naar huis? Het lijkt me niet dat je je hele vakantie in de auto doorbracht. :D
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23858
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vakantie

Bericht door refo »

Terri schreef: 17 jan 2024, 14:46
CvdW schreef: 17 jan 2024, 06:32 Vroeger heb ik nooit gereserveerd voor een plaats. We kozen een camping uit, reden er naar toe en vroegen of er een plekje was. Nog nooit meegemaakt dat er plaatsje was, maar dit was in de 70/80er jaren.
Hahaha, ik denk dat Refo reageerde op deze zin; "nog nooit meegemaakt dat er plaatsje was".... dus bij geen plaats reed je dan verder, zocht je verder of ging je naar huis? Het lijkt me niet dat je je hele vakantie in de auto doorbracht. :D
Ja, het verhaal wordt steeds mooier zo.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3057
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Vakantie

Bericht door Lilian1975 »

Lilian1975 schreef: 16 jan 2024, 19:38
DDD schreef: 16 jan 2024, 19:19 Wat vervelend nou. En dat zo snel. Dan zal het wel een heel populaire camping zijn.
Nou ik vermoed eerder dat er heel wat vaste gasten waren die voorrang kregen.(gezien de reviews van mensen die hier vaker komen. En ik te netjes was om niet voor de 15e te reserveren :OO3. Maar zag mezelf inderdaad wel al voor de tent met een boek zitten. Lopen in de bergen en het stadje Verona bezoeken :haha
Het wordt geen stadje Verona. Maar een pareltje van een camping verwachten we. Zullen er maar niet teveel ruchtbaarheid aan geven :jongle ;) Het wordt wel aan een privemeertje bij de camping in ons vertrouwde vakantieland. In de Haute Alpes de Provence! Op loopafstand van het middeleeuwse Entrevaux. Een nog bijna 500 euro goedkoper uit :super
Een kampeervakantie voor 3 volwassenen en hond en elektriciteit van 3 weken in het hoogseizoen voor nog geen 800 euro :) . Au revoir Italië :nananere
DDD
Berichten: 28738
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vakantie

Bericht door DDD »

Dat ziet er geweldig uit. Ik ga met een vriend naar Noorwegen en Zweden, is het plan. Ruim twee weken, maar ik hoop wat langer.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9204
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Vakantie

Bericht door parsifal »

DDD schreef: 18 jan 2024, 20:10 Dat ziet er geweldig uit. Ik ga met een vriend naar Noorwegen en Zweden, is het plan. Ruim twee weken, maar ik hoop wat langer.
Geweldig. Noorwegen is zo prachtig en Zweden heeft weer mooie steden. Als je in Bergen bent, vergeet dan niet naar Grieg's huis te gaan.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
DDD
Berichten: 28738
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vakantie

Bericht door DDD »

Als alles goed gaat, wordt het een camperreis. Maar de landen zijn zo ontzettend groot, dat je er maar een fractie van kunt zien. Bergen is wel een stad waar ik nog graag eens heen wil.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9204
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Vakantie

Bericht door parsifal »

DDD schreef: 18 jan 2024, 22:02 Als alles goed gaat, wordt het een camperreis. Maar de landen zijn zo ontzettend groot, dat je er maar een fractie van kunt zien. Bergen is wel een stad waar ik nog graag eens heen wil.
Camperreis in Noorwegen lijkt me spannend. Ik vond op sommige wegen rijden met auto al een uitdaging. Wij vonden de natuur schitterend in Jotunheimen en in buurt van Geiranger en Molde zijn we langer geweest. De meeste steden zijn wel zielloos. En in Bergen heb je waarschijnlijk geen prettig weer :).

Stockholm is dan weer een van de prettigste steden van Europa in de zomer.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
CvdW
Berichten: 2953
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Vakantie

Bericht door CvdW »

refo schreef: 17 jan 2024, 15:55
Terri schreef: 17 jan 2024, 14:46
CvdW schreef: 17 jan 2024, 06:32 Vroeger heb ik nooit gereserveerd voor een plaats. We kozen een camping uit, reden er naar toe en vroegen of er een plekje was. Nog nooit meegemaakt dat er plaatsje was, maar dit was in de 70/80er jaren.
Hahaha, ik denk dat Refo reageerde op deze zin; "nog nooit meegemaakt dat er plaatsje was".... dus bij geen plaats reed je dan verder, zocht je verder of ging je naar huis? Het lijkt me niet dat je je hele vakantie in de auto doorbracht. :D
Ja, het verhaal wordt steeds mooier zo.
Moest natuurlijk "nog nooit meegemaakt dat er geen plaatsje was" zijn.
Plaats reactie