Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Zeeuw »

Job schreef: 26 dec 2023, 22:50
pierre27 schreef: 26 dec 2023, 22:39
Onbekende schreef: 26 dec 2023, 21:36
Job schreef: 26 dec 2023, 18:35

Zeker, dat wil ik ook niet uitsluiten. Maar van een innerlijke onmekeer lees ik niets.
Tja, zij verkeert niet in GerGem kringen dus de gestandaardiseerde GerGem bekering zul je bij haar niet tegenkomen. Gelukkig werkt de Heilige Geest op meer manieren.
Ik verbaas me iets over jouw uitstapje naar de GerGem kringen en gestandaardiseerde GerGem bekering. Enfin ik ben benieuwd wat je daaronder verstaat, en of dat dus ook in alle GerGem's zo gaat en tenslotte wat daar volgens jou eventueel mis aan is.
Ik ervaar dat meer als een persoonlijke sneer naar mij. Ben benieuwd wat @Onbekende er verder nog over te melden heeft.
Laten we hopen niks, in ieder geval niet in dit topic.
Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5405
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door pierre27 »

Zeeuw schreef: 27 dec 2023, 10:51
Job schreef: 26 dec 2023, 22:50
pierre27 schreef: 26 dec 2023, 22:39
Onbekende schreef: 26 dec 2023, 21:36

Tja, zij verkeert niet in GerGem kringen dus de gestandaardiseerde GerGem bekering zul je bij haar niet tegenkomen. Gelukkig werkt de Heilige Geest op meer manieren.
Ik verbaas me iets over jouw uitstapje naar de GerGem kringen en gestandaardiseerde GerGem bekering. Enfin ik ben benieuwd wat je daaronder verstaat, en of dat dus ook in alle GerGem's zo gaat en tenslotte wat daar volgens jou eventueel mis aan is.
Ik ervaar dat meer als een persoonlijke sneer naar mij. Ben benieuwd wat @Onbekende er verder nog over te melden heeft.
Laten we hopen niks, in ieder geval niet in dit topic.
In welk topic past een dergelijk onderwerp Zeeuw?
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Zeeuw »

pierre27 schreef: 27 dec 2023, 14:23
Zeeuw schreef: 27 dec 2023, 10:51
Job schreef: 26 dec 2023, 22:50
pierre27 schreef: 26 dec 2023, 22:39

Ik verbaas me iets over jouw uitstapje naar de GerGem kringen en gestandaardiseerde GerGem bekering. Enfin ik ben benieuwd wat je daaronder verstaat, en of dat dus ook in alle GerGem's zo gaat en tenslotte wat daar volgens jou eventueel mis aan is.
Ik ervaar dat meer als een persoonlijke sneer naar mij. Ben benieuwd wat @Onbekende er verder nog over te melden heeft.
Laten we hopen niks, in ieder geval niet in dit topic.
In welk topic past een dergelijk onderwerp Zeeuw?
Goeie vraag. Misschien wel nergens. Maar als je het persé over schema's wil hebben, dan is het Hyperdordt gedrocht van een topic wellicht de juiste plaats.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Mannetje »

Gisteren het boek Immanuël, geschreven door Octavius Winslow, gekregen.
-
HannekeL
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 jul 2023, 09:59

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door HannekeL »

HersteldHervormd schreef: 26 dec 2023, 22:38
HannekeL schreef: 26 dec 2023, 17:56 Kom ik thuis, ligt het leuke Lego setje "LEGO Icons Gedroogde Bloemen 10314" voor de deur. Duidelijk iemand die mijn hobby's kent, alleen vervelend zo zonder naam of kaartje, weet ik niet wie te bedanken....
Hmm, totaal geen idee wie het zou kunnen zijn?
De schenker heeft zich gemeld, bleek familielid te zijn. Dankbaar dat ik in een veilige buurt/stad woon, zomaar een doos Lego aan de deur staan zonder gepikt te worden...
Hoopvol
Berichten: 1306
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Hoopvol »

Mannetje schreef: 27 dec 2023, 15:28 Gisteren het boek Immanuël, geschreven door Octavius Winslow, gekregen.
Dat is een mooi boek.
Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1430
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Marck »

Naast een RD notitie blokje, ook een cadeauboekje van het RD over Israël van W. van Vlastuin. Samen bij de krant in de bus. Fijn!
Ambtenaar
Berichten: 9203
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Ambtenaar »

Een paar leren laarzen met wollen voering.
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6505
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Posthoorn »

Een belangrijk (leer)boek.

De uitkering van de toeslag voor blokverwarming plus het te veel betaalde voorschot. Een leuke afsluiter van het oude jaar. :super
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17369
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door huisman »

Opnieuw een -knip- in het beruchte topic. Verder denk ik dat een moderator een nieuwe schaar heeft. :)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11425
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Mister »

huisman schreef: 30 dec 2023, 10:31 Opnieuw een -knip- in het beruchte topic. Verder denk ik dat een moderator een nieuwe schaar heeft. :)
Het ligt niet aan de schaar, wel aan de mensen die consequent mod-aanwijzingen negeren.
Chrisje72
Berichten: 1486
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Chrisje72 »

Een bijna elke dag boekje, van de diaconie.
aggieoudje
Berichten: 903
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door aggieoudje »

aggieoudje schreef: 22 dec 2023, 14:49 Een nieuwe elektrische fiets uitgezocht vanochtend. Kost een aardige duit maar was wel echt nodig. Mijn oude fiets kocht ik bijna 7 jaar geleden tweedehands en nu was hij op. Onderdelen die kapot waren die niet meer leverbaar zijn omdat hij gewoon te oud is.
Ach mijn vandaag gekregen eindejaarsuitkering gelijk weer uitgeven+ spaargeld, blij dat ik het gelukkig mag hebben.
Heb geen auto/rijbewijs dus fiets is mijn enige vervoermiddel dus moet het ook gewoon een goede zijn.
Moet nog even geduld hebben want het model wat ik wilde word in mijn framemaat niet meer gemaakt in de fabriek en hun hadden hem ook niet staan, dus hij ging andere winkels afbellen die hem nog wel hadden staan.
JA heb hem zojuist opgehaald, heel blij mee! Ik kan voorlopig waar een boel jaren vooruit hoop ik!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
DDD
Berichten: 28736
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door DDD »

Geniet ervan!
Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1430
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Marck »

Lijkt me ook erg fijn zo'n electrische fiets Ik probeer het nog een tijdje op de gewone fiets, maar zeker met de wind tegen gaat steeds moeilijker. Ze hebben op het werk zo'n fietsplan. Misschien toch die overstap maken.

Geniet ervan Aggieoudje!
Plaats reactie