1) Valt het jezelf op dat je geen antwoord geeft? Nogmaals de vraag:Simon0612 schreef: ↑08 dec 2023, 15:55Eigenlijk is de bijbel een boek vol kleine lettertjes?Cyrillus schreef: ↑08 dec 2023, 15:311) Rekening houden met 31191 verzen? Als Jezus tegen mij zegt dat ik tot Hem mag komen in Mattheus 11, mag ik dan van Jezus tot Hem komen met het zondebesef wat ik op dat moment heb, ja of nee? Of mag ik alleen tot Hem komen als ik alle andere Bijbelteksten bestudeerd hebt?Simon0612 schreef: ↑08 dec 2023, 15:11Kan zomaar gebeuren? Je roept het vrijwel in iedere reactie. Zodra iets niet in jouw straatje pas en je vind het niet direct dan roep je dat het kleine lettertjes zijn, zonder rekening te houden met de overige 31191 verzen die de Bijbel rijk is. Daarom, je hebt de kleine lettertjes en de grote woorden. Ik weet niet waar je beter mee bent...
Ik kan geen vraag vinden op genoemde datum en tijdstip.
2) Ik zou Paulus en Zefanja tegenspreken, ik heb geen idee waarom. De vraag hierover staat er gewoon hoor :-)
Niet te vinden op 19:01 hoor. Maar ongetwijfeld kun je dat zelf ook nagaan. Lijkt me niet zo moeilijk.
Als Jezus tegen mij zegt dat ik tot Hem mag komen in Mattheus 11, mag ik dan van Jezus tot Hem komen met het zondebesef wat ik op dat moment heb, ja of nee?
2) Wat betreft mijn vraag: bij mij op pagina 29. Je weet dat het over Paulus en Zefanja gaat. Hoe moeilijk kan het zijn?