De SGP - een open partij

HersteldHervormd
Berichten: 6116
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: De SGP - een open partij

Bericht door HersteldHervormd »

https://www.youtube.com/watch?v=gUSWiiIrigY

Hierbij een interview met TdN over de hele SGPJ-rel. Ik vind het erg jammer hoe de SGP(J) met TdN is omgegaan. Niet echt professioneel.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Piet Puk
Berichten: 5461
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Piet Puk »

HersteldHervormd schreef: 21 aug 2023, 20:32 https://www.youtube.com/watch?v=gUSWiiIrigY

Hierbij een interview met TdN over de hele SGPJ-rel. Ik vind het erg jammer hoe de SGP(J) met TdN is omgegaan. Niet echt professioneel.
Ik heb enkele minuten geluisterd en afgehaakt. Is dit een interview met hoor- en wederhoor? Of enkel de visie van Tom?
HersteldHervormd
Berichten: 6116
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: De SGP - een open partij

Bericht door HersteldHervormd »

Piet Puk schreef: 21 aug 2023, 21:00
HersteldHervormd schreef: 21 aug 2023, 20:32 https://www.youtube.com/watch?v=gUSWiiIrigY

Hierbij een interview met TdN over de hele SGPJ-rel. Ik vind het erg jammer hoe de SGP(J) met TdN is omgegaan. Niet echt professioneel.
Ik heb enkele minuten geluisterd en afgehaakt. Is dit een interview met hoor- en wederhoor? Of enkel de visie van Tom?
Ja maar kom op, het RD is begonnen met deze rel en heeft eenzijdig een verhaal geschreven. Hier hoor je nu ook de andere kant van het verhaal en kan je het naast elkaar leggen.

Ik kan voorlopig nog niet echt partij kiezen, vind het lastig. Ik vind zeker dat de SGP steken heeft laten vallen, maar snap ook dat je moe kan worden van TdN. Hij zegt kritischer te zijn dan gemiddeld, maar je kan beter het kritische vervangen voor populistischer. En ik begrijp goed dat de SGP dat niet wil. Maar praat daar dan normaal over.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Ambtenaar
Berichten: 9204
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Ambtenaar »

Het meest interessant zijn nog wel de reacties onder de video, van afgehaakt en op een dwaalspoor gebracht reformatorisch Nederland.
Ouddorp
Berichten: 367
Lid geworden op: 10 jul 2012, 12:01

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Ouddorp »

Op Twitter gaat het gerucht rond dat Kees van der Staaij vandaag bekend gaat maken te stoppen als lijsttrekker van de SGP:
https://twitter.com/HaagseInsider/statu ... 3163587608
newton
Berichten: 681
Lid geworden op: 22 feb 2019, 16:22

Re: De SGP - een open partij

Bericht door newton »

Ouddorp schreef:Op Twitter gaat het gerucht rond dat Kees van der Staaij vandaag bekend gaat maken te stoppen als lijsttrekker van de SGP:
https://twitter.com/HaagseInsider/statu ... 3163587608
Menno de Bruyne riep gisteren ook al dat vandaag meer bekend wordt over de lijsttrekker van de SGP
Mistig
Berichten: 2391
Lid geworden op: 03 jul 2017, 13:04
Locatie: Rotterdam eo

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Mistig »

Bevestigd zojuist!
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Ouddorp
Berichten: 367
Lid geworden op: 10 jul 2012, 12:01

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Ouddorp »

https://www.nd.nl/nieuws/politiek/11885 ... closemodal

Wordt opgevolgd door Chris Stoffer.
HersteldHervormd
Berichten: 6116
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: De SGP - een open partij

Bericht door HersteldHervormd »

RD is helemaal van slag, de website dan tenminste :D
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4091
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Maanenschijn »

Told you :).
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12065
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Herman »

Zo, kiezer Herman kondigt bij deze aan komend jaar zijn stemrecht niet te gebruiken. Geen verklaringen, geen interviews, geen motieven. We stoppen er gewoon mee.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Mannetje »

Kees gaf een betere verklaring, zag ik in de mail. Dus ik vind dat je jezelf er wel erg makkelijk vanaf maakt.

Trouwens, wat is er mis met Chris?
-
Henk J
Berichten: 2601
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Henk J »

Had al een vermoeden maar dacht, eerst zal Bisschop wel gaan en daarna Van der Staaij. Maar niet dus, we gaan hem missen. Het is een beschaafde, correcte en erudiete man en was een waardige opvolger van Van der Vlies, ben benieuwd hoe Stoffer het gaat doen.
HersteldHervormd
Berichten: 6116
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: De SGP - een open partij

Bericht door HersteldHervormd »

Herman schreef: 25 aug 2023, 15:32 Zo, kiezer Herman kondigt bij deze aan komend jaar zijn stemrecht niet te gebruiken. Geen verklaringen, geen interviews, geen motieven. We stoppen er gewoon mee.
Ik volg je niet helemaal. Wat bedoel je?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: De SGP - een open partij

Bericht door GerefGemeente-lid »

HersteldHervormd schreef: 25 aug 2023, 15:38
Herman schreef: 25 aug 2023, 15:32 Zo, kiezer Herman kondigt bij deze aan komend jaar zijn stemrecht niet te gebruiken. Geen verklaringen, geen interviews, geen motieven. We stoppen er gewoon mee.
Ik volg je niet helemaal. Wat bedoel je?
Dat begrijp ik ook niet zo. Kan @Herman dat uitleggen?
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Plaats reactie