Synode GGiN(jaarloos)
Re: Synode GGiN(jaarloos)
Simon, weet je dat het ook nog over Nabij Jou gegaan is?
- Maanenschijn
Aha, een logisch vervolg dus. Dat verklaart de behandeling.Simon0612 schreef:Dan moet je terug naar voorgaande synode, waar een onderzoekje naar wereldgelijkvormigheid is aangekondigd. En blijkbaar vond men dat dit er deel van moest uitmaken. Het is goed om af en toe je normen en waarden langs te lopen.Maanenschijn schreef: ↑15 jun 2023, 19:33Als er geen punt van gemaakt wordt door de insiders, waarom spreekt een synode er dan over?Framboos schreef:Simon0612 schreef: ↑15 jun 2023, 18:50 Het grappigste is wel dat de buitenstaanders er het hardst over vallen. Voor insiders is het helemaal geen probleem. Wordt het gevraagd, dan gaat gewoon die baard eraf. Ik denk dat de GGiN leden wat nuchterder zijn dan outsiders. Zie hier: uit al die onderwerpen die besproken zijn gaan we zeuren over de baarden. En de een dramt er nog harder over dan de ander. Pak een biertje en geniet van het zonnetje![]()
Precies dat bedoelde ik eerder vandaag
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Heeft de bidstonde wel plaatsgevonden?
Dat werd namelijk afgekondigd dat die zou plaatsvinden.
Dat werd namelijk afgekondigd dat die zou plaatsvinden.
-
Ik heb niet een Bijbelse onderbouwing van de GGiN gezien waarom ambtsdragers mensen op het dragen van een baard of snor moeten aanspreken. Enkel dat het in de jaren 70 een mode ding was. Tis net als bij ouders die zeggen bij alles : " Daarom niet".
Je mag toch als niet-lid bedenkingen hebben bij bepaalde zaken? Genoeg niet-GG'ers die Wat van de GG vinden.
Je mag toch als niet-lid bedenkingen hebben bij bepaalde zaken? Genoeg niet-GG'ers die Wat van de GG vinden.
-
Afgelopen dinsdagavond door ds. D.E. van de Kieft
https://www.rd.nl/artikel/1023795-een-w ... een-schaap
https://kerkdienstgemist.nl/stations/14 ... 7740001433
Ja helemaal eens met die laatste zin. Gelukkig meldde Pietje dat de synode, i.t.t. het forum, wel zonder gezeur verliep

Voor de eenheid werkt de cover van de nieuwe Daniël niet mee 

Nuchterder een GGiNer?Simon0612 schreef: ↑15 jun 2023, 18:50 Het grappigste is wel dat de buitenstaanders er het hardst over vallen. Voor insiders is het helemaal geen probleem. Wordt het gevraagd, dan gaat gewoon die baard eraf. Ik denk dat de GGiN leden wat nuchterder zijn dan outsiders. Zie hier: uit al die onderwerpen die besproken zijn gaan we zeuren over de baarden. En de een dramt er nog harder over dan de ander. Pak een biertje en geniet van het zonnetje![]()
Simon0612 toch een biertje teveel gepakt man of een zonnesteek zeker
Een weinig wijn verheugt het hart!Bauke schreef: ↑15 jun 2023, 20:54Nuchterder een GGiNer?Simon0612 schreef: ↑15 jun 2023, 18:50 Het grappigste is wel dat de buitenstaanders er het hardst over vallen. Voor insiders is het helemaal geen probleem. Wordt het gevraagd, dan gaat gewoon die baard eraf. Ik denk dat de GGiN leden wat nuchterder zijn dan outsiders. Zie hier: uit al die onderwerpen die besproken zijn gaan we zeuren over de baarden. En de een dramt er nog harder over dan de ander. Pak een biertje en geniet van het zonnetje![]()
Simon0612 toch een biertje teveel gepakt man of een zonnesteek zeker
Moet je natuurlijk geen azijn nemen...
- Niet meer zo actief -
Het RD meldt het toch anders.Simon0612 schreef: ↑15 jun 2023, 20:44Ja helemaal eens met die laatste zin. Gelukkig meldde Pietje dat de synode, i.t.t. het forum, wel zonder gezeur verliep![]()