Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Ik heb altijd begrepen dat er geen prominente dominees zijn binnen de Gergem.
Wij zitten een paar dagen in Turijn.
Wat een stad. Zo vlak als wat, maar iedereen verplaatst zich per auto. Op 10.000 auto's zie je 1 fiets.
Alleen in het centrum een stukje autovrij. Rond de belangrijkste historische gebouwen.
En af en toe zie je de besneeuwde toppen van de Alpen op de achtergrond.
Wij zitten een paar dagen in Turijn.
Wat een stad. Zo vlak als wat, maar iedereen verplaatst zich per auto. Op 10.000 auto's zie je 1 fiets.
Alleen in het centrum een stukje autovrij. Rond de belangrijkste historische gebouwen.
En af en toe zie je de besneeuwde toppen van de Alpen op de achtergrond.
Klopt. Alle dominees zijn gelijk. Zelfs de prominente.
-
- Verbannen
Dan had hij moeten schrijven. Alle dominees zijn gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
vA... ja die lettercombinatie is overduidelijk
analoog aan deze lettercode gebruikte ik vaak op dit forum de letters vD...
Ik denk voor de meesten onder ons ook wel bekend.
analoog aan deze lettercode gebruikte ik vaak op dit forum de letters vD...
Ik denk voor de meesten onder ons ook wel bekend.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Op Walcheren hadden men het weleens over ds. Prijs.
Zo op vakantie!
Heerlijk! Waar gaan jullie heen?
Ik heb een druk programma vandaag; vanmorgen al vroeg sporten met de oudste, daarna snel naar de markt geweest, nu wat zomerkleding inslaan met dochter en vanavond logees en filmavond met de jongste twee en vrienden. Tussendoor huishouden, wassen, strijken en voor een weeshuis koken en bakken.
Ik heb een druk programma vandaag; vanmorgen al vroeg sporten met de oudste, daarna snel naar de markt geweest, nu wat zomerkleding inslaan met dochter en vanavond logees en filmavond met de jongste twee en vrienden. Tussendoor huishouden, wassen, strijken en voor een weeshuis koken en bakken.
We gaan naar een vakantiehuisje in België. Last minute geboekt en wat betaalbaarder dan Nederland.
Wat heb jij het toch altijd druk zeg.
Als het gezellige drukte is is het niet zo erg.
Wat heb jij het toch altijd druk zeg.
Als het gezellige drukte is is het niet zo erg.
Ik heb - dacht ik- ooit begrepen dat je enorm geniet van drukke, volle programma'smerel schreef: ↑28 apr 2023, 13:18 Heerlijk! Waar gaan jullie heen?

Je komt wel aan je trekken zo!
Eigenlijk houd ik juist heel erg van rust en regelmaat. Alleen is mijn leven nooit zo. Ik laat mij alleen in vakanties verleiden tot een te druk programma en val 's avonds om 21.00 uur als een blok in slaap.
Gisteravond had ik in een vlaag van verstandsverbijstering toegezegd om te sporten met de oudste. Hij rammelde mij dus om 7.00 uur uit bed. Winkelen stond al op het programma met dl en het logeren ook. De andere kinderen hebben al regelmatig logees en dit kind wilde ook een keer. Daar heb ik maar een gezellige filmavond aan gekoppeld. Ik ga ' the count of Monte Cristo' kijken met de mannen. Dat wordt vast gezellig .
Volgende week wordt het rustiger, omdat ik start met een andere baan en hun vader klust in huis.
Gisteravond had ik in een vlaag van verstandsverbijstering toegezegd om te sporten met de oudste. Hij rammelde mij dus om 7.00 uur uit bed. Winkelen stond al op het programma met dl en het logeren ook. De andere kinderen hebben al regelmatig logees en dit kind wilde ook een keer. Daar heb ik maar een gezellige filmavond aan gekoppeld. Ik ga ' the count of Monte Cristo' kijken met de mannen. Dat wordt vast gezellig .
Volgende week wordt het rustiger, omdat ik start met een andere baan en hun vader klust in huis.