Wat doen we vandaag?

GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door GerefGemeente-lid »

Tiberius schreef: 07 apr 2023, 09:55
GerefGemeente-lid schreef: 07 apr 2023, 09:27
Tiberius schreef: 07 apr 2023, 09:26 Weekendje weg, richting de Veluwe. :)
En waar ben je deze dagen dan in de kerk? Je oude kerkverband? :huhu
Ik wil graag anoniem blijven vanwege de mogelijke gevolgen. :OO3
:yahoo :super
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Henk J
Berichten: 2599
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Henk J »

GerefGemeente-lid schreef: 07 apr 2023, 09:27
Tiberius schreef: 07 apr 2023, 09:26 Weekendje weg, richting de Veluwe. :)
En waar ben je deze dagen dan in de kerk? Je oude kerkverband? :huhu
Ik zal eens goed om mij heen kijken, kan ik daarna als anonieme bron functioneren :modo
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11425
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mister »

Enkele berichten geknipt. Laten we het hier voor iedereen gezellig houden.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17367
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door huisman »

Tiberius schreef: 07 apr 2023, 09:55
GerefGemeente-lid schreef: 07 apr 2023, 09:27
Tiberius schreef: 07 apr 2023, 09:26 Weekendje weg, richting de Veluwe. :)
En waar ben je deze dagen dan in de kerk? Je oude kerkverband? :huhu
Ik wil graag anoniem blijven vanwege de mogelijke gevolgen. :OO3
Tot vanavond. Dienst begint om 1930u. Prof.dr. A. Baars .
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
aggieoudje
Berichten: 903
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door aggieoudje »

Weekend weg naar Leersum.
Wij zullen zondag zeer waarschijnlijk de dienst in de Dorpskerk in Woudenberg bezoeken.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17367
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door huisman »

Tsja…..wat doen we vandaag? Nu het verdienmodel topic van het RF (terecht) even op slot zit ga ik maar de natuur in. ::bye
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Chrisje72
Berichten: 1486
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Chrisje72 »

Hetzelfde als gisteren en de rest van de week: workshop met Zweedse, Spaanse, Engelse, Canadese collega's en Franse consultants voor het doen van een gap-analyse tussen ons(nl) systeem en de Zweedse wensen.
De lunch is zeker goed, de discussies soms wat minder
Gebruikersavatar
Anselmus
Berichten: 1157
Lid geworden op: 27 aug 2019, 19:18

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Anselmus »

Werken, elke dag weer blij en dankbaar voor het werk dat ik mag doen.
Fides Quaerens Intellectum
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2992
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Job »

Anselmus schreef: 18 apr 2023, 18:13 Werken, elke dag weer blij en dankbaar voor het werk dat ik mag doen.
Klinkt goed! En belangrijk om zulke zegeningen te mogen blijven zien.
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Anselmus schreef: 18 apr 2023, 18:13 Werken, elke dag weer blij en dankbaar voor het werk dat ik mag doen.
Ik vind het altijd bijzonder als mensen hun werk zo leuk vinden. Afgelopen jaren ging ik puur voor mijn collega's naar het werk.

Momenteel zit ik 'in between jobs' , ben heerlijk vrij en doe vooral leuke dingen met vriendinnen.
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1499
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bourdon16 »

merel schreef: 19 apr 2023, 10:20
Anselmus schreef: 18 apr 2023, 18:13 Werken, elke dag weer blij en dankbaar voor het werk dat ik mag doen.
Ik vind het altijd bijzonder als mensen hun werk zo leuk vinden. Afgelopen jaren ging ik puur voor mijn collega's naar het werk.

Momenteel zit ik 'in between jobs' , ben heerlijk vrij en doe vooral leuke dingen met vriendinnen.
Ik krijg regelmatig op maandag de vraag van relaties of ik het ook weer jammer vind dat het weekend voorbij is.
Ik geniet van het weekend maar werken vind ik ook heel leuk en ga eigenlijk altijd met plezier naar het werk.
Dat is inmiddels al meer dan 10 jaar zo. Bij mijn vorige werkgever zag ik weleens tegen een dag op.
Geniet van deze tijd en hopelijk ga je daarna weer met plezier!
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Bourdon16 schreef: 19 apr 2023, 11:07
merel schreef: 19 apr 2023, 10:20
Anselmus schreef: 18 apr 2023, 18:13 Werken, elke dag weer blij en dankbaar voor het werk dat ik mag doen.
Ik vind het altijd bijzonder als mensen hun werk zo leuk vinden. Afgelopen jaren ging ik puur voor mijn collega's naar het werk.

Momenteel zit ik 'in between jobs' , ben heerlijk vrij en doe vooral leuke dingen met vriendinnen.
Ik krijg regelmatig op maandag de vraag van relaties of ik het ook weer jammer vind dat het weekend voorbij is.
Ik geniet van het weekend maar werken vind ik ook heel leuk en ga eigenlijk altijd met plezier naar het werk.
Dat is inmiddels al meer dan 10 jaar zo. Bij mijn vorige werkgever zag ik weleens tegen een dag op.
Geniet van deze tijd en hopelijk ga je daarna weer met plezier!
Daar hoop ik dan maar op. Inmiddels is mijn halve team aan het solliciteren of heeft al ontslag genomen. Wel heel jammer dat het zo uiteen valt.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mara »

Anselmus schreef: 18 apr 2023, 18:13 Werken, elke dag weer blij en dankbaar voor het werk dat ik mag doen.
Fijn dat je het zo mag beleven.
Ik kan niet meer werken. Ik mis het erg. Ben afscheid gaan nemen van mijn "oudjes". Het was erg emotioneel. Bij sommigen werkte ik al 12 jaar. Lief en leed mee gedeeld.
Als werk geen moeten is, maar je doet het met vrugde, valt het niet zwaar.
Vreemd, als de rollen omgedraaid blijken te zijn. Ik was hulpbehoevender, (toen nog) dan zij.
Dat geeft ook rouwverwerking. Afscheid nemen....is sms moeilijk.
Maar de Heere heeft er Zijn wijze bedoeling mee, ik ben niet nutteloos. Daar kom je dan later achter.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Online
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18726
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door helma »

Vanmiddag ergens een Amish presentatie. Weer eens wat anders dan spreken over abortus en seksualiteit.
Wat begon met een presentatie voor de veilingactie van de kerk is het nu zo'n vier keer per jaar voor diverse groepen.
Beetje uitgegroeide hobby. Ik zie het een beetje als een soort Refomatieherdenking ;-)

De Amish hebben me altijd al gefascineerd.
Ze zijn een voorbeeld én een spiegel.


KDD
Berichten: 1533
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door KDD »

helma schreef: 19 apr 2023, 11:51 Vanmiddag ergens een Amish presentatie. Weer eens wat anders dan spreken over abortus en seksualiteit.
Wat begon met een presentatie voor de veilingactie van de kerk is het nu zo'n vier keer per jaar voor diverse groepen.
Beetje uitgegroeide hobby. Ik zie het een beetje als een soort Refomatieherdenking ;-)

De Amish hebben me altijd al gefascineerd.
Ze zijn een voorbeeld én een spiegel.
Nice. Als je wat verhaaltjes over hen nodig heeft voor je presentatie laat me weten. We hebben aardig wat met hen meegemaakt over de jaren. Grappig en niet zo grappig.
Plaats reactie