Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Vandaag aangekomen in een uiterste zuiden van Limburg voor een weekje rust met mijn geliefde huisvrouw. 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Enjoy!
Mattheüs Passion met mijn 11 jarige 

Prachtig en voor herhaling vatbaar. Hij haalde de gemiddelde leeftijd wel naar beneden

En het leuke is dat na zijn positieve reactie zijn broer nu ook overweegt om een keer mee te gaan. Ik vond deze versie trouwens minder mooi dan ik eerder hoorde. Bij mijn eerdere bezoek was ook een jongenskoor aanwezig en dat geeft toch net wat extra's.
- Maanenschijn
Super!merel schreef:Mattheüs Passion met mijn 11 jarige
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Vandaag met de klas van mijn 11 jarige naar het Rijks. Was weer genieten!
Gaaf zeg! Zulke uitjes deed ik ook graag.merel schreef:Vandaag met de klas van mijn 11 jarige naar het Rijks. Was weer genieten!
Ik ook! Op de terugweg zijn we ( mede-moeder en vriendin) niet in de bus van school gestapt maar hebben heerlijk koffie gedronken in het zonnetje in Amsterdam. Het was bijna vakantie.
-
veel rijden, 14:30 meeting in Bremen en dan door voor 2 nachtjes Hamburg.
Helaas zakelijk, ik ga er 2 ontzettend missen
Helaas zakelijk, ik ga er 2 ontzettend missen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Vanmorgen klappertandend naar school fietsen en nu lezen dat op een waddeneiland een arctische klapmuts is geboren.
Ik verlang naar de lente!!
Ik verlang naar de lente!!