Nee, dat is om het stelen te voorkomen. We weten allemaal wel hoe gevoelig dat ligt, stemmen kunnen in de visie van sommigen, meest van extremisten die buiten de werkelijkheid leven, namelijk heel makkelijk gestolen worden...
Provinciale Statenverkiezingen
Re: Provinciale Statenverkiezingen
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
In Zeeland lagen ze gewoon los. Vriendelijke mensen hier he.
- Niet meer zo actief -
-
Dat wisselt per gemeente.Zeeuw schreef: ↑15 mar 2023, 16:23In Zeeland lagen ze gewoon los. Vriendelijke mensen hier he.
De vriendelijkheid van de mensen?MGG schreef: ↑15 mar 2023, 17:07Dat wisselt per gemeente.Zeeuw schreef: ↑15 mar 2023, 16:23In Zeeland lagen ze gewoon los. Vriendelijke mensen hier he.
-
Dat is een subjectieve vraag. Persoonlijk denk ik dat dit, net als of de potloden vast liggen, per gemeente wisselt.
Zo, klaar voor een avondje uitslagen.
De eerste twee B's komen aardig in de buurt

-
- Verbannen
BBB heeft bijna overal gewonnen.
De grote vraag is of de SGP straks in de Eerste Kamer zijn twee zetels zal behouden. Dat zullen we pas op 30 mei weten.
Ik ga dus vanavond vroeg naar bed. De uitslag is toch al bekend.
De grote vraag is of de SGP straks in de Eerste Kamer zijn twee zetels zal behouden. Dat zullen we pas op 30 mei weten.
Ik ga dus vanavond vroeg naar bed. De uitslag is toch al bekend.
-
CU en SGP lijken te verliezen.
Nog geen idee. Procentueel kan de SGP achteruit gaan maar ongeveer evenveel stemmen hebben als de voorgaande keer. Dat moet je nog afzetten en terugrekenen tegen de opkomst. Maar een zetel minder in de eerste kamer is waarschijnlijk.
-
Inderdaad de vorige keer hielp FVD de SGP aan de 2e zetel. Helaas is de kans dat de SGP deze keer hulp krijgt een stuk kleiner. (Overigens had FVD de vorige keer volgens mij ook zelf de extra zetel kunnen behalen.)