Wat doen we vandaag?

Ararat

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ararat »

J.C. Philpot schreef:
DDD schreef:Ik zou ook graag een keer aanwezig zijn, maar je moet dan wel heel snel zijn om te reserveren.
ondanks mijn opmerking, is hij wel een hele sympathie kerel. ik heb jaren geleden weleens tegenover hem op de camping gestaan.
En wat zou hij over jou zeggen, denk je? ;)
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

HersteldHervormd schreef:Glasvezel modem geïnstalleerd, op de een of andere manier gaat het vaak fout, je doorloopt netjes de stappen van de gebruiksaanwijzing, maar ineens komt er toch weer een scherm tevoorschijn die niet omgeschreven staat in de stappen. Op het moment dat je denkt dat je beter opnieuw met de configuratie kan beginnen doet hij het.

Ook vandaag in het toilet een Hue spot gemaakt op Motion sensor, heel prettig en hygenisch. Ik heb het ingesteld dat tussen 08:00 en 23:00 het spotje 100% brandt, en tussen 23:00 en 08:00 op 5%.

In de slaapkamer een Jung Friends of Hue dimmer geplaatst die de lamp en de nachtlampjes bediend. Ik ben er content mee.

Nog meer Philips Hue fans op RF? :yahoo
Ja wij hebben de lampjes ook. Leuk he! De kaarslicht stand gebruiken we nog weleens op zo'n los bolletje wat we hebben.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Ararat schreef:
J.C. Philpot schreef:
DDD schreef:Ik zou ook graag een keer aanwezig zijn, maar je moet dan wel heel snel zijn om te reserveren.
ondanks mijn opmerking, is hij wel een hele sympathie kerel. ik heb jaren geleden weleens tegenover hem op de camping gestaan.
Ik denk dat hij mij op het forumbijdrage(n) wat conservatief zou vinden, maar ik denk dat we destijds een wederzijds goed gesprek hadden. Ik heb geen reden om aan te nemen dat hij mij destijds een vervelende kwal vond :)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Ararat

Bericht door Ararat »

J.C. Philpot schreef:
Ararat schreef:
J.C. Philpot schreef:
Ik denk dat hij mij op het forumbijdrage(n) wat conservatief zou vinden, maar ik denk dat we destijds een wederzijds goed gesprek hadden. Ik heb geen reden om aan te nemen dat hij mij destijds een vervelende kwal vond :)
Misschien vond 'ie je ook erg rustig en bedachtzaam, vergeleken met zichzelf.
Mooi zo'n campingconnectie! :)
Terri

Bericht door Terri »

Jaren geleden op een jongerenavond werd psalm 89 spontaan ritmisch gezongen (andere psalmen niet) en dat klonk zó mooi, ik zal nooit meer dat gezicht van hem vergeten....het straalde!
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Johann Gottfried Walther schreef:
Bourdon16 schreef:
Dan had vanmiddag iemand er dat voor over om psalm 116 van Martin Mans te spelen.. wat klinkt het orgel mooi!
Was misschien uitzondering...
Maar ik moest in de Nieuwe Kerk in Haarlem 120 euro betalen en dat was eens maar nooit meer.
Toen ik zei dat ik het nogal duur vond en dacht voor dat bedrag wel in de Bavo te mogen spelen zeiden ze nee daar kost het 500 euro.
Het was inderdaad een uitzondering/bijzondere gelegenheid.

https://www.rd.nl/artikel/996154-dankzi ... mde-orgels
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

DDD schreef:
@Bonny: wat leuk. Wat een prachtige namen. Ik zie zelfs nog een band uit De Tike. Dat is maar een heel klein dorpje. Bijzonder.
De tijd dat elk dorp een muziekvereniging had ligt wel achter ons. Desondanks leeft het nog steeds in Friesland. 22 van de 41 deelnemers komen uit Friesland. 14 bands komen niet uit de drie noordelijke provincies.
The Groom's still waiting at the altar
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

De boxspring weer eens netjes voorzien van een aantal pootjes. Dat ligt een stuk steviger:-)
-DIA-

Bericht door -DIA- »

JoP schreef:Leuk, maar is deel van de gemeente Overijse, als reactie op Jezus-Eik
En.. wat denkt u van een plaats (ook in België) als Sint Job-in-'t Goor?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Job-in-%27t-Goor
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

Zeeuw schreef:De boxspring weer eens netjes voorzien van een aantal pootjes. Dat ligt een stuk steviger:-)
Waren ze gebroken? ;)
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

HersteldHervormd schreef:
Zeeuw schreef:De boxspring weer eens netjes voorzien van een aantal pootjes. Dat ligt een stuk steviger:-)
Waren ze gebroken? ;)
Nee, die bouten gaan in de loop van de tijd blijkbaar los. Typisch zo een karweitje dat dan blijft liggen. Maar...aan de Zeeuw kant 3 los en de Zeeuwinkant 1. Mijn hogere gewicht deed haar werk blijkbaar. :)
Bertiel

Bericht door Bertiel »

De auto maar eens schoongemaakt van binnen.
Zo vaak heb je niet een modder eter in de auto
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Bertiel schreef:De auto maar eens schoongemaakt van binnen.
:super: ;)
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Ad Anker schreef:
Bertiel schreef:De auto maar eens schoongemaakt van binnen.
:super: ;)
Haha.. niet te verwarren met een modder kruiper natuurlijk..
Ditbenik
Inactief

Bericht door Ditbenik »

Genieten van een weekje vakantie helemaal aan de andere rand van het land, in de buurt van Bertiel :)
Plaats reactie