En dat uit jouw mond.Jantje schreef:Ds. A. Schot zelf zal het wel weten. Dus het zal vanzelf een keer bekend worden.SanderL schreef:Weet iemand al de beslissing van ds. A. Schot over het beroep van de GG Sint-Annaland?

En dat uit jouw mond.Jantje schreef:Ds. A. Schot zelf zal het wel weten. Dus het zal vanzelf een keer bekend worden.SanderL schreef:Weet iemand al de beslissing van ds. A. Schot over het beroep van de GG Sint-Annaland?
Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Ik denk dat ik uit ervaring weet wat dit betekent.Jantje schreef:Inderdaad. Ik heb het maar weer verwijderd.
Ik ben wel een beetje moedeloos, eerlijk gezegd. Maar goed, het omvat te veel om dat hier allemaal uit de doeken te doen.
De moed zou je in ieder geval wel verliezen.
Inderaad. Ik begrijp waar je aan refereert. Het is moeilijk. Erg moeilijk.Mannetje schreef:Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Ik denk dat ik uit ervaring weet wat dit betekent.Jantje schreef:Inderdaad. Ik heb het maar weer verwijderd.
Ik ben wel een beetje moedeloos, eerlijk gezegd. Maar goed, het omvat te veel om dat hier allemaal uit de doeken te doen.
Welke ambten? Als het gaat om het ambt van predikant, denk ik dat dit niet geoorloofd is.Bezorgd schreef:Als de ambten niet (meer) vervuld kunnen worden in een gemeente, is dat een reden om weg te gaan?
De ambten zijn in zoverre gelijk, dat ze allen vervuld zouden moeten worden. Als dat jaren niet gebeurd, dan kun je daarbij vragen stellen, denk ik.Jantje schreef:Welke ambten? Als het gaat om het ambt van predikant, denk ik dat dit niet geoorloofd is.Bezorgd schreef:Als de ambten niet (meer) vervuld kunnen worden in een gemeente, is dat een reden om weg te gaan?
Ik had het niet opgevat hoor, als krokodillentranen.Jantje schreef:Inderaad. Ik begrijp waar je aan refereert. Het is moeilijk. Erg moeilijk.Mannetje schreef:Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Ik denk dat ik uit ervaring weet wat dit betekent.Jantje schreef:Inderdaad. Ik heb het maar weer verwijderd.
Owww... Woon jij ook in Stalland @JantjeJantje schreef:Ds. A. Schot zelf zal het wel weten. Dus het zal vanzelf een keer bekend worden.SanderL schreef:Weet iemand al de beslissing van ds. A. Schot over het beroep van de GG Sint-Annaland?
Inderdaad. Het zijn zeker geen krokodillentranen. Integendeel; het is één van de moeilijkste vraagstukken in mijn leven, op dit moment.helma schreef:Ik had het niet opgevat hoor, als krokodillentranen.
Ik vind het wel een smiley die groot verdriet laat zien
Als je eventjes terugleest, zie je dat de dominee vandaag bedankt heeft voor het beroep naar de gemeente waar ik lid van ben. Dus nee, ik woon niet in Sint-Annaland, maar in het Walcherse.Orchidee schreef:Owww... Woon jij ook in Stalland @JantjeJantje schreef:Ds. A. Schot zelf zal het wel weten. Dus het zal vanzelf een keer bekend worden.SanderL schreef:Weet iemand al de beslissing van ds. A. Schot over het beroep van de GG Sint-Annaland?
Wist je serieus niet waar ik woon? Ik schrijf elke week een verslag over de preken van de afgelopen zondag. Dus dat is eenvoudig terug te vinden.Orchidee schreef:O sorry!
Dacht het even
Kan je nog wel in Stalland naar de kerk gaan natuurlijk