Dat heb ik ook wel eens gehoord van iemand DIA, en zijn langspeelplaten gingen ook in het vuur, omdat hij een ander niet met deze rommel wilde besmetten.-DIA- schreef:Soms is selecteren en opruimen goed. Ik ken een mens, die toen hij nader van Boven werd onderwezen,Coosje schreef:@Huisman bewaar jij alle boeken die je hebt gekocht in de loop der jaren? Doe jij niet aan selecteren?
hij zijn boeken selecteerde. Wat er niet bij door kon, hoe kostbaar op zich ook, werd verbrand in de
open haard. Over radicaliteit gesproken...
Laatst gekochte boeken
Re: Laatst gekochte boeken [2]
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Dodo
Niemand die het boek kent?Dodo schreef:Onlangs gekocht en gelezen: Eb, door Rebekka Bremmer.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Het laat wel veel vragen achter. Deels boeiend, deels ook langdradig (dat getut met dat kleinkind).
En waarom moet de dominee nou weer zo'n zwarte zeurpiet zijn?
Heeft iemand hier het gelezen?
Wel grappig trouwens, toen ik het boek ging kopen in de christelijke boekwinkel:
Ik: hebben jullie het boek Eb?
Winkeldame: Nee, een app hebben we nog niet.
boek gekregen met preken over verschillende bomen. Van ds. Schot uit Nunspeet. Ik ben benieuwd.
Man van smarten?dennis schreef:boek gekregen met preken over verschillende bomen. Van ds. Schot uit Nunspeet. Ik ben benieuwd.
Die heb ik ook. Er zijn er volgens mij meer van ds. Schot.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-DIA- schreef:Man van smarten?dennis schreef:boek gekregen met preken over verschillende bomen. Van ds. Schot uit Nunspeet. Ik ben benieuwd.
Nee de titel is: Als een appelboom onder de bomen des wouds...ik kan het niet aanbevelen
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Staat daar ook een preek in over Johannes 3:30?huisman schreef:-DIA- schreef:Man van smarten?dennis schreef:boek gekregen met preken over verschillende bomen. Van ds. Schot uit Nunspeet. Ik ben benieuwd.
Nee de titel is: Als een appelboom onder de bomen des wouds...ik kan het niet aanbevelen
Deze is namelijk gistermiddag bij ons gelezen.
ONDERWIJS VAN JEZUS IN HET STUK VAN DE ZELFVERLOOCHENING.
1. De aanleiding van dit onderwijs
2. De inleiding van dit onderwijs
3. De beleving van dit onderwijs.
Ging het in die preek ook over bomen?-DIA- schreef:Staat daar ook een preek in over Johannes 3:30?huisman schreef:-DIA- schreef:Man van smarten?dennis schreef:boek gekregen met preken over verschillende bomen. Van ds. Schot uit Nunspeet. Ik ben benieuwd.
Nee niet bepaald. Maar bij het "wassen" waar over gesproken wees hij wel op iets wat een levendeAnker schreef:Ging het in die preek ook over bomen?-DIA- schreef:Staat daar ook een preek in over Johannes 3:30?huisman schreef:-DIA- schreef:
Man van smarten?
boom ook doet.
Ik denk overigens dat dit toch wat te ver gezocht is. Maar dan moeten er nog meer boeken van
ds. Schot zijn die ik niet ken. Want ik neem aan dat de preek uit Johannes 3 ook ergens in een boek
staat.
Want?huisman schreef: Nee de titel is: Als een appelboom onder de bomen des wouds...ik kan het niet aanbevelen
- Niet meer zo actief -
http://www.prekenregister.nl-DIA- schreef:Staat daar ook een preek in over Johannes 3:30?huisman schreef:-DIA- schreef:Man van smarten?dennis schreef:boek gekregen met preken over verschillende bomen. Van ds. Schot uit Nunspeet. Ik ben benieuwd.
Want wat ?Mannetje schreef:Want?huisman schreef: Nee de titel is: Als een appelboom onder de bomen des wouds...ik kan het niet aanbevelen
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Waarom kun je het niet aanbevelen?huisman schreef:Want wat ?Mannetje schreef:Want?huisman schreef: Nee de titel is: Als een appelboom onder de bomen des wouds...ik kan het niet aanbevelen
- Niet meer zo actief -
waarom kan je het ' bomenboek' niet aanbevelen? ik ben ook benieuwd naar de reden.huisman schreef:Want wat ?Mannetje schreef:Want?huisman schreef: Nee de titel is: Als een appelboom onder de bomen des wouds...ik kan het niet aanbevelen
Mannetje schreef:Waarom kun je het niet aanbevelen?huisman schreef:Want wat ?Mannetje schreef:Want?huisman schreef: Nee de titel is: Als een appelboom onder de bomen des wouds...ik kan het niet aanbevelen
OH......omdat ik het niet heb gelezen.

- Niet meer zo actief -