Ik heb trouwens ook dat boek 'Donuteconomie' van Kate Kaworth (ook gelezen). Moet ik misschien weer eens lezen.
Eigenlijk heb ik best wat boeken over economie staan.

Heertje heb ik trouwens weggeknikkerd.
Welke titel heb je gekocht?Charles schreef:Boekje van A.W. Pink is onderweg. Ik zat te zoeken op Pink en kwam er achter dat vrijwel geen boek van hem meer (tweedehands) te verkrijgen is. Dus toen ik er eentje tegenkwam heb ik die gelijk gekocht (stond ook zoiets bij van: 1 exemplaar beschikbaar, momenteel nergens elders te koop). Goed cadeau voor vaderdag.
Ramsj betekent dat het niet verkocht wordt.Charles schreef:'Zie hij bidt, gebeden van de apostelen'.
Ooit in de ramsj 'Roemt Zijn deugden' gekocht (bij de eerste bladzijde zakte mn mond al open). Van mn ouders 'Vuur uit de hemel' geleend. Kan beide boeken iedereen aanbevelen.
Als ik zie wat hier op het forum over Pink wordt geschreven + het feit dat zn boeken op 2e handsmarkt schaars zijn dan moet de conclusie van uitgevers toch zijn dat er behoefte is aan (nieuwe) boeken van Pink. Zoals hij over Elia heeft geschreven (vuur uit de hemel) zo heeft hij ook serie over David geschreven. Die zie ik graag in het Nld verschijnen.
Ik heb de biografie van AW Pink van Ian H. Murray. Moet ik nodig weer eens een keer lezen.Charles schreef:'Zie hij bidt, gebeden van de apostelen'.
Ooit in de ramsj 'Roemt Zijn deugden' gekocht (bij de eerste bladzijde zakte mn mond al open). Van mn ouders 'Vuur uit de hemel' geleend. Kan beide boeken iedereen aanbevelen.
Als ik zie wat hier op het forum over Pink wordt geschreven + het feit dat zn boeken op 2e handsmarkt schaars zijn dan moet de conclusie van uitgevers toch zijn dat er behoefte is aan (nieuwe) boeken van Pink. Zoals hij over Elia heeft geschreven (vuur uit de hemel) zo heeft hij ook serie over David geschreven. Die zie ik graag in het Nld verschijnen.
Of niet snel genoeg.... Op marktplaats staat nu een oproep van iemand die boekje Roemt Zijn deugden van Pink zoekt. Ik dacht; daar moet toch makkelijk aan te komen zijn. Maar idd nergens te koop.refo schreef:
Ramsj betekent dat het niet verkocht wordt.
Soms wil een leeskring een bepaald boek lezen en dan lijkt het opeens alsof er grote vraag is, maar die is voorbij als alle leden van die kring voorzien zijn.Charles schreef:Of niet snel genoeg.... Op marktplaats staat nu een oproep van iemand die boekje Roemt Zijn deugden van Pink zoekt. Ik dacht; daar moet toch makkelijk aan te komen zijn. Maar idd nergens te koop.refo schreef:
https://www.standaardboekhandel.be/p/ro ... 9033606694Charles schreef:Of niet snel genoeg.... Op marktplaats staat nu een oproep van iemand die boekje Roemt Zijn deugden van Pink zoekt. Ik dacht; daar moet toch makkelijk aan te komen zijn. Maar idd nergens te koop.refo schreef: