Gereformeerde Vereninging 2

limosa

Bericht door limosa »

'k Wil in ieder geval Jelle bedanken voor de gastvrijheid en de deelnemers aan de discussie bedanken voor de inbreng.

Maakte toch nog meer los dan ik verwachtte. Ik dacht nog toen ik zat te schrijven: niet te soft maken, anders worden ze geeneens wakker. Dat lukte nu weer wel . . .

Je ziet wel weer hoe waardevol zo'n discussie is. Ook zonder het direct met elkaar eens te zijn, maar wel op hetzelfde doel af.

Enne Jelle, volgende keer zal ik m'n mail nog ff lezen de avond ervoor ;-)
Vortigern

Bericht door Vortigern »

hoe was de avond? en wat is er nu besproken?
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door limosa
'k Wil in ieder geval Jelle bedanken voor de gastvrijheid en de deelnemers aan de discussie bedanken voor de inbreng.

Maakte toch nog meer los dan ik verwachtte. Ik dacht nog toen ik zat te schrijven: niet te soft maken, anders worden ze geeneens wakker. Dat lukte nu weer wel . . .
Lim. heb je je inleiding uitgetypt? Zo ja, wil je 'm dan naar me mailen of hier posten (als je dat wilt)?

Thnx.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Lim. heb je je inleiding uitgetypt? Zo ja, wil je 'm dan naar me mailen of hier posten (als je dat wilt)?
Ik ga dat verhaal hier niet posten omdat dan de samenhang met de discussie ontbreekt. Er stonden wat prikkelende ideeen in die voor die discussie wel zinvol waren maar niet los daarvan gezien kunnen worden.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Maakte toch nog meer los dan ik verwachtte. Ik dacht nog toen ik zat te schrijven: niet te soft maken, anders worden ze geeneens wakker. Dat lukte nu weer wel . . .
Ik verkeerde ook compleet in een shocktoestand na het horen van je inleiding ;)
england

Bericht door england »

Ja, Lecram, dat dachten we al... Er waren er wel meer die met stomheid geslagen waren....

Toch was het wel errug interessant om over na te denken, en is het ook een goed initiatief. Ik hoop dat we er nog meer van horen, ook in een praktische zin!
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Toch was het wel errug interessant om over na te denken, en is het ook een goed initiatief. Ik hoop dat we er nog meer van horen, ook in een praktische zin!
De ideeën zoals besproken hebben zeker potentie... Nu nog vertalen naar de praktische kant, het praten is meestal makkelijker dan het doen...
england

Bericht door england »

Inderdaad...
Nieuwsgierig zijn we wel naar de meningen etc van Matthijs...Niet alleen was hj gisteren met stomheid geslagen na het betoog van Limosa, maar ook nu is hij oorverdovend stil.
Jelle

Bericht door Jelle »

Volgens mij hoor ik hem wel zuchten.
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Nu wordt ik ook nieuwsgierig. Kan ik de inleiding ook krijgen?
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Nederlanders zijn nummer één op het gebied van nieuwsgierigheid :D
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
H.M.H.
Berichten: 188
Lid geworden op: 22 apr 2004, 13:07

Bericht door H.M.H. »

Om dan maar als echte, nieuwsgierige Nederlander te vragen: "Kan ik de inleiding ook krijgen via U2U?"

Alvast bedankt!
Plaats reactie