Links, rechts of midden?

Hoe zie jij jezelf?

Links
6
12%
Rechts
20
40%
Midden
6
12%
Wat een onzin, ik ben het alle drie tegelijk
12
24%
Anders
6
12%
 
Totaal aantal stemmen: 50

amateur-theoloog
Verbannen
Berichten: 392
Lid geworden op: 03 mei 2019, 21:51

Re: Links, rechts of midden?

Bericht door amateur-theoloog »

Geytenbeekje schreef:Qua alles zit ik op centrum-links behalve op ethische thema's
Je hoeft het niet bekend te maken natuurlijk, maar ben je meer CU of SGP dan? Ook links aangaande vluchtelingen en Israël-visie?
Boertje
Berichten: 664
Lid geworden op: 06 feb 2019, 12:41

Re: Links, rechts of midden?

Bericht door Boertje »

Weet je we mopperen wel veel op ons landje, maar het is toch maar het meest democratische land in de wereld. Kijk de VS is met zijn twee partijenstelsel. Dat werkt toch niet.

Oh en Israelvisie ben ik uiterst rechts. Voor mij is het duidelijk van wie het land is. Geen discussie over mogelijk.
amateur-theoloog
Verbannen
Berichten: 392
Lid geworden op: 03 mei 2019, 21:51

Re: Links, rechts of midden?

Bericht door amateur-theoloog »

Boertje schreef:Weet je we mopperen wel veel op ons landje, maar het is toch maar het meest democratische land in de wereld. Kijk de VS is met zijn twee partijenstelsel. Dat werkt toch niet.

Oh en Israelvisie ben ik uiterst rechts. Voor mij is het duidelijk van wie het land is. Geen discussie over mogelijk.
Dat vind ik ook. Jeruzalem behoort de ongedeelde hoofdstad van Israël te zijn. Weet je, als die omliggende islamitische landen zoveel ophebben met Palestina, waarom staan ze zelf niet een stuk land af aan hen?
Maar nee, dat zullen ze nooit en dan ook nooit doen! Weet je waarom niet? Omdat ze Israël het liefst van de aardbodem willen vegen!
Boertje
Berichten: 664
Lid geworden op: 06 feb 2019, 12:41

Re: Links, rechts of midden?

Bericht door Boertje »

Mee eens. Als je nu ziet wie er weer als eerste begonnen is. En wie krijgt weer de zwarte piet?

Ik lees ook vaak

http://Www.israeltoday.nl

Een aanrader
amateur-theoloog
Verbannen
Berichten: 392
Lid geworden op: 03 mei 2019, 21:51

Re: Links, rechts of midden?

Bericht door amateur-theoloog »

Boertje schreef:Mee eens. Als je nu ziet wie er weer als eerste begonnen is. En wie krijgt weer de zwarte piet?

Ik lees ook vaak

http://Www.israeltoday.nl

Een aanrader
Ik zal het eens bestuderen, ik kende het niet. De oorzaak van deze anti-Israël-houding is denk ik de duivel. Op verschillende manieren tracht hij het jodendom compleet ten gronde te brengen. D.m.v. Haman in het O.T. al, later door Hitler en thans door de islam. Omdat er nog beloften voor Israël liggen die vervuld moeten worden.
Geytenbeekje
Berichten: 8246
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Links, rechts of midden?

Bericht door Geytenbeekje »

amateur-theoloog schreef:
Geytenbeekje schreef:Qua alles zit ik op centrum-links behalve op ethische thema's
Je hoeft het niet bekend te maken natuurlijk, maar ben je meer CU of SGP dan? Ook links aangaande vluchtelingen en Israël-visie?
Je kan ook nog linkser dan CU zijn :huhu
Ik weet niet hoe ik over Israël moet denken...
Aan de ene kant kan ik van Agt ook wel goed begrijpen (Netanyahu is ook niet altijd een lieverdje) Aan de andere kant kan ik me wel kwaad maken als ze alleen maar voor Palestina opkomen. Ik ben voor een twee-Staten oplossing
ejvl
Berichten: 5726
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: RE: Re: Links, rechts of midden?

Bericht door ejvl »

Boertje schreef:Zekers, wat dat betreft doet de CU het beter, maar die verlogend weer haar principes om maar op het pluche te komen. Daar vind ik de SGP het beter doen. Die zullen nooit bijvb uitverkoop van de zondag houden.
Zeker wel, voorstemmen voor zondagsopening voor een bepaald aantal weken in het jaar. Wel met het doel om meerdere weken tegen te houden, maar zo werkt de CU ook natuurlijk.
Plaats reactie