Ger. Gem. Randburg (Zuid-Afrika)

Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23839
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Ger. Gem. Randburg (Zuid-Afrika)

Bericht door refo »

Piet Puk schreef:
Jantje schreef:https://kerkdienstgemist.nl/media/16237 ... -kerkdiens

Sinds kort is er de mogelijkheid om met deze gemeente mee te luisteren, daar kwam ik net achter.

Ik was altijd van gedachte dat men in Zuid-Afrika ook gewoon de Nederlandse Psalmen zong, maar ik hoor hier dat het Afrikaans is. In de Gereformeerde Gemeente in Nederland te Pretoria worden toch wel de Nederlandse Psalmen gezongen?
Ik denk dat het verstandig is niet massaal mee te gaan luisteren. Als ze dat zien, gooien ze deze vast en zeker dicht o.a. vanwege de kosten die dit als gemeente met zich meebrengt
? Kosten? Gaat het daar nog met inbelmodems?
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Ger. Gem. Randburg (Zuid-Afrika)

Bericht door liz boer »

refo schreef:
Piet Puk schreef:
Jantje schreef:https://kerkdienstgemist.nl/media/16237 ... -kerkdiens

Sinds kort is er de mogelijkheid om met deze gemeente mee te luisteren, daar kwam ik net achter.

Ik was altijd van gedachte dat men in Zuid-Afrika ook gewoon de Nederlandse Psalmen zong, maar ik hoor hier dat het Afrikaans is. In de Gereformeerde Gemeente in Nederland te Pretoria worden toch wel de Nederlandse Psalmen gezongen?
Ik denk dat het verstandig is niet massaal mee te gaan luisteren. Als ze dat zien, gooien ze deze vast en zeker dicht o.a. vanwege de kosten die dit als gemeente met zich meebrengt
? Kosten? Gaat het daar nog met inbelmodems?
Kosten aan de site kerkdienstgemist oid
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Gebruikersavatar
Delftenaar
Berichten: 1467
Lid geworden op: 07 jul 2017, 21:20

Re: Ger. Gem. Randburg (Zuid-Afrika)

Bericht door Delftenaar »

Hangen die kosten af van het aantal mensen dat luistert?
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8938
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Ger. Gem. Randburg (Zuid-Afrika)

Bericht door J.C. Philpot »

Delftenaar schreef:Hangen die kosten af van het aantal mensen dat luistert?
Klopt. Op de rekening die de kerkelijke gemeente krijgt van Kerkdienstgemist word het gegenereerde dataverkeer gefactureerd (een x bedrag per mb of GB).
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Ger. Gem. Randburg (Zuid-Afrika)

Bericht door Zeeuw »

J.C. Philpot schreef:
Delftenaar schreef:Hangen die kosten af van het aantal mensen dat luistert?
Klopt. Op de rekening die de kerkelijke gemeente krijgt van Kerkdienstgemist word het gegenereerde dataverkeer gefactureerd (een x bedrag per mb of GB).
Onze kerk betaald € 0,27 per keer dat een preek via kerkdienstgemist wordt beluisterd. Preken staan dus vanaf maandag kregen vroeg op de eigen site nu.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8938
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Ger. Gem. Randburg (Zuid-Afrika)

Bericht door J.C. Philpot »

Zeeuw schreef:
J.C. Philpot schreef:
Delftenaar schreef:Hangen die kosten af van het aantal mensen dat luistert?
Klopt. Op de rekening die de kerkelijke gemeente krijgt van Kerkdienstgemist word het gegenereerde dataverkeer gefactureerd (een x bedrag per mb of GB).
Onze kerk betaald € 0,27 per keer dat een preek via kerkdienstgemist wordt beluisterd. Preken staan dus vanaf maandag kregen vroeg op de eigen site nu.
Slim, Kerdienstgemist voor de uitzending en het archief op de site.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Plaats reactie