Beroepsinvasie GG

Plaats reactie
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Beroepsinvasie GG

Bericht door Piet Puk »

Met op dit moment 16 lopende beroepen en 10 gemeenten met tweetallen vind er op dit moment een behoorlijke beroepsinvasie plaats. Alsof er kandidaten beroepbaar komen. Ik heb me er over verwonderd. Jullie ook?
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Beroepsinvasie GG

Bericht door Jantje »

Piet Puk schreef:Met op dit moment 16 lopende beroepen en 10 gemeenten met tweetallen vind er op dit moment een behoorlijke beroepsinvasie plaats. Alsof er kandidaten beroepbaar komen. Ik heb me er over verwonderd. Jullie ook?
Dit hoort thuis onder het topic over 'Beroepingswerk', @Pietje Puk.

Daarnaast is het helemaal niet verwonderlijk. Vrijwel alle gemeenten hebben half juni een beroep uitgebracht op één der kandidaten (ook in Amerika en Canada!). Het is dus logisch dat de gemeenten ook weer allemaal in dezelfde tijd opnieuw gaan beroepen. Het ene aantal gemeenten beroept 3 keer per jaar, een tweede aantal 4 keer per jaar en nog weer een aantal gemeenten 5 keer per jaar. Vandaar dat er, behalve de zomervakantie, voor de rest in elke periode van het jaar wel 10 of meerdere beroepen lopen. Dus zo 'verwonderlijk' is dat niet.

Het tekent wél de hoge nood die er is. Laten we daarom maar veel bidden of de HEERE arbeiders wil uitstoten in de oogst.
Laatst gewijzigd door Jantje op 18 sep 2018, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Beroepsinvasie GG

Bericht door Piet Puk »

@Jantje Hoort thuis in beroepingswerk discussie, maar die is in moderatie.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Beroepsinvasie GG

Bericht door Jantje »

O. Dat was me nog niet eens opgevallen. Dat is wel een goede zaak overigens, zeg ik erbij.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Beroepsinvasie GG

Bericht door Luther »

Piet Puk schreef:Met op dit moment 16 lopende beroepen en 10 gemeenten met tweetallen vind er op dit moment een behoorlijke beroepsinvasie plaats. Alsof er kandidaten beroepbaar komen. Ik heb me er over verwonderd. Jullie ook?
Nee hoor. Dit gaat elk jaar zo. Straks in december en maart is een zelfde piek.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Delftenaar
Berichten: 1457
Lid geworden op: 07 jul 2017, 21:20

Re: Beroepsinvasie GG

Bericht door Delftenaar »

Veel gemeenten beroepen in dezelfde maand. Maar gezien hebben ze meer "kans" als ze het eens een maand eerder of later proberen.
Plaats reactie