Onderzoek voor studie

Bas van Rooijen
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2017, 09:17

Onderzoek voor studie

Bericht door Bas van Rooijen »

Beste lezer,

Mijn naam is Bas van Rooijen, voor een onderzoek op school ben ik op zoek naar christelijke respondenten die mij willen helpen met het invullen van een vragenlijst. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten. Ons onderzoek gaat over de kijk van christenen op andere religies. Het is geheel anoniem. Ik hoop dat ik op u kan rekenen.

Link naar de vragenlijst: https://surveys.enalyzer.com/?pid=n6fif7r7

Alvast hartelijk dank!


Met vriendelijke groet,

Bas van Rooijen
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door Tiberius »

Gedaan.
Ouddorp
Berichten: 367
Lid geworden op: 10 jul 2012, 12:01

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door Ouddorp »

Ook gedaan. Maar een beetje suggestief vind ik het wel, je kunt geen toelichting geven waarom je iets vind. En om het vergelijk helemaal goed te kunnen maken zouden eigenlijk ook niet-religieuze mensen het onderzoek in moeten vullen.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9160
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door parsifal »

Bij "hoe lang woont u al in Nederland?" ben ik gestopt :).
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door Mara »

Gedaan.
Ouddorp schreef:Maar een beetje suggestief vind ik het wel, je kunt geen toelichting geven waarom je iets vind.
Dat vond ik ook.
Bijv. hoe vervelend je het vindt als er een moskee in je wijk gebouwd wordt. In onze wijk staat er al één, dus hoe zeg je dat dan?
Ja ik vind het vervelend als er nog een bijgezet wordt, of nee, er staat er al één, dus het maakt me niet zoveel uit.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door eilander »

Gedaan.
Ik vind mensen niet vervelend, sommige vragen wel :slurp
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door eilander »

En ik had graag willen zeggen dat ik het Joodse volk hoogacht omdat ze 'de beminden om der vaderen' wil zijn, en omdat er naar mijn vaste overtuiging nog rijke onvervulde beloften in de Bijbel staan voor dit volk. Maar ja, als mijn dochter met een orthodoxe jood thuiskomt en van plan is het Nieuwe Testament uit haar Bijbel te scheuren, dan vind ik dat wel een probleem ja.
Gebruikersavatar
Vagari
Berichten: 657
Lid geworden op: 15 aug 2014, 22:12

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door Vagari »

Hoe noemen de joden hun priester?
Antw: Kohen

Ehh.... staat er niet bij. :cry
Ik neem aan dat rabbijn als het 'juiste' antwoord gezien moet worden?
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door -DIA- »

Vagari schreef:Hoe noemen de joden hun priester?
Antw: Kohen

Ehh.... staat er niet bij. :cry
Ik neem aan dat rabbijn als het 'juiste' antwoord gezien moet worden?
Of Cohen?
Verder nog een vreemde vraag: Hoe religieus vindt u uzelf?
Hoe lees je dat? Elk mens is religieus, al is hij of zij atheïst?
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door DDD »

Bas van Rooijen schreef:Beste lezer,

Mijn naam is Bas van Rooijen, voor een onderzoek op school ben ik op zoek naar christelijke respondenten die mij willen helpen met het invullen van een vragenlijst. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten. Ons onderzoek gaat over de kijk van christenen op andere religies. Het is geheel anoniem. Ik hoop dat ik op u kan rekenen.

Link naar de vragenlijst: https://surveys.enalyzer.com/?pid=n6fif7r7

Alvast hartelijk dank!


Met vriendelijke groet,

Bas van Rooijen
De vragen kloppen niet, of beter gezegd de antwoorden kloppen niet.

Zo is de Sabbat zowel op vrijdag als op zaterdag, schrijf je Joden met een hoofdletter, is een rabbijn geen priester, is het niet helder wat de betekenis is van het woord 'ondergeschikt'.

Het is jammer dat je niet mag invullen wat je vindt van de kwaliteit van jouw docent. Maar een docent die deze vragenlijst goedkeurt, komt wat mij betreft voor onmiddellijk ontslag in aanmerking. Dat bedoel ik niet onaardig. Jij moet nog van alles leren. Maar van een docent mag je verwachten dat hij wel over zekere basiskennis beschikt.
CvdW
Berichten: 2928
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door CvdW »

Ik veronderstel dat je docent deze enquête niet gezien heeft.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door eilander »

DDD schreef:
Bas van Rooijen schreef:Beste lezer,

Mijn naam is Bas van Rooijen, voor een onderzoek op school ben ik op zoek naar christelijke respondenten die mij willen helpen met het invullen van een vragenlijst. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten. Ons onderzoek gaat over de kijk van christenen op andere religies. Het is geheel anoniem. Ik hoop dat ik op u kan rekenen.

Link naar de vragenlijst: https://surveys.enalyzer.com/?pid=n6fif7r7

Alvast hartelijk dank!


Met vriendelijke groet,

Bas van Rooijen
De vragen kloppen niet, of beter gezegd de antwoorden kloppen niet.

Zo is de Sabbat zowel op vrijdag als op zaterdag, schrijf je Joden met een hoofdletter, is een rabbijn geen priester, is het niet helder wat de betekenis is van het woord 'ondergeschikt'.

Het is jammer dat je niet mag invullen wat je vindt van de kwaliteit van jouw docent. Maar een docent die deze vragenlijst goedkeurt, komt wat mij betreft voor onmiddellijk ontslag in aanmerking. Dat bedoel ik niet onaardig. Jij moet nog van alles leren. Maar van een docent mag je verwachten dat hij wel over zekere basiskennis beschikt.
Op staande voet??
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door -DIA- »

het woord 'ondergeschikt' kwam bij mij ook nogal vreemd over. Alsof christenen superieur zouden kunnen zijn? Dat riekt naar een vorm discriminatie als mens.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door eilander »

-DIA- schreef:het woord 'ondergeschikt' kwam bij mij ook nogal vreemd over. Alsof christenen superieur zouden kunnen zijn? Dat riekt naar een vorm discriminatie als mens.
Eens, maar ik heb het opgevat als 'godsdienstige ondergeschiktheid'. En ja, dan vind ik elke godsdienst die Jezus Christus (nog) niet als God erkent, ondergeschikt.
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door DDD »

eilander schreef:
DDD schreef:
Bas van Rooijen schreef:Beste lezer,

Mijn naam is Bas van Rooijen, voor een onderzoek op school ben ik op zoek naar christelijke respondenten die mij willen helpen met het invullen van een vragenlijst. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten. Ons onderzoek gaat over de kijk van christenen op andere religies. Het is geheel anoniem. Ik hoop dat ik op u kan rekenen.

Link naar de vragenlijst: https://surveys.enalyzer.com/?pid=n6fif7r7

Alvast hartelijk dank!


Met vriendelijke groet,

Bas van Rooijen
De vragen kloppen niet, of beter gezegd de antwoorden kloppen niet.

Zo is de Sabbat zowel op vrijdag als op zaterdag, schrijf je Joden met een hoofdletter, is een rabbijn geen priester, is het niet helder wat de betekenis is van het woord 'ondergeschikt'.

Het is jammer dat je niet mag invullen wat je vindt van de kwaliteit van jouw docent. Maar een docent die deze vragenlijst goedkeurt, komt wat mij betreft voor onmiddellijk ontslag in aanmerking. Dat bedoel ik niet onaardig. Jij moet nog van alles leren. Maar van een docent mag je verwachten dat hij wel over zekere basiskennis beschikt.
Op staande voet??
Ik ga daar natuurlijk niet over, en de juridische afdeling zou er vast anders over denken, maar wat mij betreft wel, tenzij het nalatigheid was of er een goede verklaring is. Er is al teveel domheid in het onderwijs. Als je kinderen goed wilt scholen, is vóór alle dingen nodig dat de docenten weten waarover zij spreken. Liefde voor kinderen/jongeren is ook belangrijk, maar niet genoeg.
Plaats reactie