Zaterdagvoetbal

Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11418
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door Mister »

caprice schreef:
tukkertje schreef:Zaterdagmiddag weer langs de lijn. Zie niet wat daar verkeerd aan is. Daarna lekker biertje drinken in de kantine.
Dan hoop ik dat de Heere je het nog zal laten zien bij Geesteslicht.
@Tukkertje: Steek 'em in je zak... :bobo
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door tukkertje »

caprice schreef:
tukkertje schreef:Zaterdagmiddag weer langs de lijn. Zie niet wat daar verkeerd aan is. Daarna lekker biertje drinken in de kantine.
Dan hoop ik dat de Heere je het nog zal laten zien bij Geesteslicht.

Wens jou niets minder.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door Lassie »

caprice schreef:
tukkertje schreef:Zaterdagmiddag weer langs de lijn. Zie niet wat daar verkeerd aan is. Daarna lekker biertje drinken in de kantine.
Dan hoop ik dat de Heere je het nog zal laten zien bij Geesteslicht.

Caprice, doe ff normaal zeg. :deg
Marco
Berichten: 3604
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door Marco »

caprice schreef:
tukkertje schreef:Zaterdagmiddag weer langs de lijn. Zie niet wat daar verkeerd aan is. Daarna lekker biertje drinken in de kantine.
Dan hoop ik dat de Heere je het nog zal laten zien bij Geesteslicht.
Kennelijk heb je zelf deze openbaring al gehad. Misschien kan je ons daarin laten delen?

Houd eens op met roepen dat iets fout is, zonder aan te geven waarom. Want dat is fout: mensen bang maken zonder reden. En ondertussen de echte gevaren niet zien..
Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door Lourens »

Josephus schreef:
fluitje schreef:Nu zijn voor mij twee data hierin maar van belang.
Was afgelopen zaterdag voor jou een feestdag of niet? Oftewel: ben je een blauwe of een rooie? ;)
Feestdag bij winst is maar beperkt.
Maar ik had wel een goede uitslag en die kwam niet bij de blauwe of rooie vandaan.
Nee, Fluitje is groen, en die pakten ook belangrijke punten.

@ Loeki
Nee, ik heb er geen bezwaren tegen. Het is hoe ermee omgegaan wordt.
Mijn 2 jongste zoons hebben altijd gevoetbald en in de jeugd was ik hun leider.
Juist een teamsport vind ik heel belangrijk voor kinderen.
Ze leren hier zoveel van.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door BJD »

Marco schreef:
caprice schreef:
tukkertje schreef:Zaterdagmiddag weer langs de lijn. Zie niet wat daar verkeerd aan is. Daarna lekker biertje drinken in de kantine.
Dan hoop ik dat de Heere je het nog zal laten zien bij Geesteslicht.
Kennelijk heb je zelf deze openbaring al gehad. Misschien kan je ons daarin laten delen?

Houd eens op met roepen dat iets fout is, zonder aan te geven waarom. Want dat is fout: mensen bang maken zonder reden. En ondertussen de echte gevaren niet zien..
tja, ik kan beide begrijpen.. Ik heb er ook altijd van genoten. 'k stond wekelijks langs de kant, ging het hele land door.
Alle emoties/ frustraties komen los.. er wordt wat gescholden / gevloekt langs de kant. Je kan niet ongestort van het spel genieten.. Ik kijk daarom liever af en toe een wedstrijd achter het scherm. Ik vind het wel een mooi spel.
Biertje achteraf.. als het er bij twee blijven... :nonnon Velen gingen stontkachel de kantine uit... Dan hoef je dat zelf nog niet te doen maar je kan je afvragen of je daar tussen wilt zitten.

Mijn kinderen op de zaterdagvoetbal. Kerkjeugd zit hier haast niet op voetbal. Onder de huidige omstandigheden zal ik daarom mijn kinderen er niet op doen. Ze ontwikkelen dan vriendschappen met onkerkelijken. Die vriendschap stopt dan niet als ze 16 zijn... misschien een hele rare gedachtengang maar.. Ze willen dan mee op toernooien op christelijke feestdagen, ze willen dan mee op voetbalkampen, ze willen naar feesten van teamgenoten.. in het weekend met je vrienden uitgaan.. En als ze net zo zijn als mij op die leeftijd... dan bestaat er niets anders als voetbal...

Ik weet dat ze rond Sliedrecht Christelijke voetbalverenigingen hebben. Georganiseerd vanuit vrijwilligersactiviteiten vanuit de kerk waar de jeugd dan op kan. Dat zou ik een mooie optie vinden. Teamsport is idd goed en bewegen natuurlijk ook.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door Marnix »

caprice schreef:
tukkertje schreef:Zaterdagmiddag weer langs de lijn. Zie niet wat daar verkeerd aan is. Daarna lekker biertje drinken in de kantine.
Dan hoop ik dat de Heere je het nog zal laten zien bij Geesteslicht.
Precies, dan ga je je kinderen slechts nog oudvaders voorlezen in de binnenkamer.....
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door albion »

Marnix schreef:
caprice schreef:
tukkertje schreef:Zaterdagmiddag weer langs de lijn. Zie niet wat daar verkeerd aan is. Daarna lekker biertje drinken in de kantine.
Dan hoop ik dat de Heere je het nog zal laten zien bij Geesteslicht.
Precies, dan ga je je kinderen slechts nog oudvaders voorlezen in de binnenkamer.....
Salomo zegt in de Prediker:
Het is beter te gaan in het klaaghuis, dan te gaan in het huis des maaltijds; want in hetzelve is het einde aller mensen, en de levende legt het in zijn hart
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12049
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door Herman »

Niet echt een nette discussie.

Dus een slotje.
Gesloten