goede keuken gekocht?

albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door albion »

Tiberius schreef:
Rens schreef:"Miele, er is geen betere" zoals de slogan luidt......
Ook geen zwaardere.
Past dus wel in onze kringen. ;)
:lol :super
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door Lassie »

Tiberius schreef:
Lassie schreef:ik heb geen 16.000 euro's. Nee. En als zou ik die hebben dan geef ik het liever uit aan isolatie aan het huis.
En wat als je 16.000 euro's hebt EN je huis is al geisoleerd?
zover kan ik het niet eens schoppen.... Want zoveel verdien ik niet eens in een jaar. Laat staan dat ik het op de bank heb staan. Want een huis onderhouden kost ook geld, hypotheek, g/w/e, belastingen.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:
Mister schreef:Eensch met Rens! Als je weet waar mensen zich allemaal voor in de schulden steken...! :oO
grote dure TV's, meubilair, auto's, vakanties, wasmachines, drogers, koelkasten, motoren...ga nog maar effe door.

dat je een huis koopt via de bank is een algemeen aanvaardbaar iets, omdat je van mensen moeilijk kunt verlangen dat ze een paar ton cash op tafel leggen (zelfs de écht rijke mensen doen het: een hypotheek nemen)
Belastingtechnisch veel beter :super
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:
Rens schreef:
Mister schreef:Eensch met Rens! Als je weet waar mensen zich allemaal voor in de schulden steken...! :oO
grote dure TV's, meubilair, auto's, vakanties, wasmachines, drogers, koelkasten, motoren...ga nog maar effe door.

dat je een huis koopt via de bank is een algemeen aanvaardbaar iets, omdat je van mensen moeilijk kunt verlangen dat ze een paar ton cash op tafel leggen (zelfs de écht rijke mensen doen het: een hypotheek nemen)
Belastingtechnisch veel beter :super
ach, als je flink gespaard hebt, kun je hier een flink huis kopen voor rond de 150.000 euri's (4 of 5 (slaap-)kamers en wat eigen grond er omheen.....je lacht je een stuip van de idioot lage huizenprijzen hier....(in de dorpen)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hen
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 mei 2008, 10:21

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door Hen »

In Culemborg staat een bekende zaak met keukens.

Middelkoop Culemborg.

Prettig contact verkopers en zeer goede service.

Ze lossen alles op tot de klant voor 100% tevreden is.

Een echte aanrader!!
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door MarthaMartha »

maar Ikea is ook gewoon leuk
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door Margriet »

Wij maken hem helemaal zelf en dat gaat erg ver, we willen onze eigen bomen gebruiken, we zijn er al aan het sorteren.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door Gian »

Wij zoeken nog een plek om de juiste bomen te gaan poten :)
Laatst gewijzigd door Gian op 02 jul 2008, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door Margriet »

Gian schreef:Wij zoeken nog een plek om de juiste bomen te gaan poten :banni

Kom maar, plaaats genoeg!! :yahoo :yahoo
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door Marnix »

Lassie schreef:
Tiberius schreef:
Lassie schreef:ik heb geen 16.000 euro's. Nee. En als zou ik die hebben dan geef ik het liever uit aan isolatie aan het huis.
En wat als je 16.000 euro's hebt EN je huis is al geisoleerd?
zover kan ik het niet eens schoppen.... Want zoveel verdien ik niet eens in een jaar. Laat staan dat ik het op de bank heb staan. Want een huis onderhouden kost ook geld, hypotheek, g/w/e, belastingen.
En al heb je het, dan zou je natuurlijk ook een goede goedkopere keuken kunnen nemen. Genoeg mensen in de wereld die niet eens eten hebben om te koken...
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door JolandaOudshoorn »

en voor we het weten zijn we in de discussie beland of we ons wel of geen luxe mogen permiteren, want er zijn mensen die geen eten hebben...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11419
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door Mister »

JolandaOudshoorn schreef:en voor we het weten zijn we in de discussie beland of we ons wel of geen luxe mogen permiteren, want er zijn mensen die geen eten hebben...
En even erg: dat anderen voor jou gaan bepalen wat een al dan niet overbodige uitgave is die je wel/niet doen mag...
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door JolandaOudshoorn »

Mister schreef:
JolandaOudshoorn schreef:en voor we het weten zijn we in de discussie beland of we ons wel of geen luxe mogen permiteren, want er zijn mensen die geen eten hebben...
En even erg: dat anderen voor jou gaan bepalen wat een al dan niet overbodige uitgave is die je wel/niet doen mag...
Dat is het onvermijdelijke wat er uit voortvloeit, ja.....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door Marnix »

Mister schreef:
JolandaOudshoorn schreef:en voor we het weten zijn we in de discussie beland of we ons wel of geen luxe mogen permiteren, want er zijn mensen die geen eten hebben...
En even erg: dat anderen voor jou gaan bepalen wat een al dan niet overbodige uitgave is die je wel/niet doen mag...
:) Ik gaf alleen aan wat je ook zou kunnen doen :) Een keuken van een paar 1000 euro minder nemen, heb je nog luxe zat. En ja Jolanda, die discussie zou wel weer een keer goed zijn. We hebben allemaal wel een beetje last van waarde hechten aan status enzo... en wat ik doorgaans hoor over hoeveel geld er daar aan dingen als meubels, kleding, keukens, auto's, servies enzovoort wordt uigegeven is die waarde daar nog groter.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: goede keuken gekocht?

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:en voor we het weten zijn we in de discussie beland of we ons wel of geen luxe mogen permiteren, want er zijn mensen die geen eten hebben...
als ik die super-de-luxe advertenties in de gezinsgids en terdege bekijk, dan bekruipt me echt wel het gevoel van "kan het niet een pondje MINDER?" met al die overdadig luxe aandoende zaken.....met dito prijzen.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Plaats reactie