Leuke en goede restaurants

Jongere
Berichten: 7753
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Jongere »

helma schreef:
Wandelende schreef:Restaurant Biblio.
Dat ziet er erg leuk uit!! Heerlijk zo'n boekenrestaurant. Hoe verzinnen ze het.
Ik kreeg ook nog wat persoonlijke reacties; we gaan eens kijken wat het wordt...
Allemaal bedankt!
Geniet ervan, jullie hebben de mooiste stad uitgekozen. :)
Ik kan je helaas niet meer tegenkomen in het boekwinkeltje waar we elkaar eens heel onverwacht ontmoet hebben, want dat is inmiddels opgeheven. :banghead
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18649
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door helma »

Jongere schreef:
helma schreef:
Wandelende schreef:Restaurant Biblio.
Dat ziet er erg leuk uit!! Heerlijk zo'n boekenrestaurant. Hoe verzinnen ze het.
Ik kreeg ook nog wat persoonlijke reacties; we gaan eens kijken wat het wordt...
Allemaal bedankt!
Geniet ervan, jullie hebben de mooiste stad uitgekozen. :)
Ik kan je helaas niet meer tegenkomen in het boekwinkeltje waar we elkaar eens heel onverwacht ontmoet hebben, want dat is inmiddels opgeheven. :banghead
Ah dat is jammer ja! Op de Wolphaertsbocht zit nog wel een Evangelische boekwinkel?
We gaan in het huis van onze zoon; dat is het leukste van Rotterdam. :huhu En in de kerk zal ik je deze keer ook niet tegenkomen; in de Sionkerk preekt ds Mijnders; daar hopen we heen te gaan. Is de predikant waar mijn man belijdenis heeft gedaan en waar we heel wat jaartjes gekerkt hebben. Die willen we graag nog eens horen. Kan wel 14 jaar geleden zijn dat we hem voor t laatst hoorden.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Mara »

Voor wie geen hoogtevrees heeft, kun je nu in het UFO restaurant terecht, in R'dam zuid.
https://uforestaurant.nl/#arrangementen
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18649
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door helma »

We hebben morgenavond een etentje bij Rebelz in Rotterdam. Kent iemand het?

https://www.rebelzaanderotte.nl/de-missie
Online
DDD
Berichten: 28405
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door DDD »

helma schreef:
Jongere schreef:
helma schreef:
Wandelende schreef:Restaurant Biblio.
Dat ziet er erg leuk uit!! Heerlijk zo'n boekenrestaurant. Hoe verzinnen ze het.
Ik kreeg ook nog wat persoonlijke reacties; we gaan eens kijken wat het wordt...
Allemaal bedankt!
Geniet ervan, jullie hebben de mooiste stad uitgekozen. :)
Ik kan je helaas niet meer tegenkomen in het boekwinkeltje waar we elkaar eens heel onverwacht ontmoet hebben, want dat is inmiddels opgeheven. :banghead
Ah dat is jammer ja! Op de Wolphaertsbocht zit nog wel een Evangelische boekwinkel?
We gaan in het huis van onze zoon; dat is het leukste van Rotterdam. :huhu En in de kerk zal ik je deze keer ook niet tegenkomen; in de Sionkerk preekt ds Mijnders; daar hopen we heen te gaan. Is de predikant waar mijn man belijdenis heeft gedaan en waar we heel wat jaartjes gekerkt hebben. Die willen we graag nog eens horen. Kan wel 14 jaar geleden zijn dat we hem voor t laatst hoorden.
Dat hij nog preekt!

Ik weet nog goed een preek over psalm 97: Het licht is voor de rechtvaardigen gezaaid, en vrolijkheid voor de oprechten van hart.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10418
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Orchidee »

Gisteren lekker en gezellig uit eten geweest.
https://www.pannenkoekenhuizen.com/bergzicht/
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Online
DDD
Berichten: 28405
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door DDD »

Grappig. Gisteren nog langs gefietst.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16715
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Hendrikus »

DDD schreef:Grappig. Gisteren nog langs gefietst.
en niet gezien dat Orchidee daar zat? ;)
~~Soli Deo Gloria~~
Online
DDD
Berichten: 28405
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door DDD »

Dat dan weer niet. Het was ook al wat later op de avond, hij was vast al dicht;-)
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10418
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Orchidee »

DDD schreef:Dat dan weer niet. Het was ook al wat later op de avond, hij was vast al dicht;-)
Leuk! Je had erbij aan mogen schuiven!
Had mijn jongste dochter vast leuk gevonden een extra gast op haar verjaardag Afbeelding
Mijn oudste dochter woont daar vlakbij en aangezien zij niet naar ons kon komen om dat te vieren zijn wij naar haar toe gegaan zodat we het toch samen konden vierenAfbeelding
(Ze is gevallen met de fiets en heeft haar 2e en 4e middenvoetsbeentje gebroken en ze zit tot haar knie in het gips, géén loopgips)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Online
DDD
Berichten: 28405
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door DDD »

Ik ben een (te) groot fan van pannenkoeken, dus dat zou niet gek zijn geweest. :D
Geytenbeekje
Berichten: 8196
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Geytenbeekje »

Vanavond wezen uit eten in een restaurant waar anders begaafden de bedienden zijn.
Erg leuk.
Prins Heerlijk te Nijkerk
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2039
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Arja »

Als je in Zuid Limburg bent: https://www.restaurantrozenhof.nl/
Snelle bediening. En lekker gebak.
Plaats reactie