Leuke en goede restaurants

Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Gian »

126 Euro betalen voor een bord eten is tegen mn principe's. Al hebben ze tachtig sterren.

Moest een keer E20,- voor een biertje betalen op een terras in Florance :bobo , dacht al waarom zit hier bijna niemand..
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Wilma van den Berg »

Rens schreef:Tip voor een GOED, zeg maar TOP-restaurant:


Oud Sluis, menu: €126 Bij 3-sterren restaurant Oud Sluis moet je heel diep in de buidel tasten om een maaltijd voorgeschoteld te krijgen. Wel is het weer eens wat anders dan de eerste de beste hamburgertent. Chef de cuisine Sergio Herman weet wat lekker eten is en hij zorgt dat zijn gasten uiterst tevreden vertrekken. Een cabernet-sauvignonazijnsorbet als voorgerecht krijg je tenslotte niet overal. Vergeet niet te sparen van tevoren, want ook voor de wijn moet je flink betalen. €55 voor een fles huiswijn zorgt dat de rekening snel oploopt. En vergeet ook de fooi niet. Bon appetit!
Voor de zekerheid vraag ik het toch maar even: is dit in de provincie Utrecht?
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Gian »

Rens schreef: Een cabernet-sauvignonazijnsorbet
cabernet sauvignonazijn klinkt hetzelfde als pakwijn van de aldi. Mocht het idd iets heel bijzonder zijn hebben ze het wel een heel slechte naam gegeven.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:Tip voor een GOED, zeg maar TOP-restaurant:


Oud Sluis, menu: €126 Bij 3-sterren restaurant Oud Sluis moet je heel diep in de buidel tasten om een maaltijd voorgeschoteld te krijgen. Wel is het weer eens wat anders dan de eerste de beste hamburgertent. Chef de cuisine Sergio Herman weet wat lekker eten is en hij zorgt dat zijn gasten uiterst tevreden vertrekken. Een cabernet-sauvignonazijnsorbet als voorgerecht krijg je tenslotte niet overal. Vergeet niet te sparen van tevoren, want ook voor de wijn moet je flink betalen. €55 voor een fles huiswijn zorgt dat de rekening snel oploopt. En vergeet ook de fooi niet. Bon appetit!
En jij eet daar??? Van het geld dat je uitspaart door boodschappen bij de Aldi te doen ofzo :P :P :lol :mdr ;)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Wilma van den Berg »

Gian schreef:
Rens schreef: Een cabernet-sauvignonazijnsorbet
cabernet sauvignonazijn klinkt hetzelfde als pakwijn van de aldi. Mocht het idd iets heel bijzonder zijn hebben ze het wel een heel slechte naam gegeven.
:yahoo
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door JolandaOudshoorn »

Gian schreef:126 Euro betalen voor een bord eten is tegen mn principe's. Al hebben ze tachtig sterren.

Moest een keer E20,- voor een biertje betalen op een terras in Florance :bobo , dacht al waarom zit hier bijna niemand..
Ik heb wel eens bijna voor 200 euro gegeten (met z'n tweeen) ter ere van een speciale gelegenheid. Maar ja, wij gaan ook maar een, soms twee keer per jaar samen uit eten :)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door albion »

henriët schreef:Afbeelding

toch is het mooi!!! :super
Vooral als iedereen er mee loopt :langue
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Gijs83 »

albion schreef:
henriët schreef:Afbeelding

toch is het mooi!!! :super
Vooral als iedereen er mee loopt :langue
Wel heel erg :offtopic
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Erasmiaan »

Rens schreef:Tip voor een GOED, zeg maar TOP-restaurant:


Oud Sluis, menu: €126 Bij 3-sterren restaurant Oud Sluis moet je heel diep in de buidel tasten om een maaltijd voorgeschoteld te krijgen. Wel is het weer eens wat anders dan de eerste de beste hamburgertent. Chef de cuisine Sergio Herman weet wat lekker eten is en hij zorgt dat zijn gasten uiterst tevreden vertrekken. Een cabernet-sauvignonazijnsorbet als voorgerecht krijg je tenslotte niet overal. Vergeet niet te sparen van tevoren, want ook voor de wijn moet je flink betalen. €55 voor een fles huiswijn zorgt dat de rekening snel oploopt. En vergeet ook de fooi niet. Bon appetit!
Ik ben er één keer binnen geweest. Het ligt in Zeeuws-Vlaanderen, het einde van Nederland. Ik heb er niet gegeten maar ik kreeg een kopje thee. Nou ja, kopje, ik kreeg de theepot erbij. 't Zag er bijzonder uit maar ik had meer oog voor de auto's die voor de deur stonden ;).
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Lassie »

toen wij uit eten gingen bij "mooi zeist" hebben wij de auto ook een km verder op geparkeerd..... :jongle
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Kaw »

Wat ik me afvraag wat mensen onder kwaliteit verstaan. Mijn ouders zouden liefst naar een snackbar gaan waar je onbeperkt kunt eten voor 10 euro. Dat is hun definitie van opperste kwaliteit ;)
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Hendrikus »

Kaw schreef:Wat ik me afvraag wat mensen onder kwaliteit verstaan. Mijn ouders zouden liefst naar een snackbar gaan waar je onbeperkt kunt eten voor 10 euro. Dat is hun definitie van opperste kwaliteit ;)
Dan komt dit misschien aardig in de buurt, ook al ligt het wat uit de buurt
http://www.buffetrestaurant.nl/
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Jongere »

Rens schreef:Een cabernet-sauvignonazijnsorbet als voorgerecht krijg je tenslotte niet overal.
Nee, gelukkig niet zeg. :deg
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Marnix »

Hoezo, heb je het ooit geprobeerd? :)

Kaw, weet je zeker dat het dan om kwaliteit gaat of meer om kwantiteit? :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door MarthaMartha »

Marnix schreef:Hoezo, heb je het ooit geprobeerd? :)

Kaw, weet je zeker dat het dan om kwaliteit gaat of meer om kwantiteit? :)
tja zeg nou zelf.... een berehap met pindasaus ís toch ook gewoon verrukkelijk..........
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Plaats reactie