Vakantietips

albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Vakantietips

Bericht door albion »

refo schreef:
albion schreef:Zwitserland was al volgeboekt. 'Jan' heeft dus pech. :cry
Nu gaat hij meer naar het noorden. Dat wordt ook een heel andere vakantie.
In ieder geval geen bergen beklimmen (ma opgelucht) :)
Zwitserland volgeboekt??!!

:yahoo :yahoo :yahoo (de reis die ik voor hem geboekt heb naar Zwitserland!)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
Kippetje
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 mei 2007, 21:14

Re: Vakantietips

Bericht door Kippetje »

da's waar.......maar daar zijn mijn kinderen nog te klein voor vrees ik..... :cry

nee hoor, ik geniet wel van mijn kindjes op de camping, da's óók vakantie toch?

Heb veel verschillende landen gezien en beleefd vóór ik kinderen had en heb daar erg van genoten. Maar zo heeft iedere levensfase weer andere charmes en persoonlijk denk ik dat ik mijn kinderen méér plezier doe met een leuke camping (of dat nou in Hardenberg is of Italie ) dan een hotel met animatieteam ( :jongle )

(Dat is overigens mijn persoonlijke mening en ik vel hiermee geen waarde oordeel over mensen die wél met hun hele kinderschare all-inclusive naar Turkije gaan :slurp )
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Vakantietips

Bericht door JolandaOudshoorn »

eigenlijk is mijn devies ook: zon, zand en water. Maar als mama bijna niet kan bewegen is een luxe hotel met kinder-animatieteam een goed alternatief ;)
Ik denk dat we aankomende zomer veel aan de costa del lek zitten :super
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: Vakantietips

Bericht door freek »

Rens schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
Rens schreef:TIP; Goed, gezellig én goedkoop:

Tuinesia.........
:haha Maar eigenlijk zou ik best dit jaar naar Tunesie willen. (of een ander warm land met strand) Gewoon de hele dag niets doen dan in je resort hangen, alles inclusief, mooi zwembad... alleen de prijs :modo
ach...in tuinesia hier betekend het evenzeer luieren in de (hopelijk aanwezige) zon, het strand en de zee is onder handbereik..........dus, wat wil ik nog méér??? :haha
Als je maar zorgt voor een beetje afwisseling, dus af en toe ook Balkonia en Rumdumhausen
Gebruikersavatar
Droelie
Berichten: 1026
Lid geworden op: 09 mar 2009, 20:20
Locatie: Goesssssssss
Contacteer:

Re: Vakantietips

Bericht door Droelie »

Whoepie!! Ik hoop eind augustus voor 15 dagen naar Turkije te gaan :OO3 :OO3 :OO3 :OO3
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».


www.kralenjans.webs.com
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11413
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Vakantietips

Bericht door Mister »

freek schreef:
Rens schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
Rens schreef:TIP; Goed, gezellig én goedkoop:

Tuinesia.........
:haha Maar eigenlijk zou ik best dit jaar naar Tunesie willen. (of een ander warm land met strand) Gewoon de hele dag niets doen dan in je resort hangen, alles inclusief, mooi zwembad... alleen de prijs :modo
ach...in tuinesia hier betekend het evenzeer luieren in de (hopelijk aanwezige) zon, het strand en de zee is onder handbereik..........dus, wat wil ik nog méér??? :haha
Als je maar zorgt voor een beetje afwisseling, dus af en toe ook Balkonia en Rumdumhausen
En af en toe kun je nog naar Stupfsitzen
Oosterling
Berichten: 85
Lid geworden op: 19 mar 2009, 23:15

Re: Vakantietips

Bericht door Oosterling »

-
Laatst gewijzigd door Oosterling op 24 feb 2010, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Vakantietips

Bericht door Hendrikus »

Oosterling schreef:Vorig zomer begon het ook al in de vakantie/zomerperiode en het strand was in een paar dagen tijd nagenoeg leeg.
Lekker rustig toch?
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Vakantietips

Bericht door Marnix »

Oosterling schreef:
Droelie schreef:Whoepie!! Ik hoop eind augustus voor 15 dagen naar Turkije te gaan :OO3 :OO3 :OO3 :OO3
Hou er wel rekening mee dat de ramadan dit jaar al op 22 augustus begint. Vorig zomer begon het ook al in de vakantie/zomerperiode en het strand was in een paar dagen tijd nagenoeg leeg. Dit was in een badplaats die bijna alleen maar door Turken wordt bezocht. In de meer bekende badplaatsen waar buitenlanders komen zal dit wellicht minder spelen, maar houd er rekening mee dat bijvoorbeeld de horeca overdag beperkt open kan zijn en dat niet iedereen de hele dag een stralend humeur heeft.
Hm, in de toeristische plaatsen valt dat reuze mee en heb je daar niet meer last van dan je aan de Spaanse kust last hebt van Siesta-tijden :) Veel turken in die gebieden zijn ook helemaal niet streng islamitisch ofzo, integendeel. Het is er vrij westers. Dus ik denk dat het wel losloopt.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Droelie
Berichten: 1026
Lid geworden op: 09 mar 2009, 20:20
Locatie: Goesssssssss
Contacteer:

Re: Vakantietips

Bericht door Droelie »

Marnix schreef:
Oosterling schreef:
Droelie schreef:Whoepie!! Ik hoop eind augustus voor 15 dagen naar Turkije te gaan :OO3 :OO3 :OO3 :OO3
Hou er wel rekening mee dat de ramadan dit jaar al op 22 augustus begint. Vorig zomer begon het ook al in de vakantie/zomerperiode en het strand was in een paar dagen tijd nagenoeg leeg. Dit was in een badplaats die bijna alleen maar door Turken wordt bezocht. In de meer bekende badplaatsen waar buitenlanders komen zal dit wellicht minder spelen, maar houd er rekening mee dat bijvoorbeeld de horeca overdag beperkt open kan zijn en dat niet iedereen de hele dag een stralend humeur heeft.
Hm, in de toeristische plaatsen valt dat reuze mee en heb je daar niet meer last van dan je aan de Spaanse kust last hebt van Siesta-tijden :) Veel turken in die gebieden zijn ook helemaal niet streng islamitisch ofzo, integendeel. Het is er vrij westers. Dus ik denk dat het wel losloopt.
Ik ga naar Alanya.... Lijkt mij een redelijke "westerse" plek :huhu
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».


www.kralenjans.webs.com
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Vakantietips

Bericht door Marnix »

yup. ik ken het verder niet, ben alleen 2x een week in Istanbul geweest. :) Misschien ergens dit jaar ook nog wel een keer.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23846
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vakantietips

Bericht door refo »

Bellen ze gisteren van Vrijuit: het door u gereserveerde 10 persoons appartement is er niet meer. :banghead
Maar: het is onze schuld en we hebben wat anders voor u: een 12 persoons chalet wat normaal 600 euro duurder is, voor dezelfde prijs: :yahoo

Ik nog even kijken op de site: 1 addertje onder het gras: schoonmaakkosten ad 360 CHF (!)(3 badkamers!) zijn verplicht.
Zonder nadenken, zonder overleg: O meneer, geen probleem, bewaar daarvan de nota, kunt u declareren bij ons als de vakantie voorbij is. :bobo We hoeven dus nu NIET schoon te maken en kunnen toch declareren :haha

Volgens mij verdienen ze goud aan die verhuur. Die 700+360 is meer dan wat ik moet betalen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Vakantietips

Bericht door MarthaMartha »

refo schreef:Bellen ze gisteren van Vrijuit: het door u gereserveerde 10 persoons appartement is er niet meer. :banghead
Maar: het is onze schuld en we hebben wat anders voor u: een 12 persoons chalet wat normaal 600 euro duurder is, voor dezelfde prijs: :yahoo

Ik nog even kijken op de site: 1 addertje onder het gras: schoonmaakkosten ad 360 CHF (!)(3 badkamers!) zijn verplicht.
Zonder nadenken, zonder overleg: O meneer, geen probleem, bewaar daarvan de nota, kunt u declareren bij ons als de vakantie voorbij is. :bobo We hoeven dus nu NIET schoon te maken en kunnen toch declareren :haha

Volgens mij verdienen ze goud aan die verhuur. Die 700+360 is meer dan wat ik moet betalen.
goed voor elkaar!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23846
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vakantietips

Bericht door refo »

Nu moeten we armoe hierin:

Afbeelding
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Vakantietips

Bericht door Hendrikus »

refo schreef:Nu moeten we armoe hierin:

Afbeelding
hoe beklagenswaardig zijn jullie toch...
en dat voor die prijs...
~~Soli Deo Gloria~~
Plaats reactie