Wat verzamel u/jij?

Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Petrus schreef:KISLEV..............................is die beauty van een vrouw soms die van jou??????

Zo ja, dan mag je je een geluksvogel noemen met zoveel schoonheid voor het oog..................nu het karakter nog...........
Nee, 't is niet mn vrouw. Ik geef ook de voorkeur aan die auto :mrgreen:
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Daphne schreef:
Kislev schreef:
Petrus schreef: Hééééé Kislev..........EINDELIJK een nieuwe én leuke avatar!!!!!
Ja mooi hè! Hopelijk krijg ik nu niet de opmerking dat ik wereldsgezind ben ipv dat ik aan heiligenverering doe :mrgreen:

Hier even wat duidelijker:




Afbeelding
[fade]Het gaat je toch nie om die vrouw he?[/fade]
Oeh.... welke vrouw hebben jullie het eigenlijk over? Ik zie alleen maar een auto :P Wel een mooie kont trouwens... en wat een koplampen/voorbumpers. (de auto dus he :))
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33253
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Marnix schreef:
Daphne schreef:
Kislev schreef:
Petrus schreef: Hééééé Kislev..........EINDELIJK een nieuwe én leuke avatar!!!!!
Ja mooi hè! Hopelijk krijg ik nu niet de opmerking dat ik wereldsgezind ben ipv dat ik aan heiligenverering doe :mrgreen:

Hier even wat duidelijker:




Afbeelding
[fade]Het gaat je toch nie om die vrouw he?[/fade]
Oeh.... welke vrouw hebben jullie het eigenlijk over? Ik zie alleen maar een auto :P Wel een mooie kont trouwens... en wat een koplampen/voorbumpers. (de auto dus he :))
Mooi bond is niet lelijk. :D
Petrus

Bericht door Petrus »

Ik weet niet hoe iemand het voor elkaar krijgt om de kont van een auto te zien, als die stomweg op de foto niet te zien is.....................

Maar wat er náást de auto staat voor moois............ik bedoel maar, als dát de echtgenote cq vriendin van Kislev is, nou, dan mag hij niet mopperen.............................
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Petrus schreef:Ik weet niet hoe iemand het voor elkaar krijgt om de kont van een auto te zien, als die stomweg op de foto niet te zien is.....................

Maar wat er náást de auto staat voor moois............ik bedoel maar, als dát de echtgenote cq vriendin van Kislev is, nou, dan mag hij niet mopperen.............................
Nee... maar ik neem aand at die niet op wallpapers poseert :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Ach, als je weet wat voor merk en type het is dan kun je zo de kont achterhalen (van de auto). Zie maar:
Afbeelding


Aangezien mn avatar tot zoveel discussie leidt vanwege het vrouwelijk schoon zal ik een andere avatar opzoeken (wel met vrouwelijke rondingen :mrgreen: )
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Ziezo, voor mekaar!!! Wat een dame hè!!!

Afbeelding
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23841
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Dat is een DS. Spreek uit Dé-esse. Frans voor godin. :wink:
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Kislev schreef:Ziezo, voor mekaar!!! Wat een dame hè!!!

Afbeelding
Hmm ik ken iemand die ook zo'n Snoek had, zelfde kleur enzo... mooie auto's!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Als ik achter zo'n ding rijd, moet ik altijd de ventilator uitzetten of op 'interne' circulatie zetten. Anders krijg ik hoofdpijn. Ik begrijp niet dat het rijden in die dingen niet als een millieudelict aangemerkt wordt.
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Bericht door Erasmiaan »

wim schreef:Als ik achter zo'n ding rijd, moet ik altijd de ventilator uitzetten of op 'interne' circulatie zetten. Anders krijg ik hoofdpijn. Ik begrijp niet dat het rijden in die dingen niet als een millieudelict aangemerkt wordt.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Het voordeel is dat je er niet zo vaak achter zal zitten, en als je er al eens een tegen komt ben je hem ook zo weer voorbij... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

Kislev schreef:(wel met vrouwelijke rondingen :mrgreen: )
Maniak........................................ :mrgreen: :mrgreen:
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Erasmiaan schreef:
wim schreef:Als ik achter zo'n ding rijd, moet ik altijd de ventilator uitzetten of op 'interne' circulatie zetten. Anders krijg ik hoofdpijn. Ik begrijp niet dat het rijden in die dingen niet als een millieudelict aangemerkt wordt.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Het voordeel is dat je er niet zo vaak achter zal zitten, en als je er al eens een tegen komt ben je hem ook zo weer voorbij... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dat waag ik te betwijfelen. Nederland is het land met de meeste Citroen DS-en. Zowel procentueel als feitelijk. Zo'n 6000 stuks.

Wat betreft inhalen: Citroen DS23 loopt 200 km/uur en dat voor een wagen uit de jaren '70. De generatie die de jaren 60/70 bewust hebben meegemaakt hebben bij Citroen DS vaak opmerkingen als 'die dingen zaten altijd te kleven om er voorbij te kunnen.

Zelf een keer een stoplicht sprintje gedaan met deze Citroen ID 21F FAMILIALE uit 1967
kWas zo stom om bij een stoplicht op de linkerbaan te gaan staan naast ipv van achter dat autootje met spoilers, sportvelgen enzo. Dat werd dus even flink optrekken. Tot mn stomme verbazing gingen we aardig gelijk op :shock: Uiteindelijk moest ik het natuurlijk afleggen.
Adorote

Bericht door Adorote »

Het beste is niets te verzamelen , hoe meer bezittingen hoe meer zorgen, zo is dan geestelijke schatten verzamelen een meerwaarde tot eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Adorote schreef:Het beste is niets te verzamelen , hoe meer bezittingen hoe meer zorgen, zo is dan geestelijke schatten verzamelen een meerwaarde tot eeuwigheid.
Mijn postzegelverzameling baart me inderdaad heel grote zorgen. Nachten lig ik wakker of die Zuinig met energie-zegel uit 1977 wel op het goede plaatsje in mijnalbum zit. En of ik die eerstedagenvelop van de Beatrixzegels uit 1980 nou wel of niet had moeten verkopen.

Maar goed: serieus. Je schetst een tegenstelling die er niet is. Je kunt weliswaar teveel in een verzameling opgaan, maar dat geldt ook voor je werk. Dan zou je dus zeggen: Het beste is helemaal niet te werken?
Plaats reactie