Wat verzamel u/jij?

limosa

Bericht door limosa »

Christiaan schreef:
limosa schreef:
Christiaan schreef:Ik dacht dat iedereen wel wat verzamelde.
die tijd heb ik gehad, tegenwoordig gooi ik alleen nog maar weg
Hou je dan nog wel wat over? :wink:
hoe het afloopt weet ik niet maar voorlopig heb ik nog teveel
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33282
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

limosa schreef:
Christiaan schreef:
limosa schreef:
Christiaan schreef:Ik dacht dat iedereen wel wat verzamelde.
die tijd heb ik gehad, tegenwoordig gooi ik alleen nog maar weg
Hou je dan nog wel wat over? :wink:
hoe het afloopt weet ik niet maar voorlopig heb ik nog teveel
Ik heb dezelfde hobby als Limosa: verzamelen van ruimte.
Gebruikersavatar
Christiaan
Berichten: 2057
Lid geworden op: 01 sep 2006, 10:03
Locatie: Zeeland

Bericht door Christiaan »

Tiberius schreef:
limosa schreef:
Christiaan schreef:
limosa schreef: die tijd heb ik gehad, tegenwoordig gooi ik alleen nog maar weg
Hou je dan nog wel wat over? :wink:
hoe het afloopt weet ik niet maar voorlopig heb ik nog teveel
Ik heb dezelfde hobby als Limosa: verzamelen van ruimte.
Wat voor nut heeft al die ruimte?
Als je die hebt die weer zo snel mogelijk gebruiken? :wink:
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

kVerzamel altijd van alles. Heb veel cd's met klassieke muziek (komt nauwelijks meer eentje bij hoor), veel boeken over geschiedenis en veel spullen over/van Citroën.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

1 euro centen.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

haha en dan aan het eind van het jaar alles in de collecte gooien :P

Vroeger postzegels verzameld... Tegenwoordig verzamel ik geen specifieke dingen meer.... zorgt alleen maar voor rotzooi. Ik verzamel wel goede audioapperauur, maar wil niet meer hebben dan nodig. Heb een goede versterker (Marantz), 2 goede speakers (Magnat), een goede dvd-speler (Marantz) nu nog een keer een speciale Marantz-cd-speler hebben en wat goede stekkers (bananaplugs)... en dan ben ik daar wel mee klaar. :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11413
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Bericht door Mister »

Nog cd-speler hier staan van Nad...
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Marnix schreef:haha en dan aan het eind van het jaar alles in de collecte gooien :P

Vroeger postzegels verzameld... Tegenwoordig verzamel ik geen specifieke dingen meer.... zorgt alleen maar voor rotzooi. Ik verzamel wel goede audioapperauur, maar wil niet meer hebben dan nodig. Heb een goede versterker (Marantz), 2 goede speakers (Magnat), een goede dvd-speler (Marantz) nu nog een keer een speciale Marantz-cd-speler hebben en wat goede stekkers (bananaplugs)... en dan ben ik daar wel mee klaar. :)
sssttttt.....

nee, daar maakt men leuke decoratie's van op bijv. eenpakketje.
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Marnix schreef:haha en dan aan het eind van het jaar alles in de collecte gooien :P

Vroeger postzegels verzameld... Tegenwoordig verzamel ik geen specifieke dingen meer.... zorgt alleen maar voor rotzooi. Ik verzamel wel goede audioapperauur, maar wil niet meer hebben dan nodig. Heb een goede versterker (Marantz), 2 goede speakers (Magnat), een goede dvd-speler (Marantz) nu nog een keer een speciale Marantz-cd-speler hebben en wat goede stekkers (bananaplugs)... en dan ben ik daar wel mee klaar. :)
Goed spul ja! Heb zelf ook cd-speler en versterker van Marantz. Onlangs B&W speakers aangeschaft.
Petrus

Bericht door Petrus »

Kislev schreef:kVerzamel altijd van alles. Heb veel cd's met klassieke muziek (komt nauwelijks meer eentje bij hoor), veel boeken over geschiedenis en veel spullen over/van Citroën.
Hééééé Kislev..........EINDELIJK een nieuwe én leuke avatar!!!!!
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Petrus schreef: Hééééé Kislev..........EINDELIJK een nieuwe én leuke avatar!!!!!
Ja mooi hè! Hopelijk krijg ik nu niet de opmerking dat ik wereldsgezind ben ipv dat ik aan heiligenverering doe :mrgreen:

Hier even wat duidelijker:




Afbeelding
rekcor
Berichten: 1981
Lid geworden op: 15 aug 2005, 11:25

Bericht door rekcor »

Waarom zouden we eigenlijk dingen verzamelen? We zijn toch geen eekhoorns?
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

rekcor schreef:Waarom zouden we eigenlijk dingen verzamelen? We zijn toch geen eekhoorns?
Idd, dingen die me aanspreken vind ik leuk om te hebben. Heb nu echter niet zo iets van 'dat en dat wil ik allemaal hebben'. Een keer een 'documentaire' gezien over vliegtuigspotters.
Mensen die echt een ticket kochten om naar Singapore vliegen om daar een boeing 747 die nooit in europa komt op de foto te zetten. :shock: :shock: :shock:

Maar goed, een postzegelverzamelaar begrijp ik ook nog steeds niet? Verzamel dan oude radio's ofzo, daar zit tenminste nog muziek in.


Zo'n verzameling vind ik nog wel leuk:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Kislev schreef: Maar goed, een postzegelverzamelaar begrijp ik ook nog steeds niet? Verzamel dan oude radio's ofzo, daar zit tenminste nog muziek in.

Zo'n verzameling vind ik nog wel leuk:
Zit daar ook muziek in, dan?
Puur materialisme, zoveel auto's 8)
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Hendrikus schreef:
Kislev schreef: Maar goed, een postzegelverzamelaar begrijp ik ook nog steeds niet? Verzamel dan oude radio's ofzo, daar zit tenminste nog muziek in.

Zo'n verzameling vind ik nog wel leuk:
Zit daar ook muziek in, dan?
Puur materialisme, zoveel auto's 8)
Zorg dragen voor cultureel erfgoed noem ik zoiets. :mrgreen: Zit overigens wel muziek in wat mij betreft: Citroen SM
Plaats reactie