Wat verzamel u/jij?

Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat verzamel u/jij?

Bericht door samanthi »

Een poos geleden zat ik in Rotterdam op de trein te wachten, daar hield een dakloze een redevoering over verzamelen, wat kun je zoal verzamelen, na een reeks te hebben opgenoemd ging hij verder met: je kunt ook informatie verzamelen, ik moest hiet aan denken, toen ik deze topic zag. :haha
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat verzamel u/jij?

Bericht door Dodo »

Ik heb dit topic nog eens even doorgekeken. Heel leuk. Wel veel (aardige) forummers die nooit meer posten.
De laatste tijd ben ik een klein beetje winkelwagenmuntjes aan het sparen, en ook andere munten die geen geld zijn. Collectemunten, comsumptiemunten, dat soort spul. Ik wil er geen geld aan uitgeven*, omdat het eigenlijk niks voorstelt natuurlijk. Maar gek genoeg vind ik regelmatig wat op straat.
En omdat ik let op de winkelwagentjes, vind ik af en toe munten die zijn achtergelaten. Pas nog een van twee euro, best wel gek omdat die er helemaal niet in past. Maar hij was er toch in achtergelaten.

*op marktplaats is een levendige handel in winkelwagenmuntjes, ik ben kennelijk niet de enige zot.

Dit topic loopt al best lang. Zijn de andere forummers al wat opgeschoten met hun verzamelingen? Kranten, Readers Digest, violen, matroushka's, Papendrecht, etc.
merel
Berichten: 9611
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat verzamel u/jij?

Bericht door merel »

Ik verzamel niets en zorg er als ontaarde moeder ook voor dat de verzamelingen van mijn kinderen ( stokken, schelpjes, stenen etc) zo klein mogelijk blijven.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat verzamel u/jij?

Bericht door Dodo »

Voor de mensen die cassettebandjes van geliefde dominees verzameld hebben: ik zag een paar dagen geleden dat Kruidvat een cassettespeler aanbood.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8890
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat verzamel u/jij?

Bericht door J.C. Philpot »

Dodo schreef:Voor de mensen die cassettebandjes van geliefde dominees verzameld hebben: ik zag een paar dagen geleden dat Kruidvat een cassettespeler aanbood.
Een platenspeler zou ik wel leuk vinden. Er liggen vaak LPs bij de kringloop.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat verzamel u/jij?

Bericht door Mara »

J.C. Philpot schreef: Een platenspeler zou ik wel leuk vinden. Er liggen vaak LPs bij de kringloop.
Platenspelers ook. Meestal in de buurt van de LP's ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2039
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Wat verzamel u/jij?

Bericht door Arja »

Dodo schreef:Ik heb dit topic nog eens even doorgekeken. Heel leuk. Wel veel (aardige) forummers die nooit meer posten.
De laatste tijd ben ik een klein beetje winkelwagenmuntjes aan het sparen, en ook andere munten die geen geld zijn. Collectemunten, comsumptiemunten, dat soort spul. Ik wil er geen geld aan uitgeven*, omdat het eigenlijk niks voorstelt natuurlijk. Maar gek genoeg vind ik regelmatig wat op straat.
En omdat ik let op de winkelwagentjes, vind ik af en toe munten die zijn achtergelaten. Pas nog een van twee euro, best wel gek omdat die er helemaal niet in past. Maar hij was er toch in achtergelaten.

*op marktplaats is een levendige handel in winkelwagenmuntjes, ik ben kennelijk niet de enige zot.

Dit topic loopt al best lang. Zijn de andere forummers al wat opgeschoten met hun verzamelingen? Kranten, Readers Digest, violen, matroushka's, Papendrecht, etc.
Ik heb intussen heel veel baboesjka's (matroushka's) :super
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Wat verzamel u/jij?

Bericht door liz boer »

Informatie :haha
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat verzamel u/jij?

Bericht door Dodo »

Arja schreef:
Dodo schreef:Ik heb dit topic nog eens even doorgekeken. Heel leuk. Wel veel (aardige) forummers die nooit meer posten.
De laatste tijd ben ik een klein beetje winkelwagenmuntjes aan het sparen, en ook andere munten die geen geld zijn. Collectemunten, comsumptiemunten, dat soort spul. Ik wil er geen geld aan uitgeven*, omdat het eigenlijk niks voorstelt natuurlijk. Maar gek genoeg vind ik regelmatig wat op straat.
En omdat ik let op de winkelwagentjes, vind ik af en toe munten die zijn achtergelaten. Pas nog een van twee euro, best wel gek omdat die er helemaal niet in past. Maar hij was er toch in achtergelaten.

*op marktplaats is een levendige handel in winkelwagenmuntjes, ik ben kennelijk niet de enige zot.

Dit topic loopt al best lang. Zijn de andere forummers al wat opgeschoten met hun verzamelingen? Kranten, Readers Digest, violen, matroushka's, Papendrecht, etc.
Ik heb intussen heel veel baboesjka's (matroushka's) :super
Ik heb een schoonzus die er een paar honderd heeft. Wel makkelijk, je zit nooit om een kadootje voor haar verjaardag verlegen. En ze zijn superleuk.
Ik heb nog een legpuzzel van een babousjka-winkel... niet op de foto, ik heb 'm uitgeleend.
Plaats reactie