Wegwijs

Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Wegwijs

Bericht door refo »

Of het verstandig is of niet, is wellicht stof voor een andere discussie, maar ik schat dat er forummers naar de wegwijs gaan.

Spreek hier tijd en plaats af voor een ontmoeting.

Zelf zal ik er niet heengaan. We hebben uitgerekend dat voor het geld voor de entree + parkeren ook andere leuke dingen te doen zijn.
jacob

Re: Wegwijs

Bericht door jacob »

refo schreef:Of het verstandig is of niet, is wellicht stof voor een andere discussie, maar ik schat dat er forummers naar de wegwijs gaan.

Spreek hier tijd en plaats af voor een ontmoeting.

Zelf zal ik er niet heengaan. We hebben uitgerekend dat voor het geld voor de entree + parkeren ook andere leuke dingen te doen zijn.
Moet je geld betalen om nog meer geld uit je zak te laten kloppen dan? Het zijn toch allemaal bedrijven die daar stands hebben staan?
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Kwestie van vraag en aanbod. Zo lang mensen geld willen betalen om binnen te komen, zou ik geld blijven vragen.

Eigenlijk is het helemaal geen beurs, maar meer een markt. En dn is het vreemd dat je moet betalen. Maar zo'n entreeprijs is ook een drempel om ongewenste bezoekers te weren, denk ik.
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

refo schreef:Eigenlijk is het helemaal geen beurs, maar meer een markt. En dn is het vreemd dat je moet betalen. Maar zo'n entreeprijs is ook een drempel om ongewenste bezoekers te weren, denk ik.
Is het een markt omlijst met refotainment? :)
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9161
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

gratis rd, gratis nd, gratis terdege, een partijtje dammen of schaken, wat bekenden tegenkomen. In boekwinkels neuzen. Wat wil je nog meer?
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

't Is eigenlijk best wel leuk....

Slalommen om de goeie doelen, want je ken nou eenmaal niet overal lid van worden.

l
limosa

Re: Wegwijs

Bericht door limosa »

refo schreef:Spreek hier tijd en plaats af voor een ontmoeting.
Probeer deze topic even hier voor te gebruiken.

Allerlei flauwe opmerkingen zit niemand op te wachten. Als je naar de RAI of de Hiswa gaat moet je ook betalen om binnen te komen en daar proberen ze ook niet anders te doen dan verkopen. En dan staan op de Wegwijs nog een heel aantal non-profit clubjes. Over die toegansprijs en de kosten voor parkeren moet je dan niet zeuren denk ik. Parkeren kost overal geld (als je in Utrecht de weg weet kan het nog wel wat voordeliger ook trouwens). Misschien dat je ergens in een dorp op het pláátteláánd nog voor niks mag parkeren maar daar zijn weer geen congreshallen.

Ik ga zelf overigens niet. Vrouw en kinderen gaan wel maar ik mag thuisblijven. Komt misschien omdat ik na een uurtje slenteren niet meer zo gezellig ben :-) .
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Wij gaan donderdag.... we moeten 's avonds toch in die buurt zijn :mrgreen:

Maar ik mijd de massale samenzang.... bleh!
limosa

Bericht door limosa »

wim schreef:Wij gaan donderdag.... we moeten 's avonds toch in die buurt zijn :mrgreen:

Maar ik mijd de massale samenzang.... bleh!
en die afspraak 's avonds zei je: nou vooruit maar, moet overdag toch in de buurt zijn :-)

hou je trouwens niet van samenzang?
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

wim schreef:Maar ik mijd de massale samenzang.... bleh!
Wim toch... wat is er nou mooier dan massaal niet-ritmisch en langzaam psalmen galmen in een evenementenhal, begeleid op een glimmend electronisch apparaat en omlijst met oproepen over Marietjes die hun moeder kwijt zijn en de geur van broodjes warme worst met mosterd? :mrgreen:
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Hendrikus is een hele tijd niet meer geweest. In ieder geval niet nadat de mobieltjes massaal hun intrede deden.
limosa

Bericht door limosa »

een paar jaar geleden had je dan ook nog mensen die zich met van die wiebelige dun-plastic soepkommen een weg door de drukte probeerden te banen . . .

maar verder, thuis draai ik wel eens een CD-tje en dan eet ik daar ook wel bij, op zich is de combinatie van eten en muziek niet slecht . . .

hoewel ik persoonlijk de combinatie van muziek met een rood wijntje prefereer
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

limosa schreef:hoewel ik persoonlijk de combinatie van muziek met een rood wijntje prefereer
Ook samenzang met een rood wijntje? :o

Zingen met erwtensoep moet je op straat doen en dan de daklozen ook wat geven :)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wegwijs

Bericht door refo »

limosa schreef:
refo schreef:Spreek hier tijd en plaats af voor een ontmoeting.
Probeer deze topic even hier voor te gebruiken.

Allerlei flauwe opmerkingen zit niemand op te wachten. .
:|
Kaatje

Bericht door Kaatje »

wat de wegwijs betreft, wordt er nooit rekening gehouden met de vakantie's in het noorden.
voor mij als noorderling is het juist wel es erg prettig om in een omgeving te verkeren met heel veel gelijkgestemden.
Daar worden we hier niet zo mee verwend.....
Plaats reactie