dagje uit???

Christen
Berichten: 761
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: dagje uit???

Bericht door Christen »

-DIA- schreef:Een tip (misschien?).... Je hebt wel eens van Giethoorn gehoord? Ik neem aan van wel. Nou, in dat vreemde of bijzondere plaatsje, want is daadwerkelijk het meest bijzonerste plaatske van het Oversticht, kun je een rondvaart maken. Vooral met warm weer, als de kleine muggetjes heel actief zijn, is het er goed toeven op het water.... Ik weet niet of ik mijn tekst wel helemaal goed heb, het komt me soms wat vreemd over, maar ja... Giethoorn, the place you must see!
En mocht je Giethoorn niet wat lijken? Dan is er nog een plaatsje in het Oversrticht dat de moeite waard is. De naam van het plaatsje is Rijssen. Een oeroud Overstichts stadje, dat in 1243 stadsrechten overhandigd kreeg door Otto van Holland, bisschop van Utrecht. In het eeuwenoude stadscentrum waan je je echt eeuwen terug, tenminste.... als je één kant op kijkt: naar de Schildkerk! Ik zou zeggen: Kom naar Rijssen, een stad met de allure van een dorp! :)
Binnenkort hopen we in de buurt chique te overnachten (cadeautje voor mijn man) en natuurlijk deze stad te bezoeken. Ik zal een lange broek aandoen, dan herken je mij niet ;) Als er nu ook nog eens een concert was..
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Susanna
Berichten: 1061
Lid geworden op: 21 jul 2020, 21:01

Re: dagje uit???

Bericht door Susanna »

helma schreef:Ik ben van de week naar het Israëlcentrum in Nijkerk geweest. Tentoonstelling over het verleden, heden en toekomst van Israël.

Weer een aansporing om te blijven bidden voor de vervulling van Gods beloften. Aan het einde werden veel Bijbelteksten met beloften geprojecteerd op een donkere sterrenhemel. Dat vond ik erg indrukwekkend.
Dat lijkt me indrukwekkend.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16715
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: dagje uit???

Bericht door Hendrikus »

Christen schreef:
Binnenkort hopen we in de buurt chique te overnachten (cadeautje voor mijn man) en natuurlijk deze stad te bezoeken. Ik zal een lange broek aandoen, dan herken je mij niet ;) Als er nu ook nog eens een concert was..
7 en 21 augustus, resp. Minne Veldman en Evan Bogerd.
~~Soli Deo Gloria~~
Christen
Berichten: 761
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: dagje uit???

Bericht door Christen »

Ah, dank u zeer. Dan zijn we er niet. Maar weer wat geleerd, eerst concertdata bekijken :).
We willen wat vaker naar mijn mans heimat komen.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Plaats reactie