dagje uit???

Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10411
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: dagje uit???

Bericht door Zita »

Mara schreef:
Chrisje72 schreef:Bedankt voor de tips tot nu toe. Rotterdam zelf wil ik eigenlijk liever links laten liggen nu de corona daar best toeneemt.
Voor woensdag heb ik gereserveerd bij binnenmaas, dan wordt het lekker zwembadweer.
Het is inderdaad een uitdaging om iets te vinden wat beiden leuk vinden. Vorig jaar de zandsculpturen in elspeet vonden ze erg leuk, toen zaten we daar in de buurt op vakantie. Ook dierenpark nordhorn was heel leuk, maar de dierentuinen hier in debuurt zijn erg duur. Eigenlijk wil ik een dagje naar ouwehand met ze maar ik twijfel daar toch nog heel erg over. 78euro entree, parkeergeld, benzine, kilometers...wordt best te gek zo.
Winkelen doe ik de jongste geen plezier mee( maar moet binnenkort wel, manman wat groeit die overal uit.) Die van 18 vindt dat juist weer erg leuk.
Vanmiddag gaan we denk ik geocachen in de buurt. Nog nooit gedaan, dus eens kijken of het wat voor ons is.
Zijn ze dol op ijs?
Dan kun je HIER heen.
Geen high tea maar een high ice cream :langue
JumpXL. Het lijkt mij afgrijselijk, maar ik ben een oud mens, dus het is ook helemaal niet voor mij bedoeld. Staat nog wel op het lijstje van ooit-te-doen-met-de-logé's.
Zeeuw
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: dagje uit???

Bericht door Zeeuw »

Zita schreef: JumpXL. Het lijkt mij afgrijselijk, maar ik ben een oud mens, dus het is ook helemaal niet voor mij bedoeld. Staat nog wel op het lijstje van ooit-te-doen-met-de-logé's.
Wij gaan vandaag naar JumpXL. Ik hoop dat ze er een goede stoel, een tafel en een stopcontact hebben.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: dagje uit???

Bericht door Mara »

Zita schreef: JumpXL. Het lijkt mij afgrijselijk, maar ik ben een oud mens, dus het is ook helemaal niet voor mij bedoeld. Staat nog wel op het lijstje van ooit-te-doen-met-de-logé's.
Noem jij jezelf een oud mens? Dan ben ik dus een fossiel. :D
Er staan meerdere adressen, van meesterbakkers. Lijkt mij zelfs voor mijn opoe van 99 zelfs geschikt.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: dagje uit???

Bericht door windorgel »

Mara schreef:
Zita schreef: JumpXL. Het lijkt mij afgrijselijk, maar ik ben een oud mens, dus het is ook helemaal niet voor mij bedoeld. Staat nog wel op het lijstje van ooit-te-doen-met-de-logé's.
Noem jij jezelf een oud mens? Dan ben ik dus een fossiel. :D
Er staan meerdere adressen, van meesterbakkers. Lijkt mij zelfs voor mijn opoe van 99 zelfs geschikt.
Zita heeft het over JumpXL...
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: RE: Re: dagje uit???

Bericht door Mara »

windorgel schreef:
Mara schreef:
Zita schreef: JumpXL. Het lijkt mij afgrijselijk, maar ik ben een oud mens, dus het is ook helemaal niet voor mij bedoeld. Staat nog wel op het lijstje van ooit-te-doen-met-de-logé's.
Noem jij jezelf een oud mens? Dan ben ik dus een fossiel. :D
Er staan meerdere adressen, van meesterbakkers. Lijkt mij zelfs voor mijn opoe van 99 zelfs geschikt.
Zita heeft het over JumpXL...
Ze citeerde mij. Daarom begreep ik het al niet goed. Maar, oud mens, nee toch? ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: dagje uit???

Bericht door windorgel »

Nee, als Zita oud is, zou ik het ook zijn.
Maar bij JumpXL voel je je als veertiger al oud hoor!
DDD
Berichten: 28405
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: dagje uit???

Bericht door DDD »

Als veertiger bén je toch ook oud? Nog niet bejaard, maar ook niet jong meer. De tweede helft van het leven is dan toch wel begonnen, en dan moet je er nog vanuit gaan dat je de leeftijd van de zeer sterken bereikt, wat helemaal niet vanzelf spreekt.
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: dagje uit???

Bericht door windorgel »

DDD schreef:Als veertiger bén je toch ook oud? Nog niet bejaard, maar ook niet jong meer. De tweede helft van het leven is dan toch wel begonnen, en dan moet je er nog vanuit gaan dat je de leeftijd van de zeer sterken bereikt, wat helemaal niet vanzelf spreekt.
Ik heb veel energie en voel me echt totaal niet oud als veertiger. Maar dat zegt inderdaad niets over de tijd die ik nog te leven heb.
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: dagje uit???

Bericht door windorgel »

Ad Anker schreef:Tjonge. Ad gaat eens naar Delft. Science center bezocht. Voor de jongens reuze interessant. Vervolgens geluncht op het plein waarna de toren van de Nieuwe Kerk beklommen. Prachtig uitzicht. Daarna naar de Oude kerk gewandeld en over de Prinsenhof gewandeld. Stilgestaan bij het standbeeld van Willem de Zwijger. Ik heb de jongens beloofd uit de kerkgeschiedenis van Vreugdenhil de geschiedenis van onze Willem voor te lezen. Ik heb verteld van het vierendelen van de moordenaar. Dat zorgde voor wat praktische vragen. Wat een prachtstad, wat een feest van historie.

Verder heb ik niets met de bezopen beeldenstorm van onze brave natie. We moorden wel legaal in ouderdom en moederschoot. Dat dan weer wel. Wij zijn beschaafd, immers?
Is het Science center geschikt voor een leergierige knul uit groep 8? Hoeveel tijd besteed je daar ongeveer?
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10568
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: RE: Re: dagje uit???

Bericht door Ad Anker »

windorgel schreef:
Ad Anker schreef:Tjonge. Ad gaat eens naar Delft. Science center bezocht. Voor de jongens reuze interessant. Vervolgens geluncht op het plein waarna de toren van de Nieuwe Kerk beklommen. Prachtig uitzicht. Daarna naar de Oude kerk gewandeld en over de Prinsenhof gewandeld. Stilgestaan bij het standbeeld van Willem de Zwijger. Ik heb de jongens beloofd uit de kerkgeschiedenis van Vreugdenhil de geschiedenis van onze Willem voor te lezen. Ik heb verteld van het vierendelen van de moordenaar. Dat zorgde voor wat praktische vragen. Wat een prachtstad, wat een feest van historie.

Verder heb ik niets met de bezopen beeldenstorm van onze brave natie. We moorden wel legaal in ouderdom en moederschoot. Dat dan weer wel. Wij zijn beschaafd, immers?
Is het Science center geschikt voor een leergierige knul uit groep 8? Hoeveel tijd besteed je daar ongeveer?
Zeker! Mijn jongens zijn groep 7 en 8 en vonden het erg leuk. 2,5 uur?
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: dagje uit???

Bericht door Dodo »

We zijn gisteren naar de Zaanse Schans geweest. Nu in coronatijd erg rustig, en daardoor konden we alles goed bekijken. Was erg leuk, ik wil nog een keer terug.
-DIA-
Berichten: 32685
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: dagje uit???

Bericht door -DIA- »

Dodo schreef:We zijn gisteren naar de Zaanse Schans geweest. Nu in coronatijd erg rustig, en daardoor konden we alles goed bekijken. Was erg leuk, ik wil nog een keer terug.
Minder Aziaten zeker? We zijn er eens geweest dat je dacht in China te zijn of zo... :love
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: dagje uit???

Bericht door Dodo »

-DIA- schreef:
Dodo schreef:We zijn gisteren naar de Zaanse Schans geweest. Nu in coronatijd erg rustig, en daardoor konden we alles goed bekijken. Was erg leuk, ik wil nog een keer terug.
Minder Aziaten zeker? We zijn er eens geweest dat je dacht in China te zijn of zo... :love
Er waren heel weinig mensen, en dat was prettig. Het maakt me niet zoveel uit wat voor mensen er lopen, ik geloof niet dat Aziaten vervelender zijn dan andere mensen. Maar als het erg druk is, is er niet veel aan denk ik.
Dat museum was erg interessant, daar hebben we maar een deel van gezien. Er komen grote merken uit die streek!
-DIA-
Berichten: 32685
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: dagje uit???

Bericht door -DIA- »

Dodo schreef:
-DIA- schreef:
Dodo schreef:We zijn gisteren naar de Zaanse Schans geweest. Nu in coronatijd erg rustig, en daardoor konden we alles goed bekijken. Was erg leuk, ik wil nog een keer terug.
Minder Aziaten zeker? We zijn er eens geweest dat je dacht in China te zijn of zo... :love
Er waren heel weinig mensen, en dat was prettig. Het maakt me niet zoveel uit wat voor mensen er lopen, ik geloof niet dat Aziaten vervelender zijn dan andere mensen. Maar als het erg druk is, is er niet veel aan denk ik.
Dat museum was erg interessant, daar hebben we maar een deel van gezien. Er komen grote merken uit die streek!
De nagebouwde (replica) van de eerste AH nog gezien? Die staat daar ook. Eigenlijk een typisch Zaans huisje dat was omgebouwd tot winkel.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: dagje uit???

Bericht door Dodo »

Nee, er was te veel. En sommige dingen zijn van particuliere ondernemers, en die zijn niet altijd open in deze tijd. Ik was in een souvenirwinkel om een uur of één, en ik was de eerste klant van die dag... Het zijn moeilijke tijden, ook voor deze mensen.
Plaats reactie