dagje uit???

Laag
Berichten: 657
Lid geworden op: 26 apr 2017, 11:27

Re: dagje uit???

Bericht door Laag »

Piet Puk schreef:
Laag schreef:
refo schreef:Afbeelding
Ga ik zaterdag ook, es zien of er refoforummers lopen...
Ik verwacht eigenlijk gewoon dat Refoforum er met een standje staat :bobo
Zou wel leuk zijn, en dan een mooie mix van reformatorisch Nederland er achter......zal nog laat worden......
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16747
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: dagje uit???

Bericht door Hendrikus »

Roos2018 schreef:@refo, wellicht goed bedoeld maar i.v.m. de nieuwe privacywet mag je een dergelijke foto niet (meer) publiceren, tenzij je aan de mensen die er op staan toestemming hebt gevraagd.
Nee, hoor, als er een gerechtvaardigd belang is, mag het wel. En anders noem je het gewoon een artistieke uitingsvorm, en dan mag het ook.
~~Soli Deo Gloria~~
emigrant
Verbannen
Berichten: 895
Lid geworden op: 10 okt 2015, 21:49

Re: dagje uit???

Bericht door emigrant »

pakje stroopwafels 5 euro........ deze markt haalt jaarlijks een 20 - 25.000 euro op. Terwijl het vooral kijken is (naar elkaar) en weinig kopen.
De kosten van het hele gebeuren gaan nog van het bedrag af. Maar ja, de Schutse staat nou niet bepaald in de rode cijfers bij de bank. Een gezellig uitje dus. Zag de aankondiging in de Barneveldse Krant. Iets verderop een artikeltje over de moskee van Barneveld waar ze geld voor willen inzamelen. Misschien een idee voor ze om De Hoeksteen of Schutse even om een lening te vragen en gezellig een stroopwafel te komen eten.......
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33246
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: dagje uit???

Bericht door Tiberius »

Hendrikus schreef:
Roos2018 schreef:@refo, wellicht goed bedoeld maar i.v.m. de nieuwe privacywet mag je een dergelijke foto niet (meer) publiceren, tenzij je aan de mensen die er op staan toestemming hebt gevraagd.
Nee, hoor, als er een gerechtvaardigd belang is, mag het wel. En anders noem je het gewoon een artistieke uitingsvorm, en dan mag het ook.
Klopt. Er wordt veel onzin geroepen onder het mom van de nieuwe privacywet door allerlei quasi-deskundigen.
emigrant
Verbannen
Berichten: 895
Lid geworden op: 10 okt 2015, 21:49

Re: dagje uit???

Bericht door emigrant »

ik begin er een hekel aan te krijgen dat veel bedrijven altijd weer met die privacy smoes komen. Wie hebben deze wet nou eigenlijk gewild en verzonnen? Overtrokken gedoe.

ga eens naar de burgelijke stand en vraag net als vroeger of je het adres mag van mevrouw X om haar op te kunnen zoeken. Oftewel ze lachen je uit oftewel ze bellen direct de BVD.
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Erskinees
Berichten: 2749
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: dagje uit???

Bericht door Erskinees »

emigrant schreef:pakje stroopwafels 5 euro........ deze markt haalt jaarlijks een 20 - 25.000 euro op. Terwijl het vooral kijken is (naar elkaar) en weinig kopen.
De kosten van het hele gebeuren gaan nog van het bedrag af. Maar ja, de Schutse staat nou niet bepaald in de rode cijfers bij de bank. Een gezellig uitje dus. Zag de aankondiging in de Barneveldse Krant. Iets verderop een artikeltje over de moskee van Barneveld waar ze geld voor willen inzamelen. Misschien een idee voor ze om De Hoeksteen of Schutse even om een lening te vragen en gezellig een stroopwafel te komen eten.......
Eerst wil je een aankondiging plaatsen en vervolgens zeur je over de kosten van een pakje stroopwafels?
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: dagje uit???

Bericht door Orchidee »

Laag schreef:
Ga ik zaterdag ook, es zien of er refoforummers lopen...
Mij kom je daar niet tegenAfbeelding
Ik ga ergens anders kijken
Misschien kom ik daar ook nog rf'ers tegenAfbeelding
https://booking.evenementenhal.nl/nl/cr ... /gorinchem

Verstuurd vanaf mijn TA-1033 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: dagje uit???

Bericht door Isala »

Laag schreef:Ga ik zaterdag ook, es zien of er refoforummers lopen...
Ik hoop zaterdag naar de Friedenstimme-dag te gaan. Ook in Barneveld, in de Veluwehal.
Wellicht zijn daar ook Refoforummers...!

http://www.friedensstimme.nl/agenda/ontmoetingsdag-2018
Hora est!
emigrant
Verbannen
Berichten: 895
Lid geworden op: 10 okt 2015, 21:49

Re: dagje uit???

Bericht door emigrant »

Erskinees schreef:
emigrant schreef:pakje stroopwafels 5 euro........ deze markt haalt jaarlijks een 20 - 25.000 euro op. Terwijl het vooral kijken is (naar elkaar) en weinig kopen.
De kosten van het hele gebeuren gaan nog van het bedrag af. Maar ja, de Schutse staat nou niet bepaald in de rode cijfers bij de bank. Een gezellig uitje dus. Zag de aankondiging in de Barneveldse Krant. Iets verderop een artikeltje over de moskee van Barneveld waar ze geld voor willen inzamelen. Misschien een idee voor ze om De Hoeksteen of Schutse even om een lening te vragen en gezellig een stroopwafel te komen eten.......
Eerst wil je een aankondiging plaatsen en vervolgens zeur je over de kosten van een pakje stroopwafels?
ik kan de sfeer van uw vraag niet helemaal vatten. Is het een schertsende vraag?

Ik zou er graag naartoe gaan en ik koop dan wel minstens 5 pakken stroopwafels, die ik gelijk uitdeel.

Al die activiteiten deze maanden van die of die organisatie zijn mij toch vooral gezelligheidsuitjes in eigen sfeer gebleken. De stroopwafels koopt men maandag gewoon zelf bij de Lidl, de standhouder heeft een voorraad over voor de hele winter.
25.000 euro opbrengst maximaal vind ik gezien de bezoekersaantallen zeer weinig. Gierigheid?
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: dagje uit???

Bericht door windorgel »

25.000 euro opbrengst voor een halfjaarlijkse verkoping is toch niet slecht?

In Krimpen vindt 1 keer per jaar een verkoping voor Adullam plaats. Netto opbrengst rond de 40.000 a 50.000 euro. De jaarlijkse rommelmarkt in Gouda voor de ZGG heeft een dergelijke netto opbrengst.
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: dagje uit???

Bericht door Desiree »

Ik vind het wel wat voor Van Eeuwijk. Je ziet de refo-stoelen staan..

We hadden afgelopen zaterdag naar Winterdijk kunnen gaan. Maar we moesten zowat naar de andere kant van het land. Dus lieten we verstek gaan. 't Zag er gezellig uit...

Die in Krimpen is ook leuk. Tijd niet meer geweest. Refo en seculier. Iedereen koopt voor Adullam. Wel mooi.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


emigrant
Verbannen
Berichten: 895
Lid geworden op: 10 okt 2015, 21:49

Re: dagje uit???

Bericht door emigrant »

windorgel schreef:25.000 euro opbrengst voor een halfjaarlijkse verkoping is toch niet slecht?

In Krimpen vindt 1 keer per jaar een verkoping voor Adullam plaats. Netto opbrengst rond de 40.000 a 50.000 euro. De jaarlijkse rommelmarkt in Gouda voor de ZGG heeft een dergelijke netto opbrengst.
voor het gemiddelde reformatorisch inkomen en vermogen, is een bruto opbrenst van 25.000 erg gierig. De meesten kunnen budgetair veel meer geven dan ze doen. Ook al omdat het merendeel van de sponsoring uit het (ref.) bedrijfsleven komt.
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Gebruikersavatar
Wandelende
Inactief
Berichten: 3076
Lid geworden op: 13 jun 2017, 06:43

Re: dagje uit???

Bericht door Wandelende »

emigrant schreef:
windorgel schreef:25.000 euro opbrengst voor een halfjaarlijkse verkoping is toch niet slecht?

In Krimpen vindt 1 keer per jaar een verkoping voor Adullam plaats. Netto opbrengst rond de 40.000 a 50.000 euro. De jaarlijkse rommelmarkt in Gouda voor de ZGG heeft een dergelijke netto opbrengst.
voor het gemiddelde reformatorisch inkomen en vermogen, is een bruto opbrenst van 25.000 erg gierig. De meesten kunnen budgetair veel meer geven dan ze doen. Ook al omdat het merendeel van de sponsoring uit het (ref.) bedrijfsleven komt.
Waarom dan toch gierig?
(~)
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: dagje uit???

Bericht door Jantje »

Ik kan iedereen hier vertellen dat een opbrengst van € 25.000,- per half jaar (en dus € 50.000,- per jaar) absoluut heel veel is, zeker als je het vergelijkt met rommelmarktopbrengsten hier in Zeeland.
Er vind hier altijd een rommelmarkt plaats voor de ZGG; het even jaar in Middelburg(-Centrum) en het oneven jaar in Melissant. En die opbrengsten zijn altijd rond de € 20.000,- (per jaar dus).
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Wandelende
Inactief
Berichten: 3076
Lid geworden op: 13 jun 2017, 06:43

Re: dagje uit???

Bericht door Wandelende »

Jantje schreef:... hier in Zeeland.
Dit verklaart al veel.


:nananere
(~)
Plaats reactie