dagje uit???

JvW
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: dagje uit???

Bericht door JvW »

Dodo schreef:
-DIA- schreef:
Dodo schreef:We zijn gisteren naar de Zaanse Schans geweest. Nu in coronatijd erg rustig, en daardoor konden we alles goed bekijken. Was erg leuk, ik wil nog een keer terug.
Minder Aziaten zeker? We zijn er eens geweest dat je dacht in China te zijn of zo... :love
Er waren heel weinig mensen, en dat was prettig. Het maakt me niet zoveel uit wat voor mensen er lopen, ik geloof niet dat Aziaten vervelender zijn dan andere mensen. Maar als het erg druk is, is er niet veel aan denk ik.
Dat museum was erg interessant, daar hebben we maar een deel van gezien. Er komen grote merken uit die streek!
Op zich geloof ik dat ook niet, maar ze hebben andere gewoonten. Ik zou het bijvoorbeeld nooit in m'n hoofd halen om bij het ontbijt in een hotel bij een ander aan een tweepersoons tafeltje te gaan zitten smekken.... En als ze met heel veel zijn, dan storen ze zich echt nergens aan. Maar dat doet een buslading nederlanders waarschijnlijk ook niet.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Mannetje
Berichten: 7667
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: dagje uit???

Bericht door Mannetje »

Heeft iemand een idee voor een uitje, omgeving Zeeland/West-Brabant/Zuid-Holland-Zuid, waar je ook momenteel net even meer kunt doen dan wandelen of 5 minuten rondkijken en wat ook nog een beetje leuk is voor kinderen?
-
margrietha
Berichten: 185
Lid geworden op: 26 mei 2016, 23:08

Re: dagje uit???

Bericht door margrietha »

Mannetje schreef:Heeft iemand een idee voor een uitje, omgeving Zeeland/West-Brabant/Zuid-Holland-Zuid, waar je ook momenteel net even meer kunt doen dan wandelen of 5 minuten rondkijken en wat ook nog een beetje leuk is voor kinderen?
Onze kinderen vinden het erg leuk grote zeeschepen spotten bij de Maasvlakte, patatje eten bij slag Maasmond, daar varen ze vlak langs
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3008
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: dagje uit???

Bericht door Lilian1975 »

https://np-debiesbosch.nl/te-doen/spelen/

Ik denk dat dit gewoon toegankelijk is nu.
Bruna
Berichten: 1733
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: dagje uit???

Bericht door Bruna »

Volgens mij zijn deze Biesbosch speeltuinen ook dicht. In normale tijden een leuk uitje lijkt me.

Er is niet veel te doen...
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: dagje uit???

Bericht door windorgel »

De meeste speelbossen elders zijn wel open (op terrein van Biesbosch weet ik niet). Bijvoorbeeld bij Krimpen aan den IJssel. Kan je combineren met boten kijken bij de Stormpolder (evt. stukje varen met de waterbus) en/of een wandeling door het Stormpoldervloedbos of De Zaag.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3008
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: dagje uit???

Bericht door Lilian1975 »

windorgel schreef:De meeste speelbossen elders zijn wel open (op terrein van Biesbosch weet ik niet). Bijvoorbeeld bij Krimpen aan den IJssel. Kan je combineren met boten kijken bij de Stormpolder (evt. stukje varen met de waterbus) en/of een wandeling door het Stormpoldervloedbos of De Zaag.
Ja ik dacht speelbos biesbosch gewoon toegankelijk was. Ende burcht met bevers ook. Is gewoon wandelroute. En er is een waterbushalte. Dus met de Ferry vanuit krimpen of Rotterdam naar Dordt. En dan overstappen op waterbus richting Biesbosch.
Ben benieuwd wat je gaat doen... ;)
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: dagje uit???

Bericht door Mara »

Voor de liefhebbers van een bijzondere B & B.
In Hoek van Holland kun je in een bunker slapen.
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1292634/ ... volgeboekt#

Voor de smartphoneverslaafden is het echter niet geschikt, er is geen bereik onder de grond.

De wijnliefhebber kan in een groot wijnvat slapen in Simonshaven (ligt net onder Spijkenisse).
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zeeuw
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: dagje uit???

Bericht door Zeeuw »

Mannetje schreef:Heeft iemand een idee voor een uitje, omgeving Zeeland/West-Brabant/Zuid-Holland-Zuid, waar je ook momenteel net even meer kunt doen dan wandelen of 5 minuten rondkijken en wat ook nog een beetje leuk is voor kinderen?
Zeehondensafari?
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: dagje uit???

Bericht door Dodo »

Ik zag op facebook iets langs komen dat Historyland heet. Hellevoetsluis. Zag er leuk uit, maar ik ben er zelf nooit geweest.
Christen
Berichten: 761
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: dagje uit???

Bericht door Christen »

Leuk! Wij met een kinderfeestje.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Gebruikersavatar
John Galt
Berichten: 1222
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:09

Re: dagje uit???

Bericht door John Galt »

-DIA- schreef:
Dodo schreef:We zijn gisteren naar de Zaanse Schans geweest. Nu in coronatijd erg rustig, en daardoor konden we alles goed bekijken. Was erg leuk, ik wil nog een keer terug.
Minder Aziaten zeker? We zijn er eens geweest dat je dacht in China te zijn of zo... :love
Is toch gaaf? Scheelt je duizend euro aan een vliegreis en je hebt toch het idee ver weg te zijn. :D
Is in Giethoorn ook zo.
Who is John Galt? :quoi
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16715
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: dagje uit???

Bericht door Hendrikus »

John Galt schreef:
-DIA- schreef:
Dodo schreef:We zijn gisteren naar de Zaanse Schans geweest. Nu in coronatijd erg rustig, en daardoor konden we alles goed bekijken. Was erg leuk, ik wil nog een keer terug.
Minder Aziaten zeker? We zijn er eens geweest dat je dacht in China te zijn of zo... :love
Is toch gaaf? Scheelt je duizend euro aan een vliegreis en je hebt toch het idee ver weg te zijn. :D
Is in Giethoorn ook zo.
Neuschwanstein, ook zo'n plek... Combineert sprookjeskasteel met een heleboel aziaten ;)
~~Soli Deo Gloria~~
DDD
Berichten: 28405
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: dagje uit???

Bericht door DDD »

Je brengt me op een idee. Dit is het ideale moment om de toeristische toppers langs te gaan inderdaad.
merel
Berichten: 9611
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: dagje uit???

Bericht door merel »

Mannetje schreef:Heeft iemand een idee voor een uitje, omgeving Zeeland/West-Brabant/Zuid-Holland-Zuid, waar je ook momenteel net even meer kunt doen dan wandelen of 5 minuten rondkijken en wat ook nog een beetje leuk is voor kinderen?
Slot Loevestein. Wij zijn daar al een paar keer geweest en het blijft leuk. Het leukste en meest aansprekende is het riddertoernooi in de herfstvakantie.

Edit: O, ik reageer op een post van een half jaar geleden :haha
Plaats reactie